Γιώργος Μούζος, 28/7/2016 - 07:00 facebook twitter linkedin Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα διαβάζει τα συναισθήματά σας! Γιώργος Μούζος, 28/7/2016 facebook twitter linkedin Αυτό είναι το νέο project το οποίο εξελίσσουν από κοινού η SoftBank με τη Honda! H ιαπωνική εταιρεία SoftBank βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Honda, μιας και το επόμενο project τους είναι αυτές οι δυο εταιρείες να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα μιλάει στον οδηγό, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να διαβάζει και τα συναισθήματά του. Σε ένα event στο Τόκιο, ο ιδρυτής της SoftBank Masayoshi Son, προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να φανταστούν πως έχουν στη διάθεσή τους ένα ρομπότ με εξαιρετική νοημοσύνη, το οποίο θα ήταν αφοσιωμένο 100% σε αυτούς. Κάνοντας ένα βήμα παραπάνω, ο Masayoshi Son, είπε στην ίδια μερίδα ανθρώπων να φανταστούν το μέλλον και πως σε αυτό τα αυτοκίνητα θα είναι ουσιαστικά υπερ-υπολογιστές. Κλείνοντας είπε πως η Honda θα είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων που θα ενσωματώσει αυτή την καινοτόμα τεχνολογία. Σύμφωνα με την εταιρεία, εντός του αυτοκινήτου θα υπάρχουν αισθητήρες και κάμερες, τα οποία θα αναλύουν τη φωνή του οδηγού, και αναλόγως το σύστημα θα μπορεί να προσφέρει βοήθεια ή ακόμα και συμβουλές, ανάλογα τη περίσταση, όπως σε περιπτώσεις parking ή κατά τη διάρκεια μιας απαιτητικής διαδρομής. Αυτό, σε συνδυασμό με την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης αναμένεται να φέρει ανακατατάξεις και στον ασφαλιστικό κλάδο. Αν και τίθεται ένα ερώτημα έπειτα κι από το ατύχημα με το Tesla, η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης είναι μια ρευστή και προκλητική κατάσταση για τους ασφαλιστές. Κι αυτό γιατί όλα βασίζονται σε έναν υπολογιστή, του οποίου το λογισμικό θα ανανεώνεται συνεχώς, διορθώνοντας τα όποια προβλήματα παρουσιάζει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47