close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
18/6/2025 - 14:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος χρόνος, αλλά ως ένα απαραίτητο στάδιο στη διαδρομή προς την επιτυχία. Κάθε «όχι» είναι ένα βήμα πιο κοντά στο «ναι». Είναι μια υπενθύμιση ότι η τελεσφόρηση της πώλησης προϋποθέτει επιμονή, στρατηγική και αυτοβελτίωση.

Ο ασφαλιστής οφείλει να βλέπει κάθε άρνηση όχι ως αποτυχία, αλλά ως ένα βήμα προόδου. Η απόρριψη μιας πρότασης από τον πελάτη δεν σημαίνει αποτυχία, αλλά ότι έγινε ένα ακόμα βήμα προς τη συμφωνία. Κάθε επαφή με έναν πελάτη είναι πολύτιμη εμπειρία και κάθε άρνηση προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να αξιοποιηθούν για μελλοντική επιτυχία.

Μετά από κάθε ραντεβού – είτε έχει θετικό είτε αρνητικό αποτέλεσμα – ο ασφαλιστής θα πρέπει να κάνει έναν εσωτερικό διάλογο. Να αξιολογεί τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερα και πώς μπορεί να ενισχύσει τα δυνατά του σημεία, ενώ παράλληλα να βελτιώσει τα αδύναμα. Αυτή η διαδικασία της αυτοπαρατήρησης είναι σπουδή – μια διαρκής μαθησιακή εμπειρία.

Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την εξέλιξη του ασφαλιστή είναι το θέατρο  πώλησης. Πριν από κάθε ραντεβού, μπορεί να αφιερώσει λίγο χρόνο με ένα οικείο του πρόσωπο, υποδυόμενοι τους ρόλους του ασφαλιστή και του πελάτη. Μέσα από αυτό το «θεατρικό» σενάριο, θα έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει, με τη βοήθεια ενός εξωτερικού παρατηρητή, τα σημεία στα οποία πρέπει να βελτιωθεί. Έτσι θα πάει στο ραντεβού πιο έτοιμος και με λιγότερο άγχος.

Εξίσου σημαντική είναι η εξάσκηση στη διαχείριση αντιρρήσεων. Ο ασφαλιστής πρέπει να είναι προετοιμασμένος να απαντήσει τόσο με λογικά όσο και με συναισθηματικά επιχειρήματα, χρησιμοποιώντας ανοιχτές και κλειστές ερωτήσεις που θα βοηθήσουν στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών του πελάτη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, όχι μόνο μπορεί να μετατρέψει μια αρχική άρνηση σε αποδοχή, αλλά και να χτίσει γέφυρες εμπιστοσύνης.

Και ακόμα κι αν τελικά το ραντεβού καταλήξει σε ένα «ματωμένο όχι», ο ασφαλιστής δεν έχει χάσει. Έχει γίνει πιο δυνατός, πιο έμπειρος και πιο έτοιμος για την επόμενη πρόκληση. Η αποδοχή της απόρριψης ως ένα φυσικό κομμάτι της δουλειάς, και η ένταξή της στην καθημερινότητά του, τον καθιστούν πιο ανθεκτικό και αποφασισμένο.

Τέλος, πρέπει να θυμόμαστε: ένα «όχι» σήμερα δεν σημαίνει απαραίτητα «όχι» για πάντα. Ο πελάτης μπορεί να μην είναι έτοιμος τώρα, αλλά στο μέλλον, με τις κατάλληλες συνθήκες και με συνεπή παρουσία του ασφαλιστή, μπορεί να επανέλθει θετικά στην πρότασή μας. Ο δρόμος της πώλησης δεν είναι πάντα εύκολος – αλλά είναι βαθιά εκπαιδευτικός. Η άρνηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας, και όταν την αξιοποιούμε σωστά, μετατρέπεται σε εργαλείο προόδου.

Ο επιτυχημένος ασφαλιστής δεν αποφεύγει τις απορρίψεις – τις αναλύει, τις κατανοεί και τις χρησιμοποιεί για να γίνεται κάθε μέρα καλύτερος. Γιατί στο τέλος, δεν κερδίζει αυτός που δεν άκουσε ποτέ «όχι», αλλά εκείνος που κατάφερε να το μετατρέψει σε «ναι».

Άλλωστε, η μεγαλύτερη αξία βρίσκεται στις νίκες που κερδίζονται μέσα από αντιξοότητες. Η πώληση που επιτυγχάνεται μέσα από συμπληγάδες είναι αυτή που χτίζει πραγματικά την αυτοπεποίθηση και τη φήμη του ασφαλιστή – γιατί αποδεικνύει επιμονή, ευφυΐα και πίστη στον στόχο.

Δημιουργημένη εικόνα

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αντώνης Δουνδουλακης
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08
  • Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η ασφαλιστική αγορά βιώνει έντονες αλλαγές με συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα περιβάλλον πίεσης και αβεβαιότητας...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/07/2025 - 15:14
  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube