Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 facebook twitter linkedin Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 facebook twitter linkedin Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί υποτιμούν τη σημασία της, ειδικά όταν πρόκειται για τα πίσω καθίσματα. Εσείς ως ασφαλιστές πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας να την φοράνε πάντοτε. Η μη χρήση ζώνης στο πίσω κάθισμα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες, όχι μόνο για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων, αλλά και για τους επιβαίνοντες στα μπροστινά καθίσματα. Το φαινόμενο του ελέφαντα! Το εν λόγω φαινόμενο είναι υπεύθυνο για δεκάδες θανάσιμους τραυματισμούς που προκαλούνται κάθε χρόνο από τροχαία συμβάντα. Σύμφωνα με αυτό το φαινόμενο, κάθε επιβάτης που κάθεται στην πίσω σειρά καθισμάτων και δεν έχει δέσει τη ζώνη μπορεί μέσα από μία σύγκρουση να μετατραπεί σε... ελέφαντα. Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας άνθρωπος με σωματικό βάρος 75 κιλά που δεν έχει φορέσει ζώνη, σε μία σύγκρουση με 60 χλμ./ώρα, το βάρος του πολλαπλασιάζεται και μπορεί να ξεπεράσει τους 4 τόνους. Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό για τη σωματική ακεραιότητα των εμπρός επιβατών. Όμως και οι πίσω επιβάτες κινδυνεύουν σημαντικά. Σύμφωνα με μελέτες, οι επιβάτες που δεν φορούν ζώνη στο πίσω κάθισμα έχουν τρεις φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να τραυματιστούν σοβαρά ή να χάσουν τη ζωή τους σε σύγκριση με όσους χρησιμοποιούν τη ζώνη. Η απλή χρήση της ζώνης μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο θανάτου σε τροχαία ατυχήματα. Επικίνδυνες συνήθειες και παρανοήσεις Η αντίληψη ότι τα πίσω καθίσματα είναι «ασφαλέστερα» οδηγεί συχνά στην αμέλεια της χρήσης ζώνης. Πολλοί θεωρούν πως, επειδή δεν βρίσκονται κοντά στο ταμπλό ή τον αερόσακο, είναι λιγότερο εκτεθειμένοι σε κινδύνους. Ωστόσο, αναλύσεις ατυχημάτων επιβεβαιώνουν το αντίθετο. Η αδράνεια που ασκείται στο σώμα κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης δεν κάνει διακρίσεις με βάση τη θέση του επιβάτη. Μια άλλη συνηθισμένη παρανόηση αφορά τις μικρές αποστάσεις. Οι επιβάτες συχνά αποφεύγουν να φορούν ζώνη σε σύντομες διαδρομές, υποτιμώντας τον κίνδυνο. Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει σε αποστάσεις μικρότερες των 10 χιλιομέτρων από το σπίτι. Ο ρόλος σας ως ασφαλιστές στην εκπαίδευση των πελατών σας Εσείς ως ασφαλιστές έχετε σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση των πελατών σας σχετικά με τη σημασία της χρήσης ζώνης. Εξηγώντας τις συνέπειες της μη συμμόρφωσης με τον Κ.Ο.Κ., αλλά και τις συνέπειες που μπορεί να υπάρξουν σε περίπτωση ατυχήματος, μπορούν να ενισχύσουν την υπευθυνότητα σε οδηγούς και επιβάτες και να φορούν ζώνη όπως πρέπει για την ασφάλειά τους. Επιπλέον, η επισήμανση ότι η μη χρήση ζώνης μπορεί να επηρεάσει την κάλυψη της ασφάλισης σε περίπτωση ατυχήματος αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό σημείο ενημέρωσης. Μέσα από εκπαιδευτικές καμπάνιες, φυλλάδια και διαδικτυακό περιεχόμενο, οι ασφαλιστές μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη συμπεριφορά των πελατών τους και να αυξηθεί η οδική ασφάλεια. Η ενημέρωση όχι μόνο μειώνει τους κινδύνους, αλλά και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ ασφαλιστών και πελατών. Τέλος, η ζώνη ασφαλείας δεν είναι υποχρεωτική από τον νόμο, είναι μια σωτήρια συνήθεια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων;
Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21 Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες!
Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59 Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07
Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα! Καθώς το κρύο πλησιάζει, οι πελάτες σας πρέπει να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους για την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία... Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26
Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση; Η ανάλυση των Big Data αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικές εταιρείες... Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55