Nextdeal newsroom, 28/1/2013 - 11:10 facebook twitter linkedin Πωλήσεις: Μη δημιουργείτε υπερβολικές προσδοκίες στους πελάτες! Nextdeal newsroom, 28/1/2013 facebook twitter linkedin Πολλοί πωλητές-ασφαλιστές, χωρίς λόγο και αιτία, δημιουργούν υπερβολικές προσδοκίες στους πελάτες και στη συνέχεια αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν να τις καλύψουν. Έτσι η πώλησή τους είναι προβληματική πριν γίνει το συμβόλαιο. Αυτό συμβαίνει ότι ΔΕΝ κατάλαβαν καλά το προϊόν που πουλάνε, δίνοντας υπερβολικές υπηρεσίες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και τους όρους του συμβολαίου. Πριν πουλήσετε διαβάστε ΚΑΛΑ τους όρους του συμβολαίου και του προϊόντος. «Φιλοσοφήστε» λίγο, αναλύστε το, συγκρίνετέ το, και προσπαθήστε να το πιστέψετε ότι είναι «έτσι». Αυτό δείχνει εξυπνάδα και ότι δεν είστε «αγαθιάρηδες» που ότι σας δίνουν το πουλάτε. Ο ρόλος του πωλητή είναι να το ψάξει και να μην «εμπιστεύεται» τον υπάλληλο πωλήσεων ή το τμήμα διαφήμισης… Πολλές φορές και αυτοί δεν ξέρουν «τι τους γίνεται»! Εσείς θα πάτε στον πελάτη, εσείς θα υποσχεθείτε, εσείς θα πρέπει ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ότι δεν λέγατε ψέματα… Οι υπερβολές κρύβουν ψέματα συνήθως… Μην τάζετε πράγματα που δεν υπάρχουν. Μην βάζετε προσδοκίες που δεν υπάρχουν! Μόνο έτσι θα είστε σωστοί επαγγελματίες. Ευαγ. Γ. Σπύρου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024