close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Η Κωτσόβολος γιορτάζει την Παγκόσμια ημέρα εμπειρίας πελάτη
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
6/10/2021 - 08:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Κωτσόβολος γιορτάζει την Παγκόσμια ημέρα εμπειρίας πελάτη

Nextdeal newsroom, 6/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Κωτσόβολος γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη με μία μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση με θέμα «Ίδιοι στις ανάγκες - Ίσοι στις εμπειρίες»

Η Κωτσόβολος έχοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής της το να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία σε όλους τους πελάτες της και στον καθένα ξεχωριστά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη την Τρίτη 5 Οκτωβρίου, πραγματοποίησε μία μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση, με σκοπό να αφιερώσει την ημέρα αυτή στα άτομα με κινητική αναπηρία, παρουσιάζοντας τα ευρήματα μίας έρευνας σχετικά με την αγοραστική τους εμπειρία.

Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος, υπό την αιγίδα των Ε.Σ.Α.μεΑ, Ε.Σ.Ε.Ε. και Σ.Ε.Λ.Π.Ε, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια» που στόχο έχει να προσφέρει ίση πρόσβαση στην τεχνολογία, σε όλους τους ανθρώπους, για μία καλύτερη ζωή. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργήθηκε με τη συμβολή της εταιρείας ερευνών ΜRB και την επιστημονική υποστήριξη του Ινστιτούτου της ΕΣΑμεΑ, (ΙΝ-ΕΣΑμεΑ), με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην αγοραστική τους εμπειρία τα άτομα με αναπηρία και για το πόσο σημαντικό είναι, να είναι ευχάριστη, χωρίς περιορισμούς και εμπόδια.

Τη διαδικτυακή συνάντηση παρακολούθησαν τα μέλη των Ε.Σ.Ε.Ε, Σ.Ε.Λ.Π.Ε, Τραπεζικές και Ασφαλιστικές εταιρείες, δημοσιογράφοι του τεχνολογικού, υγείας και επιχειρηματικού ρεπορτάζ, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι της Κωτσόβολος. Τον συντονισμό των ομιλιών της ψηφιακής συνάντησης, ανέλαβε η κα Μαρία Καλλέργη, Customer Experience Manager της Κωτσόβολος– Dixons South East Europe, ενώ ομιλητές ήταν: ο κος Ιωάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, ο κος Βασίλειος Κούτσιανος, Γ.Γραμματέας

της ΕΣΑμεΑ, Μέλος Δ.Σ. ΙΝ-ΕΣΑμεΑ, ο κος Γιώργος Καρανίκας, Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, ο κος Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ο κος Δημήτρης Μαύρος, Πρόεδρος MRB ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και ο κος Πάνος Τριανταφύλλου, Παραολυμπιονίκης Ξιφασκίας με τον οποίο ολοκληρώθηκαν και οι ομιλίες της συνάντησης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης, υπήρχε ταυτόχρονη διερμηνεία στη Νοηματική.

Η Κωτσόβολος, πιστή στη δέσμευσή της να ενδυναμώνει όλους τους ανθρώπους να ζουν μία καλύτερη ζωή με την Τεχνολογία, υπόσχεται μέσα από τις πρωτοβουλίες της να προσφέρει σε κάθε πελάτη ξεχωριστά την απόλυτη αγοραστική εμπειρία, χωρίς διακρίσεις, εμπόδια και περιορισμούς. Η προσπάθεια της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο με μία Καλύτερη ζωή χωρίς εμπόδια δεν σταματά, γιατί αφού είμαστε Ίδιοι στις ανάγκες, θα πρέπει να είμαστε και Ίσοι στις εμπειρίες.

Άμεσα η Κωτσόβολος θα μοιραστεί στην επίσημη ιστοσελίδα της τα αποτελέσματα της έρευνας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια».

Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://corporate.kotsovolos.gr/gia-tin-koinonia/technologia-choris-empodia/

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κωτσόβολος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Χρυσή Βράβευση και Διακρίσεις για την Κωτσόβολος
    Nextdeal newsroom, 1/10/2021

    Χρυσή Βράβευση και Διακρίσεις για την Κωτσόβολος

  • Η Anytime της INTERAMERICAN παρουσιάζει το πρώτο έντυπο ασφάλισης σε μορφή Βraille, σε συνεργασία με την Κωτσόβολος
    Nextdeal newsroom, 24/9/2021

    Η Anytime της INTERAMERICAN παρουσιάζει το πρώτο έντυπο ασφάλισης σε μορφή Βraille, σε συνεργασία με την Κωτσόβολος

  • Η Κωτσόβολος μετέφερε τις ευχές του κοινού στην Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα πριν την αναχώρηση για το Τόκιο

    Η Κωτσόβολος μετέφερε τις ευχές του κοινού στην Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα πριν την αναχώρηση για το Τόκιο

    Λίγο πριν την αναχώρηση της Ελληνικής αποστολής για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο, η ομάδα της Κωτσόβολος παρευρέθηκε στο αεροδρόμιο...
    Nextdeal newsroom, 24/08/2021 - 16:38 24/8/2021
  • Η Κωτσόβολος υποστηρίζει την ιδέα του Ολυμπισμού και την ισότιμη συμμετοχή όλων των αθλητών, χωρίς διακρίσεις

    Η Κωτσόβολος υποστηρίζει την ιδέα του Ολυμπισμού και την ισότιμη συμμετοχή όλων των αθλητών, χωρίς διακρίσεις

    Ίδιοι στα Θέλω, Ίσοι στα Μπορώ Η Κωτσόβολος ανακοινώνει τη στήριξή της στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020, ως...
    Nextdeal newsroom, 15/07/2021 - 14:56 15/7/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  7. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube