Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 - 11:41 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς στη λίστα με τις 20 πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. είναι η μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2017» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα. Συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους στον κλάδο της (Εμπόριο) όπου κατατάχθηκε πρώτη, ενώ βρέθηκε στην 16η θέση των πιο αξιοθαύμαστων επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου. Για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα, και δεύτερη από τις απαρχές του θεσμού στη χώρα μας, η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. καταλαμβάνει τη 16η θέση της λίστας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies», δηλαδή των πιο αξιοθαύμαστων εταιριών. Η λίστα καταρτίζεται από το περιοδικό Fortune σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG. Η κατάκτηση της 16ης θέσης όμως δεν είναι η μόνη διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς στη φετινή κατάταξη: εκτός του ότι είναι η μοναδική εταιρεία από τον κλάδο του αυτοκινήτου στο “Top 20”, κατέκτησε την πρώτη θέση στον κλάδο «Εμπόριο», γεγονός που την καθιστά ένα από τα «αστέρια της λίστας»! Περισσότερα από 1.600 ανώτερα και ανώτατα στελέχη από 270 εταιρείες της Ελλάδας με κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ από όλους τους κλάδους της οικονομίας, αξιολόγησαν, ψήφισαν και ανέδειξαν τις εταιρείες που κατέλαβαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2017. Η κατάρτιση της λίστας διαμορφώνεται με γνώμονα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια , που καθιέρωσε η αμερικανική έκδοση του Fortune, και αφορούν μεταξύ άλλων την Καινοτομία, τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, την Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών κ.α. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το κριτήριο αξιολόγησης που φαίνεται να ελκύει τις περισσότερες ψήφους σε όλους σχεδόν τους κλάδους είναι η ποιότητα προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ δεύτερο κριτήριο είναι η καινοτομία. Με τα παραπάνω δεδομένα, η κατάκτηση της 16ης θέσης στη γενική κατάταξη των εταιριών και η 1η στον τομέα του εμπορίου χαροποιεί ιδιαίτερα τη Mercedes-Benz Ελλάς και τη γεμίζει με περηφάνεια, διότι οι προσπάθειες των περίπου 200 υπαλλήλων της ανταμείβονται με τον καλύτερο τρόπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54 Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων
Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59 smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα!
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04
Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις... Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου; Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της... Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22
Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων... Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28
Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής! Καθώς η τεχνολογία αντικαθιστά σιγά, σιγά τον ανθρώπινο παράγοντα στο τιμόνι, οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με καινοφανείς προκλήσεις ευθύνης.... Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15
Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media Πώς η καινοτομία στην ανάλυση δεδομένων και η αξιοποίηση των social media θωρακίζουν την ασφαλιστική αγορά από την απάτη; Η ασφαλιστική... Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06