Γιώργος Μούζος, 14/3/2017 - 14:21 facebook twitter linkedin Opel Corsa: Μικρό και σβέλτο! Γιώργος Μούζος, 14/3/2017 facebook twitter linkedin Αυτή τη φορά «βάζουμε στο χέρι» το μικρό best seller μοντέλο της Opel το οποίο εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 3 κυλίνδρων, υπερτροφοδοτούμενο, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους! Το Corsa είναι ένα μοντέλο, το οποίο φέρει στις πλάτες του μεγάλη ιστορία για τη μάρκα Opel. Πλέον, το μικρό μοντέλο της γερμανικής φίρμας ακολουθεί την πεπατημένη της εποχής που θέλει μικρά κινητήρια σύνολα να εξοπλίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Στην περίπτωση του Corsa λοιπόν, κάτω από το καπό υπάρχει ένας turbo κινητήρας 1.000 κ.εκ., με τρεις κυλίνδρους, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους. Ψυχωμένο μοτέρ Το δυναμικό σε εμφάνιση Opel Corsa κινείται από έναν 3κύλινδρο turbo κινητήρα, όπου πέρα από τη χωρητικότητα του ενός λίτρου διαθέτει compact διαστάσεις και εξελιγμένα κινούμενα μέρη για μειωμένες τριβές. Μάλιστα η Opel για να εξασφαλίσει την εύρυθμη και δίχως ενοχλητικούς κραδασμούς λειτουργία του, έχει προσθέσει άξονα εξισορρόπησης. Επιπλέον ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής είναι μεταβλητός, έχει άμεσο ψεκασμό, ενώ σε συνδυασμό με την χρήση υπερσυμπιεστή, η δύναμη αγγίζει τους 115 ίππους και η ροπή τα 170 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.800 σ.α.λ. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 115 γρ./χλμ. Το συγκεκριμένο μοτέρ διαθέτει άψογη λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ είναι άμεσο και γραμμικό, ανεβάζοντας στροφές έως και βαθιά τα κόκκινα του στροφομέτρου. O 3κύλινδρος turbo κινητήρας, έχει χωρητικότητα ενός λίτρου διαθέτει compact διαστάσεις και εξελιγμένα κινούμενα μέρη για μειωμένες τριβές Πολύ καλό το 6ταχυτο κιβώτιο Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όπου τα εσωτερικά μέρη που το απαρτίζουν είναι ενισχυμένα για περαιτέρω αντοχή. Στη χρήση τώρα, το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει καλή αίσθηση, ενώ δεν δείχνει να κομπιάζει σε βίαιες και γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ. με την τελική ταχύτητα να σταματάει στα 195 χλμ/ώρα. Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε μόλις 10,3 δλ. Το κιβώτιο διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και καλό κούμπωμα των σχέσεων NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πολύ καλή ποιότητα εσωτερικού και άφθονοι χώροι επιβατών Στο εσωτερικό του Opel Corsa, ξεχωρίζει το V που σχηματίζεται στην κεντρική κονσόλα. Η ποιοτική οθόνη αφής των 7 ιντσών είναι τραβάει τα βλέμματα, μέσω της οποίας ελέγχεται το σύστημα πολυμέσων IntelliLink, που προσφέρει ευρεία συνδεσιμότητα. Ο οδηγός θα βρει εύκολα τη θέση που του ταιριάζει, μιας και το κάθισμα του διαθέτει όλο το απαιτούμενο εύρος ρυθμίσεων. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 285 λτ., όντας μεγαλύτερος από το μέσο όρο της κατηγορίας. Στο εσωτερικό του Corsa ξεχωρίζει η οθόνη αφής του συστήματος IntelliLink, το οποίο προσφέρει αυξημένη συνδεσιμότητα Σβέλτο και συμμετοχικό στο δρόμο Το Opel Corsa στο δρόμο εντυπωσιάζει με την οδική συμπεριφορά του. Ο κινητήρας προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και τράβηγμα σε ευρύ φάσμα στροφών, χωρίς ποτέ ο οδηγός να ενοχλείται από την 3κυλινδρη υπόστασή του. Οι μηχανικοί της Opel έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, μιας και προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, χωρίς το Corsa να υπολείπεται σε κράτημα. Η ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο είναι πολύ καλή, με το Corsa να είναι ευθύβολο, η ανάρτηση φιλτράρει όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές, το Opel Corsa δεν θα αρνηθεί να στρίψει σβέλτα εμπνέοντας πάντα ασφάλεια στον οδηγό του. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες, ενώ η ελαφριά υποστροφή που δηλώνει πρώτη παρούσα, περιορίζεται άμεσα από το ESP. Η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με το παρελθόν, επιτρέποντας στον οδηγό να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που κοιτούν οι εμπρός τροχοί του. Η ολοκλήρωση ήρθε! Όπως προαναφέραμε το όνομα Corsa είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της Opel. Πλέον έχει μπει στην 5η του γενιά και προσφέρεται στο καταναλωτικό κοινό πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Ο κινητήρας εντυπωσιάζει τόσο με τη λειτουργία, όσο και με τις επιδόσεις του, ενώ οι άφθονοι χώροι επιβατών και το ποιοτικό εσωτερικό αποτελούν μερικούς ακόμα λόγους αγοράς του. Ενδεικτικό κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το Opel Corsa, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 130,02x` ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10