Γιώργος Μούζος, 21/9/2021 - 13:40 facebook twitter linkedin To σύστημα της Ford που μειώνει τις ζημιές, άρα και τις αποζημιώσεις κατά το παρκάρισμα! Γιώργος Μούζος, 21/9/2021 facebook twitter linkedin Η διαδικασία του παρκαρίσματος πολλές φορές μπορεί να αγχώσει ορισμένους και είναι μια αρκετά συχνή αιτία που κάποιος ενεργοποιεί την ασφάλεια του, μιας και εύκολα μπορεί να κάνει ζημιά. Όμως η λύση της Ford έρχεται για να βάλει τέλος στο πρόβλημα αυτό. Στο πλαίσιο μιας συνεργασίας της ένωσης Γερμανών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (VDA), η Ford συνεργάστηκε με παρόχους υποδομών και τεχνολογικές εταιρείες, όπως η Bosch, για να δείξει πώς ένα συνδεδεμένο όχημα μπορεί να επικοινωνεί με την υποδομή όχι μόνο για την ανεύρεση ενός χώρου στάθμευσης αλλά και για να παρκάρει αυτόνομα. Το Automated Valet Parking επιτρέπει στους οδηγούς μέσω του app να στέλνουν το όχημα να παρκάρει μόνο του – ενώ οι ίδιοι βρίσκονται έξω από αυτό. Η τεχνολογία, που αυτή τη στιγμή είναι σε φάση έρευνας και δοκιμής, καταργεί το άγχος του παρκαρίσματος και μπορεί να επεκταθεί ώστε οι οδηγοί να στέλνουν τo αυτοκίνητό τους ακόμα και για πλύσιμο ή σε ένα σταθμό φόρτισης. Ή ακόμα να οργανώνουν την παράδοση πακέτων στο σταθμευμένο όχημα. Πώς λειτουργεί Με το Automated Valet Parking, η τεχνολογία αισθητήρων που είναι εγκατεστημένοι στο σταθμό στάθμευσης αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματος και διαχειρίζεται όλη την κυκλοφορία στο χώρο στάθμευσης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω επικοινωνίας του οχήματος με την υποδομή. Οι αισθητήρες του σταθμού στάθμευσης αναγνωρίζουν και εντοπίζουν το όχημα για να το καθοδηγήσουν να παρκάρει μέσω των κατάλληλων ελιγμών. Εάν η υποδομή ανιχνεύσει κάτι στην πορεία του οχήματος, όπως ένας πεζός, ένα όχημα ή ένα εμπόδιο, σταματά αμέσως το όχημα. Με την άφιξη στο σταθμό στάθμευσης, ο οδηγός αφήνει το όχημα σε μία ορισμένη περιοχή και χρησιμοποιεί το FordPass app για να ξεκινήσει η αυτοματοποιημένη καθοδήγηση σε έναν κενό χώρο στάθμευσης. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο μπορεί να γίνει ένα προσωπικό σημείο παράδοσης πακέτων, με τις εταιρείες διανομών να έχουν πρόσβαση στο όχημα για να αφήνουν τα πακέτα στο χώρο αποσκευών. Στο μέλλον, θα αναπτυχθούν περαιτέρω συνδεδεμένες υπηρεσίες για να προσφέρουν περισσότερες ανέσεις και οφέλη στον πελάτη. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν το FordPass app για να ζητήσουν την επιστροφή του οχήματος στην περιοχή που έχει οριστεί, επισπεύδοντας τη διαδικασία παράδοσης και επιτρέποντας στον οδηγό και τους επιβάτες την άνετη πρόσβαση στο όχημα. Έτσι γλυτώνουν το περπάτημα δεκάδων μέτρων σε μεγάλα πάρκινγκ αυτοκινήτων ή και την καθυστέρηση προσπαθώντας να εντοπίσουν το όχημα. Η λύση μπορεί να αξιοποιείται με την εγκατάσταση αισθητήρων σε υφιστάμενα πάρκινγκ αυτοκινήτων ή με προγραμματισμό ενσωμάτωσης της υποδομής κατά την ανέγερση νέων χώρων στάθμευσης, επιτρέποντας βελτιστοποιημένη σχεδίαση για μέγιστη χωρητικότητα. Το σύστημα θα είναι κατάλληλο για οχήματα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο και έχουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, Electronic Stability Control, ηλεκτρικό χειρόφρενο και σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση. Το μόνο πρόσθετο στοιχείο που χρειάζεται είναι μία μονάδα έξυπνης επικοινωνίας για το Automated Valet Parking. Η είδηση αυτή ακολουθεί την ανακοίνωση της Ford στις 4 Αυγούστου του 2021, για το άνοιγμα του Detroit Smart Parking Lab (DSPL) τον επόμενο μήνα. Πρόκειται για μία μοναδική εγκατάσταση που παρέχει ένα φυσικό περιβάλλον για τη δοκιμή προηγμένων τεχνολογιών για παρκάρισμα, logistics και φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Η εγκατάσταση αυτή θα είναι ανοιχτή για συνεργασία με πρωτοπόρες εταιρείες στους τομείς αυτούς για την προσομοίωση σεναρίων σε πραγματικές συνθήκες. Δείτε το βίντεο που ακολουθεί για να καταλάβετε επακριβώς πως λειτουργεί το πρωτοποριακό σύστημα της Ford! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06