Γιώργος Μούζος, 22/11/2021 - 13:20 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές, οι χρήστες των ασφαλιστικών προγραμμάτων τηλεματικής ζητούν επιπλέον διαφάνεια για τα δεδομένα τους! Γιώργος Μούζος, 22/11/2021 facebook twitter linkedin Αυτό αναφέρει η έρευνα που διεξήγαγε το Consumer Reports, σημειώνοντας πως αρκετοί χρήστες προγραμμάτων τηλεματικής θέλουν περισσότερη διαφάνεια σε ότι αφορά τα δεδομένα που συλλέγουν οι ασφαλιστικές. Η συγκεκριμένη έρευνα σημείωσε πως μεγάλος αριθμός χρηστών δεν γνωρίζει τον όγκο των δεδομένων που συλλέγονται και πιστεύουν πως αρκετά προγράμματα τηλεματικής συλλέγουν παραπάνω δεδομένα από όσα τελικά απαιτούνται. Το επιτελείο του Consumer Reports έκανε μια ενδελεχή έρευνα σε περισσότερα από 10 ασφαλιστικές εταιρείες που παρέχουν τηλεματικά προγράμματα ασφάλισης. Η πλειοψηφία των χρηστών πως η ασφάλιση βάσει χρήσης (UBI) έχει θετικές πτυχές, όπως η σύνδεση των ασφαλίστρων ή των εκπτώσεων με την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη, ενώ θετικά αποτιμούν την παροχή επιπλέον οικονομικού κινήτρου σε όσους είναι προσεκτικοί πίσω από το τιμόνι. Άλλωστε οι εκπτώσεις αυτές προσέλκυσαν το 40% των καταναλωτών να αγοράσουν ένα πρόγραμμα ασφάλισης τηλεματικής, ενώ το 34% των ερωτηθέντων δηλώνει πως σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα δοκιμάσει ένα τέτοιο πρόγραμμα ασφάλισης. Η τηλεματική μπορεί να εκτοξεύσει τα ασφαλιστικά έσοδα Η μελέτη της Mckinsey είναι ξεκάθαρη: Τα μελλοντικά έσοδα από την τηλεματική μπορούν να δημιουργήσουν τζίρο που θα αγγίξει τα 1,5 τρις δολάρια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ αντίστοιχου μεγέθους μπορούν να είναι τα έσοδα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια το μεγαλύτερο όφελος προκύπτει από την μείωση του τελικού αριθμού αποζημιώσεων ως συνέπεια της μείωσης των ατυχημάτων. Η τεχνητή νοημοσύνη & η Μηχανική εκμάθηση αναλαμβάνουν δράση Η πλειοψηφία των νέων αυτοκίνητων στο προσεχές μέλλον θα είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα τα αυτοκίνητα να συνδέονται με τις «έξυπνες πόλεις» και να είναι σε θέση να επικοινωνούν με συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και Μηχανική Εκμάθηση (ML). Οι ασφαλιστές θα έχουν επομένως πρόσβαση σε πολύ περισσότερα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ενώ τα συγκεκριμένα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάλυση και κατ’ επέκταση τη σωστή αποζημίωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Σε βάθος χρόνου βέβαια και καθώς τα αυτόνομα οχήματα θα πληθαίνουν, η βιομηχανία ασφάλισης αυτοκινήτων ενδέχεται να αντιμετωπίσει μείωση των ασφαλίστρων, μιας κι εκτιμάται ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μειώσουν κατά 90% τον κίνδυνο ατυχημάτων. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει ενεργό ρόλο και θα μειώνει την πιθανότητα ενός ατυχήματος, το επιχειρηματικό μοντέλο ασφάλισης αυτοκινήτου πιθανότατα θα εξελιχθεί καθώς οι κίνδυνοι που συνδέονται με την οδήγηση θα μετακυλίσει από τους οδηγούς, προς τις εταιρείες που διαχειρίζονται την αυτονομία του οχήματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00