close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
20/6/2025 - 09:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;

Λάουρα Σταυρίδου, 20/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σας έχει τύχει ποτέ να χάσετε μια πώληση και να μη γνωρίζετε τον λόγο; Σας έχω νέα, μπορεί ούτε ο πελάτης να μη γνωρίζει γιατί δεν έκανε τη συνεργασία μαζί σας.

Αυτό συμβαίνει γιατί ένα μεγάλο μέρος της επικοινωνίας είναι εξωφραστικό, δηλαδή το τι μπορεί κάποιος να αντιληφθεί διαισθητικά, πέρα από τα λόγια.

Σκεφτείτε λοιπόν ένα πελάτη που θέλει έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που θα παλέψει για τα συμφέροντα του. Φυσικά δεν θέλουν όλοι οι πελάτες έναν τέτοιο Διαμεσολαβητή, είναι πολλοί εκείνοι που θέλουν να κάνουν δουλειά με όποιον τους μοιάζει στην προσωπικότητα τους.

Ας πάρουμε όμως την πρώτη περίπτωση. Τι μπορεί να «προδώσει» ένα αίσθημα χαμηλής αυτοεκτίμησης;

Η αποφυγή οπτικής επαφής, η νευρικότητα και η υπερβολική ένταση. Επίσης όταν κάποιος μιλάει με πολύ χαμηλό τόνο και ταυτόχρονα διστάζει πολύ ή ζητάει υπερβολικά πολλές φορές  συγγνώμη.

Η υποβάθμιση των δικών του ιδεών και σκέψεων όπως πχ: «Αυτή μπορεί να είναι μια χαζή πρόταση, αλλά...».

Όμως μη φανταστείτε ότι η χαμηλή αυτοεκτίμηση εκφράζεται πάντα με χαμηλούς ή υποχωρητικούς τόνους.

Η υπερβολική αντίδραση στην κριτική (εμφάνιση ταραγμένου, αναστατωμένου ή υπερβολικά αμυντικού ανθρώπου) μπορεί να είναι μια αντισταθμιστική συμπεριφορά που προστατεύει ένα ευάλωτο «εγώ».

Αυτά είναι μερικά δείγματα, τα οποία φυσικά μπορούν να αποδοθούν και σε άλλες αιτίες όπως πολιτισμικά και οικογενειακά πρότυπα μέχρι και μια κακή ημέρα.

Το θέμα είναι ότι κάθε πελάτης ερμηνεύει μέσα από τα δικά του φίλτρα το τι βλέπει και μπορεί αυτό που εισπράττει να είναι ότι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν έχει πίστη σε αυτό που προτείνει, ή στον φορέα ή ακόμα και στον ίδιο τον Ασφαλιστικό Θεσμό.

Τι μπορεί λοιπόν να γίνει προκειμένου η επικοινωνία με τον πελάτη να φτάσει σε ένα βέλτιστο επίπεδο;

Η απάντηση ακούγεται βαρετή αλλά πιστέψτε με βοηθάει πολύ: Τα θέατρα πωλήσεων.

Ηχογραφήστε ή βιντεοσκοπήστε τον εαυτό σας και δείτε το πως ακούγεστε και το πως δείχνετε στον συνομιλητή σας.

Στη συνέχεια κάντε τις διορθώσεις που θέλετε, μαζί με πολλές πρόβες και θα δείτε αποτέλεσμα. Βλέπετε για μερικές περιπτώσεις ισχύει το: «τα καλά κόποις κτώνται»!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23

    Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!

  • Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/07/2025 - 09:05

    Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/07/2025 - 09:12

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής

  • Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/07/2025 - 08:52

    Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;

  • Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;

    Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;

    Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά γύρω από την εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αλλά ούτε το ένα τρίτο αυτών δεν αντιστοιχεί...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/07/2025 - 09:00
  • Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε;

    Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε;

    Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/07/2025 - 09:10
  • Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο!

    Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο!

    Η υποχρεωτικότητα ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Δημιουργείται όμως ένα ερώτημα: Δεν είναι αρκετά πειστικά τα νούμερα των...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/06/2025 - 09:00
  • Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα!

    Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα!

    Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για το χαμηλό μέσο ετήσιο εισόδημα, πολλών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Μην πιστεύτε όμως ότι οι άνθρωποι αυτοί, είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/06/2025 - 09:00
  • Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!

    Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!

    Έχετε ακούσει για τον «Διπολικό» τρόπο σκέψης; Είναι η τάση να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως δύο αντίθετες κατηγορίες, χωρίς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/06/2025 - 09:28
  • Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!

    Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!

    Μια από τις πιο συνηθισμένες παραλείψεις που κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
16:30 ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
  • 15:33 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  • 13:31 ΠΕΚΑΠ: Θεσμικός Διάλογος Τώρα - Για να Μη Γίνει η Υγεία Πολυτέλεια των Λίγων
  • 13:20 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;
  • 12:58 Συνάντηση ΕΕΑ - Παπαστεργίου: «Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων το αμέσως επόμενο διάστημα
  • 12:48 Aon: Η πλειονότητα των εργοδοτών παγκοσμίως παραμένει απροετοίμαστη για τους νόμους περί διαφάνειας στις αμοιβές
  • 12:34 Γιώργος Σεραφειμίδης: Επαγγελματική διαστροφή
  • 11:55 ΑΑΔΕ-Τελωνεία: Σημαντική βελτίωση στη διευκόλυνση του εμπορίου καταγράφει έρευνα του ΟΗΕ
  • 11:49 Σε εξέλιξη φωτιά σε επιχείρηση στη Μύκονο
  • 11:43 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων»
  • 11:20 Πλαγίως: Το rebranding προσπάθησε, αλλά….
  • 10:50 Αχιλλέας Κανάρης (CEO Vodafone): Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες στο ICT
  • 09:46 Στρατηγική σύμπραξη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Motor Oil Σχηματίζεται ενεργειακός πόλος με σημαντική θέση στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη
  • 09:45 Όταν η πίσω αυλή παρείχε φυσικό κλιματισμό
  • 09:40 Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!
  • 09:37 Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;
  • 09:34 Εγκαίνια του βιβλιοπωλείου της Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Αγρίνιο
  • 09:30 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  • 09:21 Μαρίνα Νικολάου (CrediaBank): Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική των ανοιχτών συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες
  • 09:14 Γιορτή του Αγίου Παϊσίου στον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  5. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  6. 7/7 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής
  7. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube