close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ποιο θα είναι το πιο sexy ασφαλιστικό έγγραφο το 2018;
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος,
29/12/2017 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο θα είναι το πιο sexy ασφαλιστικό έγγραφο το 2018;

Λάμπρος Καραγεώργος, 29/12/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το 2018 θα επιφέρει σοβαρές αλλαγές σε μία σειρά θεμάτων που άπτονται των ασφαλιστικών εργασιών.

Μεταξύ αυτών είναι και ο τρόπος διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των ασφαλισμένων από ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Δεδομένου ότι στις 25 Μαΐου 2018 τίθεται σε ισχύ ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός General Data Protection Regulation (GDPR), σχετικά με τον χειρισμό και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο οποίος προβλέπει πολύ υψηλά πρόστιμα (έως €20 εκατ. ή το 4% του συνολικού παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών, ανάλογα με το ποιο είναι υψηλότερο) σε περίπτωση παραβίασης του, ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς το έγγραφο που θα βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν οι οποιοιδήποτε «σκόπελοι» στον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των ασφαλισμένων είναι το «ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ». 

Το έντυπο αυτό που τώρα ελάχιστοι το χρησιμοποιούν ή δε του δίνουν τη σημασία που του αναλογεί, θα είναι το πιο «sexy» έγγραφο το 2018 όπως εκτιμούν όσοι είναι κοντά στις διαδικασίες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα καθώς συμπληρώνεται με την σύμφωνη γνώμη του πελάτη και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία του και προσωπικά δεδομένα.

Επί τη ευκαιρία σημειώνουμε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος στον αριθμό πράξης 86/5.4.2016 Κανονισμός Συμπεριφοράς των (Αντ)ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:

«8. Οι πάσης φύσεως προσωπικές πληροφορίες, τα ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και τα οικονομικά και περιουσιακά στοιχεία του Πελάτη που περιέρχονται σε γνώση και σε κατοχή του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και των υπαλλήλων αυτού, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με την επιφύλαξη εκπλήρωσης νόμιμης υποχρέωσης βάσει ειδικής νομοθετικής πρόβλεψης»

Επίσης στην πράξη 31 αναφέρει τα εξής σε ότι αφορά τα «πρότυπα ενημέρωσης»:

Άρθρο 5
Πρότυπα Ενημέρωσης και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς

1. Ο (Αντ)ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής διασφαλίζει ότι η πληροφόρηση που λαμβάνει ο Πελάτης στο πλαίσιο της παρεχόμενης σε αυτόν υπηρεσίας (Αντ)ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης: α) είναι έγκαιρη, πλήρης, ορθή, επαρκής και κατάλληλη, β) αν παρέχεται από υπάλληλο ή άλλο συνεργάτη του (Αντ)ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, αυτός είναι κατάλληλα καταρτισμένος και διαθέτει κάθε προβλεπόμενη στο νόμο προς τούτο πιστοποίηση, και γ) λαμβάνει υπόψη τις ειδικότερες επενδυτικές επιλογές και (αντ)ασφαλιστικές ανάγκες του πελάτη, τις οικονομικές του δυνατότητες όπως αυτές του παρουσιάζονται και δηλώνονται από τον Πελάτη, και την ικανότητα κατανόησης των ειδικότερων όρων και κινδύνων του εκάστοτε προτεινόμενου ασφαλιστικού προϊόντος.

2. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα ώστε να ικανοποιεί την υποχρέωση ενημέρωσης του άρθρου 11 π.δ. 190/1996. Επιπρόσθετα όσων αναφέρονται στο άρθρο 11 του π.δ. 190/1996, και με τα μέσα του άρθρου 12 του π.δ. 190/1996, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ενημερώνει τον Πελάτη αν η πιστοποίηση γνώσεων που κατέχει, του επιτρέπει τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων με επενδυτικά χαρακτηριστικά.

3. Για την υλοποίηση των υποχρεώσεων της προηγούμενης παραγράφου, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής εκπονεί σε φυσική ή σε ηλεκτρονική μορφή συγκεκριμένα ενημερωτικά έντυπα για τον Πελάτη, διαφορετικά από τυχόν διαφημιστικά ή ενημερωτικά έντυπα των Εταιρειών, ήτοι ξεχωριστά ως σώμα, διαφορετικού χρώματος και με την επωνυμία ή/και τον διακριτικό τίτλο ή/και το εμπορικό σήμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Τα έντυπα του προηγούμενου εδαφίου φέρουν με μεγάλα σκούρα γράμματα τον τίτλο «ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11 Π.Δ. 190/1996 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΣΑΣ».

4. Πριν τη σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ζητεί και καταγράφει σε ξεχωριστό «ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ» αναλυτικές πληροφορίες από τον Πελάτη για να διευκρινίσει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του, μεταξύ των οποίων και τις τυχόν επενδυτικές, καθώς και την πρόθεσή του για την ανάληψη επενδυτικού κινδύνου. Το έντυπο αυτό περιέχει ερωτήσεις προσαρμοσμένες στον κλάδο και την πολυπλοκότητα του διανεμομένου κάθε φορά προϊόντος. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής συγκεντρώνει ιδίως πληροφορίες που τον βοηθούν να εκτιμήσει την ικανότητα του Πελάτη να αντιληφθεί τους όρους και τους κινδύνους του υπό διαπραγμάτευση (αντ)ασφαλιστικής σύμβασης, ώστε, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη, να τον συμβουλεύσει αναλόγως.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

5. Βάσει των πληροφοριών που παρείχε εγγράφως ο Πελάτης, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής προτείνει, λαμβάνοντας υπόψη τα διαθέσιμα προϊόντα της Εταιρείας, το προϊόν που ανταποκρίνεται πληρέστερα στις ανάγκες και στο συμφέρον του Πελάτη και του διευκρινίζει τους λόγους στους οποίους στηρίζει την πρόταση και τις συμβουλές του σχετικά με συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν. Οι διευκρινίσεις αυτές διαφοροποιούνται ανάλογα με τον σύνθετο χαρακτήρα της προτεινόμενης ασφαλιστικής σύμβασης.

6. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν προτρέπει τον Πελάτη στην εξαγορά ή την καταγγελία ασφαλιστικής σύμβασης για λόγους που δεν συναρτώνται με τα συμφέροντα και τις ανάγκες του Πελάτη.

7. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής εφαρμόζει αμελλητί τις οδηγίες και κατευθύνσεις των Εταιρειών για την περιγραφή και την επεξήγηση του (αντ)ασφαλιστικού προϊόντος στον Πελάτη και αξιοποιεί όλο το έντυπο υλικό που του παρέχουν οι Εταιρείες. Επίσης, παραδίδει στον Πελάτη το σχετικό υλικό και λαμβάνει σχετική γραπτή απόδειξη από τον Πελάτη, αντίγραφο της οποίας αποστέλλει ηλεκτρονικά προς την Εταιρεία.

8. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής:

α) ερευνά και αναλύει τις ασφαλιστικές ανάγκες των Πελατών του και προτείνει σε αυτούς τις κατάλληλες ασφαλιστικές συμβάσεις λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικότερες επενδυτικές επιλογές και ασφαλιστικές ανάγκες τους, τις οικονομικές τους δυνατότητες όπως αυτές παρουσιάζονται από τους ίδιους τους Πελάτες και την ικανότητα κατανόησης από τους Πελάτες των ειδικότερων όρων και κινδύνων του εκάστοτε προτεινόμενου ασφαλιστικού προϊόντος,

β) επεξηγεί τους όρους των ασφαλιστικών συμβάσεων που προτείνει, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Πελατών και διασφαλίζει ότι η πληροφόρηση που λαμβάνουν οι Πελάτες είναι έγκαιρη, πλήρης, ορθή, επαρκής και κατάλληλη,

γ) επισημαίνει στους Πελάτες τις συνέπειες της πρόωρης διακοπής ή ακύρωσης ή εξαγοράς του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους καθώς και κάθε εξαίρεση από την ασφαλιστική κάλυψη, αλλά και για τις συνέπειες της μη έγκαιρης καταβολής των Ασφαλίστρων,

δ) ενημερώνει τους Πελάτες για τα δικαιώματα εναντίωσης, υπαναχώρησης και καταγγελίας, του συμβολαίου τους, και τους χορηγεί τα σχετικά έντυπα με απόδειξη παραλαβής, και

ε) Ενημερώνει τον Πελάτη του σε περίπτωση που παύσει να ασκεί τη δραστηριότητα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

9. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής απαγορεύεται να χρησιμοποιεί μεθόδους αθέμιτου ανταγωνισμού, αθέμιτες ή παραπλανητικές πράξεις και πρακτικές, όπως είναι ιδίως: α) η παραπλανητική παρουσίαση ασφαλιστηρίου συμβολαίου ως προς το ισχύον τιμολόγιο της Εταιρείας και τους όρους της ασφαλιστικής σύμβασης, β) η υπόσχεση στον πελάτη καλύψεων που δεν περιλαμβάνονται .στο ασφαλιστικό προϊόν που προωθεί ή η απόκρυψη κινδύνων που φέρει ο Πελάτης, γ) η δημιουργία, αναπαραγωγή και διάδοση δηλώσεων και φημών που δεν στηρίζονται σε επίσημα δημοσιοποιημένα στοιχεία και που γίνονται ενσυνείδητα και αφορούν την οικονομική κατάσταση Εταιρειών ή/και την κατάρτιση και την εν γένει ποιότητα των παρεχόμενων από άλλους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές υπηρεσιών, δ) η προσφορά εκπτώσεων ή ειδικών ευεργετημάτων με στόχο της σύναψη ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ε) η διαφήμιση και παροχή εκπτώσεων και ωφελημάτων που δεν ανταποκρίνονται στα ισχύοντα τιμολόγια και όρους των ασφαλιστικών συμβολαίων, και στ) οι διακρίσεις μεταξύ Ασφαλίστρων που έχουν τις ίδιες προϋποθέσεις ασφάλισης.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ «ΕΝΤΥΠΟΥ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ»

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τους χαρίζουν γάιδαρο και τον κοιτούν στα δόντια
    Λάμπρος Καραγεώργος, 06/05/2025 - 10:12

    Τους χαρίζουν γάιδαρο και τον κοιτούν στα δόντια

  • Τι συζητά η ΕΑΕΕ με την κυβέρνηση: Ανασφάλιστα οχήματα, ασφάλιση επιχειρήσεων και Δείκτης Υγείας σε πρώτο πλάνο
    Λάμπρος Καραγεώργος, 05/05/2025 - 11:30

    Τι συζητά η ΕΑΕΕ με την κυβέρνηση: Ανασφάλιστα οχήματα, ασφάλιση επιχειρήσεων και Δείκτης Υγείας σε πρώτο πλάνο

  • Τα ασφαλιστικά «δένδρα» και η ασφαλιστική συνείδηση
    Λάμπρος Καραγεώργος, 29/04/2025 - 11:48

    Τα ασφαλιστικά «δένδρα» και η ασφαλιστική συνείδηση

  • Το ισπανικό παράδειγμα και η ελληνική ασφαλιστική αγορά
    Λάμπρος Καραγεώργος, 03/04/2025 - 10:10

    Το ισπανικό παράδειγμα και η ελληνική ασφαλιστική αγορά

  • Δεν έχουμε νέους ασφαλιστές

    Δεν έχουμε νέους ασφαλιστές

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal που κυκλοφορεί (Τεύχος 556) - Στήλη - "Θέσεις" σελ. 4 Δεν έχουμε νέους ασφαλιστές, είναι η...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 17/03/2025 - 11:20
  • Τράπεζες, ασφαλιστικές και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

    Τράπεζες, ασφαλιστικές και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal - Στήλη, 'Θέσεις' Με αφορμή την πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής,...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 28/02/2025 - 10:24
  • Τα μισά χρήματα τα «μαζεύουν» οι τράπεζες τα άλλα μισά οι ασφαλιστές

    Τα μισά χρήματα τα «μαζεύουν» οι τράπεζες τα άλλα μισά οι ασφαλιστές

    Όσο και αν ορισμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές υποστηρίζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι η ασφάλιση πουλιέται και δεν αγοράζεται και με...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 24/02/2025 - 11:00
  • Η μεγάλη χάρη του…Μεγάλου στον ασφαλιστικό κλάδο

    Η μεγάλη χάρη του…Μεγάλου στον ασφαλιστικό κλάδο

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal - Τεύχος 554 - Στήλη "Θέσεις" H πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς τάραξε τα νερά της ελληνικής...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 18/02/2025 - 10:50
  • Ασφαλίσεις υγείας: Ο καθοριστικός ρόλος του Γιάννη Στουρνάρα

    Ασφαλίσεις υγείας: Ο καθοριστικός ρόλος του Γιάννη Στουρνάρα

    Η συζήτηση για τις ασφαλίσεις υγείας έχει ανοίξει και δύσκολα μπορεί να εγκαταλειφθεί στις ελληνικές καλένδες, αφού πλέον δεν αφορά...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 31/01/2025 - 09:59
  • Ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν το εργοστάσιο της Καραμολέγκος που φλέγεται

    Ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν το εργοστάσιο της Καραμολέγκος που φλέγεται

    Σχεδόν όλη η ελληνική ασφαλιστική αγορά συμμετέχει στο σχήμα που καλύπτει ασφαλιστικά την αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, εργοστάσιο της οποίας φλέγεται στο...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 14/01/2025 - 20:56

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο  μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
16:00 Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
  • 15:51 Η Servier Hellas αρωγός στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης!
  • 15:38 Μεγάλο Συνέδριο NN στις 2 Ιουνίου!
  • 15:04 Εκστρατεία για τον καρκίνο του προστάτη από την ΕΛΛΟΚ!
  • 14:54 Σε νέα υψηλά η αξία της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα - Πόσοι ασφάλισαν την κατοικία τους και πήραν έκπτωση ΕΝΦΙΑ
  • 14:50 1η Ημερίδα Φαρμακαποθηκών: «Διασφαλίζουμε το παρόν και σχεδιάζουμε το μέλλον»
  • 14:34 Kακοκαιρία INES: Σε ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία - Οδηγίες αυτοπροστασίας για τους πολίτες
  • 14:26 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ¨Ημερήσιας Χειρουργικής” και σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζεται!
  • 14:10 Αειφόρος σχεδιασμός & υλοποίηση τεχνικών έργων - Κρίσιμη και χρήσιμη παράμετρος η Ασφάλιση
  • 13:55 ΕΟΔΥ: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης για τα Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα!
  • 13:43 Η Aon διορίζει τον Lambros Lambrou ως Chief Strategy Officer
  • 13:33 3 εκατ. Έλληνες (το 50% ηλικιωμένοι) έχουν υπέρταση, με το 30% να είναι αδιάγνωστοι!
  • 13:21 WTW Research Network: Διαχείριση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ασφαλισιμότητα - Ανασκόπηση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2025
  • 13:03 Το κατράνι του Δίστρατου στην Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά
  • 12:56 Anytime: Περπατήσιμες Πόλεις & Υγεία - Η Επιστημονική Τεκμηρίωση
  • 12:52 Δυναμικό παρών της UNI-PHARMA στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ενδοκρινολογίας στην Κοπεγχάγη!
  • 12:25 Alpha Bank: Παρουσίασε τα χρηματοδοτικά της προγράμματα στην επιχειρηματική κοινότητα της Ρόδου
  • 11:38 Η Insurance Advisory Partners ενισχύει τις δραστηριότητές της στο Λονδίνο με τον διορισμό του Benjamin James
  • 11:16 ΤτΕ: Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας - Οικονομικό περιβάλλον, τραπεζικός τομέας, τομέας χρηματοπιστωτικού συστήματος, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αγορά ασφαλίσεων υγείας
  • 10:51 Συνεργασία LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services για τη δημιουργία του Κέντρου Agentic Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  5. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  6. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 3 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 6 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 6 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 6 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading