close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η πώληση είναι παιχνίδι, τους κανόνες τους ξέρετε;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
31/5/2022 - 16:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πώληση είναι παιχνίδι, τους κανόνες τους ξέρετε;

Δημήτρης Μπάτρης, 31/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως ξέρουμε, όταν είναι να παίξουμε ένα παιχνίδι, πρώτα μαθαίνουμε τους Κανόνες και μετά εάν συμφωνούμε, αρχίζουμε τον Αγώνα. 

Πιστεύω όπως και εσείς, όποιος μπαίνει σε ένα παιχνίδι θέλει να κερδίσει αυτός ή και η ομάδα του.

Για να κερδίζεις στο παιχνίδι των πωλήσεων, απαιτείται να  γνωρίζεις, τους Κανόνες και σύγχρονες, μοντέρνες τεχνικές πωλήσεων και όχι ξεπερασμένες πρακτικές.

Ο σημερινός «συμπαίκτης» - Πελάτης είναι πολύ ενημερωμένος, πιο μορφωμένος και περισσότερο απαιτητικός με περισσότερες επιλογές, σε ένα ανταγωνισμό έντονο και πολύ εξειδικευμένο.

Οι Κορυφαίοι Πωλητές - «Οι Πρωταθλητές» θέλουν σε τακτά χρονικά διαστήματα να τους υπενθυμίζουμε, τους Κανόνες και τις Αρχές αυτές, επειδή γνωρίζουν πως είναι ελάχιστες οι καινούργιες τεχνικές που έχουν στην πραγματικότητα αποτελέσματα. 

Οι Αρχές που είναι αποτελεσματικές είναι αυτές που διέπουν την ανθρώπινη επικοινωνία, είναι αυτές που δυστυχώς ξεχνάμε και παραβλέπουμε πολλές φορές. 

Οι Κανόνες που θα παραθέσω, θα είναι εναρμονισμένοι με βασικές τις Αρχές που επιβάλλεται να προσαρμόζονται στο ανάλογο περιβάλλον πωλήσεων, να είναι λογικοί και να δηλώνουν το προφανές, αλλά και αυτοί που παραβιάζονται από τους Πωλητές κατά 75%, εάν υπήρχε διαιτητής θα σφύραγε για παράβαση Κανόνων.

Όταν τους ρωτάμε εάν το γνώριζαν, λένε το είχα ξεχάσει, άρα θέλουν να τους το υπενθυμίζουμε τακτικά, τους Κανόνες και τις Αρχές αυτές γιατί γνωρίζουν ότι είναι ελάχιστες οι καινούργιες τεχνικές που έχουν πωλησιακά αποτελέσματα.

Αξίζει να πιστέψουν πως οι Αρχές αυτές που διέπουν την Ανθρώπινη Επικοινωνία, είναι αυτές που ξεχνούμε και παραβλέπουμε τις περισσότερες φορές.

Κανόνα 1ος 

«Κατανοήστε, ότι πουλάτε σε διαφορετικούς Ανθρώπους άρα κάθε παρουσίαση για πώληση πρέπει να είναι διαφορετική»

Αυτό είναι φυσικό διότι ο κάθε υποψήφιος πελάτης έχει, διαφορετικές επιθυμίες, ανάγκες απαιτήσεις και στόχους. Έχουν διαφορετικές εργασίες, διαφορετική οικογενειακή κατάσταση, διαφορετική μόρφωση, ενδιαφέροντα, χόμπι πιστεύω και φιλοδοξίες.

Η εμφάνιση σας ως ειδικός στους Ανθρώπους αυτούς με εξειδίκευση, που να ακτινοβολεί ότι ενδιαφέρεστε γι αυτούς και θέλετε να τους βοηθήσετε για να δώσετε λύση στο πρόβλημα τους. 

Ο επαγγελματίας πωλητής είναι και πρέπει πάντα να είναι, σημείο έλξης και όχι εργαλείο πίεσης. Οι πελάτες θα πρέπει να ανυπομονούν, πότε θα σας συναντήσουν ή έστω, ένα τηλέφωνο ή e-mail δικό σας. 

Η Συμβουλευτική Μέθοδος, θα κάνει την διαφορά διότι έτσι εντοπίζεται μαζί του, ποιο είναι το πρόβλημα για να δοθεί η μια και καταλληλότερη Λύση. 

Κανόνας 2ος

«Κυκλοφορείτε στην αγορά ή βγείτε έξω στον Κόσμο και πουλήστε τον Εαυτό σας»

Όμως γιατί συμβαίνει πολύ λίγοι να έχουν μάθει πως να το κάνουν αυτό; 

Οι Άνθρωποι αγοράζουν Ανθρώπους, αλλά για να σε αγοράσουν πρέπει να ξέρουν ποιος Είσαι!

Επίσης οι Άνθρωποι συνδέονται με τις επιχειρήσεις - εταιρίες μέσω Ανθρώπων, θέλεις εσύ να είσαι αυτός; Ποιός είσαι; Το να λες αυτό που γράφει η επαγγελματική σου κάρτα δεν σημαίνει τίποτα! κάθε μέρα βλέπει πολλούς σαν και εσένα. 

«Αυτό που πιστεύεις ότι κανείς ακτινοβολεί τόσο πολύ που μερικές φορές δεν μπορεί να σε ακούσει τι λες».

Το πρόβλημα γίνεται ποιο δύσκολο όταν είστε στις υπηρεσίες που δεν βλέπει προϊόν αλλά μόνο εσάς, γιατί «Το προϊόν είσαι Εσύ».

Άρα για να αγοράσει εσένα πρέπει να καταλάβει ότι εσύ και μόνο εσύ μπορείς να του δώσεις την βοήθεια σου, να λύσει το πρόβλημα του με το καταλληλότερο προϊόν.

Γιατί είσαι επαγγελματίας σύμβουλος πωλητής εξειδικευμένος στον τομέα σου, διότι σήμερα ζούμε στην «εποχή της εξειδίκευσης».

Κανόνας 3ος

«Να κάνετε σωστές ερωτήσεις»

Η πιο Σημαντική Δεξιότητα στην Τεχνική των πωλήσεων, πιστεύω ότι είναι η ικανότητα να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις.  

Τις ερωτήσεις αυτές τις έχουμε ετοιμάσει βάσει σχεδιασμού και σκέψης, που θα οδηγούν στα σημεία υπεροχής με θετική ανταπόκριση. Κάντε ερωτήσεις με τις οποίες θα ανακαλύψετε την βασική επιθυμία του πελάτη και το πολυπόθητο ναι!

Τι θέλει, Γιατί το θέλει, Πώς το Θέλει, Πότε το θέλει.

Επιπλέον δε, κρατάτε σημειώσεις, ο πελάτης το βρίσκει αυτό πολύ επαγγελματικό.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Κανόνας 4ος 

«Να ακούμε με προσοχή τον πελάτη»

Δυστυχώς πολύ λίγοι ακούνε η νομίζουν ότι ακούνε αλλά σκέφτονται τι θα απαντήσουν στην ερώτηση του πελάτη.

Όταν κατέχεις την τέχνη να ακούς θα γίνεσαι πιο σοφός, αλλά θα αξιοποιείς όλες τις πληροφορίες και τα αγοραστικά του θέλω που σου στέλνει πολυάριθμα ο πελάτης.

Κανόνας 5ος

«Η σύνδεση των χαρακτηριστικών του προϊόντος με τα πλεονεκτήματα που του προσφέρει»

Η διαφορά είναι ξεκάθαρη μεταξύ των χαρακτηριστικών και των πλεονεκτημάτων ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.

Ας μη ξεχνάμε ότι ο πελάτης ενδιαφέρεται μόνο τα πλεονεκτήματα να αγοράσει.

Κανόνας 6ος

«Ο άνθρωπος αποφασίζει να αγοράσει με το συναίσθημα και όχι με την λογική» 

Τον κανόνα αυτόν τον αναλύω στο προηγούμενο άρθρο μου Πως να Μετατρέψεις την Ανάγκη σε επιθυμία.

Κανόνας 7ος

«Ανιχνεύετε την Τιμή»

Μια κατηγορία πωλητών βλέπει την δυνατότητα του πελάτη όπως και την δική του, ένα λάθος διότι επιβάλλεται να ανιχνεύσουμε την τιμή που μπορεί να πληρώνει ο υποψήφιος. Πώς βλέπει το θέμα της τιμής από τη σκοπιά του.

Τον τρόπο πληρωμής μην τον προτείνετε εσείς, αλλά να σας πει αυτός πως θα ήθελε.

Ας τονίσουμε ότι οι πελάτες δεν αγοράζουν την τιμή ούτε τα φθηνά προϊόντα μόνο το 10-15% ανήκουν στην κατηγορία αυτή, ίσως οφείλεται και στην τεχνική της πώλησης προς αυτούς.

Κανόνας 8ος

«Αποφεύγετε να μιλάτε μόνο αλλά, δείξτε»

Όλοι ξέρουμε μια εικόνα χίλιες λέξεις, ως αγοραστές το έχουμε νιώσει. Οι πωλητές θεωρούνται πολυλογάδες, εσείς μπορείτε να το ανατρέψετε κάνοντας ερωτήσεις και όπου απαιτείται να δείχνετε τις απαραίτητες εικόνες έστω και διαγράμματα. Δεν απαντάμε σε ερωτήσεις που δεν έγιναν. 

Κανόνας 9ος 

«Εντοπίστε τα σημεία υπεροχής του προϊόντος σας στην λύση του προβλήματος»

Τα Σημεία υπεροχής στο προϊόν η την υπηρεσία που πουλάτε, θα πρέπει να τα έχετε εντοπίσει και πως να τα χρησιμοποιείτε σαν την διαφορά ενάντια στον σκληρό σημερινό ανταγωνισμό. 

Ο επαγγελματίας σύμβουλος πωλητής σε μια συνάντηση πωλήσεων θα χρησιμοποιήσει τη διαδικασία του να μεταβάλει τα σημεία υπεροχής του σε ανάγκη και στη συνέχεια σε επιθυμία. Κανένας επαγγελματίας πωλητής δεν θα βγει στην αγορά χωρίς την απόλυτη πεποίθηση ότι μπορεί να νικήσει τον ανταγωνιστή, διότι υπάρχει πάντα κάτι μοναδικό και διαφορετικό να προσφέρει.

Κανόνας 10ος

«Τον ανταγωνισμό δεν τον κατακρίνουμε»

Αυτό εντάσσεται άλλωστε και στην δεοντολογία του επαγγέλματος. Τον ανταγωνισμό δεν πρέπει να τον φοβάστε. Μια βασική αρχή που ισχύει σε επαγγελματικό επίπεδο είναι ότι αν δεν ασχολείστε εσείς με τους ανταγωνιστές, δεν θα ασχοληθεί ούτε ο πελάτης, όπως και το αντίστροφο. Αν σας ενδιαφέρουν οι ανταγωνιστές, θα ενδιαφέρουν και τον πελάτη, που θα χάσει την εμπιστοσύνη του σε σας και θα είναι πιο σχολαστικός με ότι έχετε να προσφέρετε.

Για τον κάθε κανόνα απαιτείται μια διάλεξη, μια περίληψη μας προκαλεί το ενδιαφέρον για περαιτέρω μελέτη. 

Όπως ξέρετε στο παιχνίδι της Πώλησης δεν υπάρχει διαιτητής, υπάρχει στην θέση του ο Πελάτης, και αυτός κρατά την κίτρινη και κόκκινη κάρτα.

Σας εύχομαι οι πελάτες σας να σας δείχνουν μόνο πράσινες, για το κλείσιμο πολλών πωλήσεων.


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ: Έμπρακτη στήριξη στους επαγγελματίες υγείας με αποζημίωση ειδικού σκοπού
16:15 ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ: Έμπρακτη στήριξη στους επαγγελματίες υγείας με αποζημίωση ειδικού σκοπού
  • 15:54 Μελέτη Eurobank: Δασμολογικοί πόλεμοι - Κίνδυνοι για την διεθνή, την περιφερειακή και την ελληνική οικονομία
  • 14:52 Allianz Commercial: Οι δασμοί αυξάνουν το ρίσκο στην ασφάλιση θαλάσσιου φορτίου
  • 14:25 Οι συνταξιούχοι καταφεύγουν σε μαζικές προσφυγές για τη 13η και 14η σύνταξη
  • 14:15 Απεργία Ταξί: Οι εκπρόσωποι του ΣΑΤΑ αρνήθηκαν να προσέλθουν σε θεσμικό διάλογο σύμφωνα με το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
  • 14:07 36ο Συνέδριο Ηγεσίας ΕΑΣΕ - Η Επιρροή στην καρδιά της Ηγεσίας
  • 13:44 Πανελλήνιες: Ένας χάρτης εργαλείο για τη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων, από την επιστημονική ομάδα του «Μαζί για το Παιδί»
  • 13:37 Βαρύτατες κατηγορίες για τους εμπλεκόμενους στο κύκλωμα των παράνομων συνταγογραφήσεων-Οι κατηγορούμενοι απολογούνται στις 2/6
  • 13:34 Συνάντηση του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:15 Μέχρι την Παρασκευή η δεύτερη δόση για το Επίδομα θέρμανσης - Ποιους αφορά
  • 13:07 ΕΟΦ: Απαγορεύει τις παράλληλες εξαγωγές σε 98 φάρμακα που βρίσκονται σε έλλειψη (λίστα)
  • 12:57 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  • 12:32 Γ. Πατούλης: Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της χώρας στον τομέα του τουρισμού υγείας και ευεξίας σε διεθνή εκδήλωση στη Βοστώνη
  • 12:25 Η tbi bank Χρυσός Χορηγός του USED CAR EXPO
  • 12:18 Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση
  • 12:05 Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους μέσω της δυναμικής παρουσίας της στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας
  • 11:44 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο
  • 11:23 Σπύρος Καπράλος: Οι εξελίξεις στην Ουκρανία και η ανασφάλεια στην Ευρώπη
  • 11:19 ARAG Group: Στα 2,8 δισ. ευρώ τα έσοδα από ασφάλιστρα
  • 11:07 Όσοι επιχειρούν να εξαπατήσουν τον ΕΟΠΥΥ έρχονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  2. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  6. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  7. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube