Γιώργος Μούζος, 1/12/2021 - 13:54 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το μέλλον των ασφαλιστικών προϊόντων βάσει χρήσης; Γιώργος Μούζος, 1/12/2021 facebook twitter linkedin Τα πρώτα δείγματα για τα ασφαλιστικά προϊόντα που θα παρέχονται στους πελάτες σύμφωνα με τη χρήση που θα κάνουν, είναι εξαιρετικά. Μάλιστα οι ειδικοί αναλυτές τονίζουν πως οι περισσότεροι ασφαλιστές θα πρέπει να υιοθετήσουν την λύση του UBI και την τηλεματική ασφάλιση που σχετίζεται με αποζημιώσεις. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να ενισχυθεί η πελατειακή βάση με ακόμα πιο έμπειρους και προσεκτικούς οδηγούς, κάτι που θα φέρει μείωση στις αποζημιώσεις, αυξάνοντας το κέρδος των ασφαλιστικών. Τα μέχρι τώρα στοιχεία είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά μιας κι η τηλεματική ασφάλιση γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική, ενώ δειλά, δειλά αρχίζει να επεκτείνεται στην Αυστραλία, την Ιαπωνία και την Νότια Αφρική, μιας και το νομοθετικό πλαίσιο σε αυτές τις χώρες είναι πιο ελαστικό σε ότι έχει να κάνει με την τηλεματική και την εφαρμογή της. Όσο περισσότερο αυξάνεται η χρήση της τηλεματικής τόσο θα εξασθενούν οι αντιστάσεις των πελατών που έχουν να κάνουν με τη χρήση των δεδομένων τους και του απορρήτου. Πλέον κι όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα μας άρθρα οι ασφαλισμένοι είναι πιο εξοικειωμένοι με τα προϊόντα σύμφωνα με τη χρήση σε άλλους τομείς της καθημερινότητάς τους και το ίδιο αναμένουν και από την ασφάλιση τους. Επιπλέον, τα Big Data κι η εξέλιξη τους δίνει στους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών τη δυνατότητα να μεταφέρουν τα δεδομένα που παράγουν κατά τη χρήση και να πάνε σε άλλον ασφαλιστικό πάροχο που θα τύχουν οικονομικότερης προσφοράς. Αυτή η ελευθερία επιλογής προστίθεται στη λίστα των λόγων για τους οποίους πρέπει να μοιράζονται τα δεδομένα τους. Car Sharing το νέο trend! Μπορεί στη χώρα μας η ιδιοκτησία ενός αυτοκινήτου να είναι must, ωστόσο σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες αρκετοί επιλέγουν να μην αγοράσουν κάποιο όχημα και να κινούνται κάνοντας το λεγόμενο car sharing. Σε αυτόν τον τομέα έχουν αναπτυχθεί πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο κλάδο, κάνοντας συνεχή παρακολούθηση αυτών των δεδομένων για τον έλεγχο της οδικής συμπεριφοράς, για τον περιορισμό της απάτης και φυσικά για την ασφάλιση αυτών των οχημάτων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι λύσεις τηλεματικής βοηθούν σημαντικά αυτές της εταιρείες ομαδοποιώντας όλους τους οδηγούς και δημιουργώντας μια βαθμολογία για το συνολικό στόλο που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ασφαλιστική εταιρεία. Η τηλεματική ασφάλιση βοηθάει τη λύση του car sharing προσαρμόζοντας τα ασφάλιστρα με βάση ένα προφίλ κινδύνου που καθορίζεται από την οδηγική συμπεριφορά ενός μεμονωμένου χρήστη. Καθώς η βάση χρηστών για αυτές τις υπηρεσίες αυξάνεται συνεχώς, το ίδιο αυξητική είναι η τάση και για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τα για τα προϊόντα που προσφέρουν. Τα οφέλη της Τεχνητής Νοημοσύνης NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η αυτοματοποίηση των αξιώσεων είναι ένα από τα πράγματα που θα είναι δυνατά να υλοποιηθούν χάρη στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλα ακόμα όπως: 1. Καλύτερα μοντέλα τιμολόγησης χάρη στα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία. Σε αυτήν την περίπτωση, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους αναλογιστές να λάβουν καλύτερες αποφάσεις κατά την τιμολόγηση των προϊόντων, με αποτέλεσμα να διαχειρίζονται καλύτερα τον κίνδυνο. 2. Η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του marketing με νέα εργαλεία αναλύοντας τεράστιες ποσότητες δεδομένων κι εντοπίζοντας νέα μέσα προβολής, ενισχύοντας σημαντικά τις marketing καμπάνιες. Σε αυτή την περίπτωση η ανάλυση των Big Data θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να πουλήσουν περισσότερο. 3. Αυξάνοντας την ταχύτητα επεξεργασίας των τιμολογίων μέσω της χρήσης ανάλυσης κειμένου και τεχνολογίας αναγνώρισης εικόνων, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει το λογιστήριο να εξαλείψει κάθε λάθος που οφείλεται σε ανθρώπινο παράγοντα. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα κατά τη διαδικασία, μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος. 4. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εντοπίσει και να μετριάσει την απάτη των αποζημιώσεων, δίνοντας στο προσωπικό που ασχολείται με αυτές περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί σε συναλλαγές υψηλότερης αξίας και να διαχειριστεί καλύτερα τον όποιο κίνδυνο. Τα συνδεδεμένα οχήματα! Τα προϊόντα UBI που χρησιμοποιούν το smartphone του οδηγού θα συνεχίσουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα λόγω της εύκολης εγκατάστασης και χρήσης. Αυτήν τη στιγμή, τα κινητά τηλέφωνα είναι η νούμερο ένα πλατφόρμα για συνδεδεμένες υπηρεσίες αυτοκινήτου και αποτελεί το βασικό πυλώνα για τη διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων τηλεματικής ως μια συνδυασμένη υπηρεσία. Αυτή η αλλαγή θα επιτρέψει επίσης στους κατασκευαστές ΟΕΜ προϊόντων να συνεργάζονται με μικρές ασφαλιστικές εταιρείες για την ανταλλαγή δεδομένων όπως πληροφορίες αποζημιώσεων και οδικής συμπεριφοράς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55