close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/10/2015 - 08:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία

Nextdeal newsroom, 15/10/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εισερχόμενος κανείς στο πολυφωτογραφημένο ισόγειο των κεντρικών γραφείων της Generali επί της Ηλίας Ηλιού, αντικρύζει το επιβλητικό πορτρέτο του Steve Jobs και το απόφευγμα: «…Εκείνοι που είναι αρκετά τρελοί ώστε να πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο, είναι αυτοί που τελικά το κάνουν». Αν και η επιλογή μιας προσωπικότητας - σύμβολο της τεχνολογικής καινοτομίας του 21ου αιώνα θα μπορούσε να θεωρηθεί παράδοξη για μια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία, η περίπτωση της Generali είναι διαφορετική.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει αποδείξει ότι εργάζεται αθόρυβα και αποτελεσματικά προς ένα στρατηγικό στόχο: Να καθιερώσει ένα ιστορικό όνομα ηλικίας 130 ετών σε μια ηγετική ασφαλιστική δύναμη, συνώνυμη της καινοτομίας που χαρακτηριζει την ψηφιακή εποψή. Προς αυτήν την κατεύθυνση η εταιρεία εκσυγχρονίζει συνεχώς τόσο τις εσωτερικές της δομές όσο και τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους πιο Γρήγορα, πιο Έξυπνα!

  • Χαρακτηριστικό παραδείγματα αποτελεί η εφαρμογή OneView η οποία εισήγαγε τον ασφαλιστή στην ψηφιακή εποχή. Η Generali θεωρεί ότι η τεχνολογία, η καινοτομία, τα ψηφιακά εργαλεία είναι απολύτως αναγκαία και θα πρέπει να αναβαθμίζονται συνεχώς για να υπηρετούν, απόλυτα, το συνεργάτη, ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, στην καθημερινή επαφή του με τον καταναλωτή. Με αυτήν τη φιλοσοφία η in house development team της Generali Hellas, δημιούργησε μία εξελιγμένη πλατφόρμα ανάπτυξης όλων των ασφαλιστικών εργασιών. Με τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, ενός tablet ή laptop και με μία σύνδεση internet, κάθε συνεργάτης μπορεί να διαχειριστεί συνολικά και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειες του, τις ανανεώσεις του, κ.λπ. οπουδήποτε κι αν βρίσκεται, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα. Το OneView αποτελεί το «e-γραφείο» του συνεργάτη και το «web insuring» του ασφαλισμένου.
  • Χάρη στις νέες, ψηφιοποιημένες υπηρεσίες και την οικονομική σταθερότητα που χαρακτηρίζει την Generali, κατέστη δυνατή η Real Time καταβολή των προμηθειών στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Μέσω αυτής δίνεται η δυνατότητα στον συνεργάτη να μπορεί να ορίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες για την αυτόματη μεταφορά των αμοιβών του, απευθείας στον τραπεζικό του λογαριασμό, ακόμη και σε καθημερινή βάση. Με αυτόν τον τρόπο, εξισώνεται ουσιαστικά η ταχύτητα είσπραξης ασφαλίστρων από την εταιρεία, µε την απόδοση των αναλογούντων αμοιβών στο συνεργάτη.
  • Παράλληλα, η εταιρεία δημιουργεί κανάλια εξυπηρέτησης και για τον πελάτη, παρέχοντας του συγκεκριμένες ψηφιακές ευκολίες. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Fastpay. Πρόκειται για μία υπηρεσία άμεσης και εύκολης πληρωμής των ασφαλίστρων με χρέωση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού. Το Fastpay δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών άτοκων δόσεων αλλά και εκτύπωσης του συμβολαίου on- line, για όλα τα προγράμματα ασφάλισης που παρέχονται από την Generali.
  • Στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών της και τη διασφάλιση της βέλτιστης εξυπηρέτησης, η Generali πρόσθεσε και ένα πλήρως επανδρωμένο Call Center το οποίο παρέχει υποστήριξη στους πελάτες αλλά και τους Συνεργάτες, δίνοντας απαντήσεις που αφορούν στα ασφαλιστικά προγράμματα και καθοδήγηση για άμεση εξυπηρέτηση και διευθέτηση εργασιών.
  • Η έμφαση στην καινοτομία και την πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι εμφανής και στα προϊόντα της Generali. Η εταιρεία πρωτοπόρα και σε αυτόν τον τομέα εγκαινίασε συνεργασίες με μεγάλους Ομίλους παροχής ιατρικών υπηρεσιών, προσφέροντας υψηλής ποιότητας καλύψεις σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος. Παράλληλα, με τη χρήση της «κάρτας ασφαλισμένου» και την απευθείας ενεργοποίηση των υπηρεσιών του ασφαλιστηρίου, κατάφερε να μειώσει σημαντικά το ασφάλιστρο των προγραμμάτων, απαλάσσοντας τον πελάτη από χρονοβόρες, γραφειοκρατικές διαδικασίες. Εξίσου καινοτόμος είναι και ο σχεδιασμός των προγραμμάτων υγείας HEALTH και MEDICAL τα οποία ξεφεύγουν από την παγιωμένη λογική των εξωνοσοκομειακών/ νοσοκομειακών καλύψεων, προσφέροντας πλήρη κάλυψη που ξεκινά από την πρόληψη και ολοκληρώνεται με την τριτοβάθμια κάλυψη. Η ίδια φιλοσοφία διατρέχει και τα προγράμματα ατομικών, γενικών ασφαλίσεων HOME και BUSINESS τα οποία προσφέρουν την πιο πλήρη αλλά και ουσιαστική κάλυψη στην αγορά. Τέλος, αντιλαμβανόμενη πλήρως τις αυξημένες; ανάγκες της σημερινής οικογένειας, απαντά με τη μοναδική στην ελληνική αγορά, οικογενειακή σειρά FAMILY, η οποία εξασφαλίζει όλα τα μέλη της οικογένειας και τα ζευγάρια, με ένα πολύ οικονομικό ασφάλιστρο, ενιαίους όρους και ένα κοινό συμβόλαιο.
  • Η εμπειρία εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ψηφιακών υπηρεσιών στα προϊόντας της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Generali Health Alert. Ο ασφαλισμένος μέσω της εφαρμογής αυτής έχει τη δυνατότητα να πληροφορείται άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο, τις υπηρεσίες υγείας (ιατρούς, νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα) με τις οποίες είναι συμβεβλημένη η Generali και βρίσκονται κοντά στην περιοχή του. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής, ο κάτοχος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου έχει τη δυνατότητα να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου κι αν βρίσκεται, ακόμη και στο εξωτερικό. 

Οι παραπάνω πρωτοβουλίες συμβαζίζουν και με τη στρατηγική του Ομίλου ο οποίος έχει θέσει ως στόχο να αποτελέσει, μέσα στην επόμενη τριετία, τη Νο1 ασφαλιστική εταιρεία στην Ευρώπη, στο χώρο του Retail. Έχοντας συσσωρευμένη εμπειρία δύο αιώνων, ο Όμιλος Generali επενδύει συνεχώς στην Καινοτομία. Σημειώνεται ότι πρόσφατα εξαγόρασε τη MyDrive Solutions, βρετανική start-up η οποία συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κόσμο, στον τομέα των data analytics, ως εργαλείο καταγραφής της οδηγικής συμπεριφοράς, με σκοπό τη δημιουργία tailor-made προϊόντων και την καθιέρωση χαμηλότερων ασφαλίστρων για τους οδηγούς χαμηλού ρίσκου.

Μια ακόμη σημαντική αναγνώριση της έμφασης που δίνει η Generali στην αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι η συμπερίληψη της, στη λίστα των 50 πιο έξυπνων εταιρειών του κόσμου. Bράβευση που απονεμήθηκε από την Τεχνολογική Επιθεώρηση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης- MIT Technology Review. Η Generali ήταν, μάλιστα, η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία που περιλήφθηκε στη λίστα, ενώ ξεπέρασε, από πλευράς κατάταξης, επιχειρήσεις όπως η IBM, η Microsoft και η Uber, χάρη στις καινοτόμες ασφαλιστικές της λύσεις οι οποίες βασίζονται στα data analytics τα οποία συλλέχθηκαν από τους ασφαλισμένους, μέσα από «έξυπνες» φορητές συσκευές. Αυτό το υψηλού κύρους βραβείο αποδεικνύει τη δυνατότητα της Generali, να καινοτομεί και να δημιουργεί ανάπτυξη μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Όπως επισημαίνει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Πάνος Δημητρίου «η Generali θα επιμείνει στη συνεχή ανάπτυξη καινοτομιών, ανταποκρινόμενη στις υψηλές απαιτήσεις του πιστού της πελατολογίου και κερδίζοντας την προτίμηση των millennials που πρόκειται να αποτελέσουν τους “συνοδοιπόρους” της στο μέλλον».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
    Nextdeal newsroom, 3/9/2025

    Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

  • Νέες εξαγορές -  Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
    Λάμπρος Καραγεώργος, 3/9/2025

    Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο

  • INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

    INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

    Η Interamerican στηρίζει έμπρακτα την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ) ενισχύοντας ουσιαστικά την επιχειρησιακή της ετοιμότητα και συμβάλλει στην ευρύτερη ενημέρωση και εκπαίδευση...
    Nextdeal newsroom, 03/09/2025 - 10:55 3/9/2025
  • Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025

    Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» που κυκλοφορεί (Τεύχος 215) - Άρθρο Εκδότη Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου Στο τέλος Ιουλίου του...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 03/09/2025 - 10:45 3/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
16:08 Δόμνα Μιχαηλίδου: «Ισοβιότητα αποκτούν οι τρίτεκνοι γονείς - Σταδιακή σύγκλιση τριτέκνων - πολυτέκνων»
  • 15:00 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:41 Verisk: Η ασφαλιστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενες μέσες ετήσιες ζημίες 152 δισ. δολαριών από φυσικές καταστροφές
  • 13:50 Ανησυχία της Ασφαλιστικής Αγοράς για τις πυρκαγιές από μπαταρίες λιθίου σε εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων
  • 12:00 Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)
  • 11:29 «ΕΡΓΑΝΗ»: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025
  • 11:05 Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:55 INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών
  • 10:45 Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025
  • 10:40 Ο ΣΕΜΑ στη Θεσσαλονίκη - Παρουσία στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το Ε.Ε.Θ.
  • 09:58 Ευρωβαρόμετρο 2025: Περισσότερη ασφάλεια και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ
  • 09:40 Η Ελλάδα η πιο «οικονομικά στρεσαρισμένη» χώρα στον κόσμο, σύμφωνα με νέα έρευνα
  • 09:14 Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;
  • 09:10 Παγκόσμιο sell off στην αγορά ομολόγων, «επίθεση» στη Βρετανία, η «φούσκα» και ο «δείκτης Μπάφετ», το νέο «χρυσό» ιστορικό ρεκόρ, στα top picks της UBS η Alpha
  • 09:00 Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;
  • 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  • 15:15 Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
  • 14:30 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Που οφείλεται ο επίμονος πληθωρισμός
  • 13:29 Μόνη λύση η Ευρώπη
  • 12:43 Προσωπικός αριθμός: Τέλος τα ταξίδια με την παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 28/8 Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  6. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  7. 28/8 Η Liberty Mutual Reinsurance και η Safehub παρουσιάζουν μια πρωτοποριακή λύση ασφάλισης σεισμού: το ShakeNet Parametric

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube