close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
9/5/2022 - 08:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;

Γιώργος Μούζος, 9/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από την έναρξη της πανδημίας κι έπειτα υπήρξε μια κοσμογονική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τόσο οι άνθρωποι, όσο κι οι εταιρείες αγοράζουν και πωλούν υπηρεσίες. Αντίστοιχα επηρεάστηκε κι ο ασφαλιστικός κλάδος, με τους περισσότερους πελάτες να αναζητούν «ψηφιακά μονοπάτια» για την αγορά των ασφαλιστικών τους προϊόντων κι ιδιαίτερα στον κλάδο οχημάτων.

Μια έρευνα της Accenture για την ασφαλιστική αγορά αποκάλυψε πως το 48% των πελατών δήλωσε ότι προτιμά να επιλέξει το ασφαλιστικό προϊόν που τον καλύπτει από την άνεση του υπολογιστή του, ενώ το 34% προτιμά να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για κινητά. Είναι πλέον γεγονός πως η πλειοψηφία των πελάτων αναζητά ψηφιακές λύσεις που προσφέρουν απλότητα, φιλικότητα και είναι άμεσες στην αγορά τους. Αυτό που διευκρινίζουν οι αναλυτές κι είναι εξαιρετικά σημαντικό, είναι πως ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα είναι πάντοτε απαραίτητος για να καθοδηγήσει σωστά τον πελάτη του.

Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από «ώριμα» ψηφιακά κανάλια πωλήσεων!

Οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν επενδύσει στην ψηφιοποίησή τους θα είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν ψηφιακά με τους πελάτες σε υψηλό βαθμό, έχοντας στη φαρέτρα τους ψηφιακά κανάλια πωλήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών τους. Αυτό θα είναι εφικτό χάρη στην άρτια ανάλυση των δεδομένων που θα έχουν στη κατοχή τους. Εξίσου σημαντικά στοιχεία είναι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων που θα διευκολύνουν τον πελάτη κατά την επιλογή του ασφαλιστικού προϊόντος.

Για τους ασφαλιστές που θέλουν να επενδύσουν στην νέα ψηφιακή εποχή πρέπει σίγουρα να αναπτύξουν τα παρακάτω:

Ψηφιακή δέσμευση πελατών καθόλη τη διάρκεια της πώλησης
Για να μπορεί ο ασφαλιστής να αλληλεπιδρά σωστά με το πελατειακό του κοινό θα θα χρειαστεί ένα διασυνδεδεμένο σύνολο ψηφιακών εργαλείων και συμπληρωματικών καναλιών για κάθε στάδιο της διαδικασίας πώλησης

Αγοραστικές προτάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών
Η σωστή ανάλυση των δεδομένων θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να προσφέρουν στους πελάτες τους τα σωστά προϊόντα και τις καλύψεις που χρειάζονται, γεγονός που προσφέρει καλύτερη εμπειρία και πλήρη ικανοποίηση πελατών.

Αυτοματοποιημένες - τυποποιημένες διαδικασίες πωλήσεων
Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες σημαίνουν εξοικονόμηση κόστους και βελτιωμένο ποσοστό αγορών, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απλή και γρήγορη αγοραστική εμπειρία.

Συνεργατικές λειτουργίες front και back office
Οι κορυφαίες εταιρείες ενισχύουν την ισχυρή συνεργασία μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ, του front office και του back office.

Το digital transformation είναι αναγκαίο για τους ασφαλιστές που θέλουν να πετύχουν
Οι ψηφιακές δυνατότητες είναι πλέον απαραίτητες για τους ασφαλιστές που θέλουν να συνδεθούν με τον ολοένα και πιο ψηφιακό καταναλωτή τους. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές γενεών, με τους νεότερους καταναλωτές να είναι πιο εύκολο να αγοράσουν ψηφιακά. Γενικότερα η στροφή των πελατών σε ψηφιακά κανάλια είναι μια ευκαιρία για μείωση του κόστους, διεύρυνση της γκάμας ασφαλιστικών προϊόντων και ενίσχυση της ικανοποίησης και της αγοραστικής αφοσίωσης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που δεν επιδιώκουν να αναπτύξουν ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες από τις ασφαλιστικές που έχουν κατακτήσει μια πολυκαναλική εμπειρία πελάτη. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Accenture
  • έρευνα
  • ψηφιακά κανάλια πώλησης
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • ασφάλιση οχημάτων
  • κλάδος οχημάτων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
    Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45

    Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;

  • Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
    Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40

    Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

  • Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
    Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55

    Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο...
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να...
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή...
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της  στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
  • 15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  7. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube