Nextdeal newsroom, 3/11/2015 - 16:28 facebook twitter linkedin INTERFAX: Προβάδισμα στην Διαμεσολάβηση Ιδιωτικών Ασφαλίσεων Nextdeal newsroom, 3/11/2015 facebook twitter linkedin Άλλοι το συζητούν, άλλοι το σκέπτονται, άλλοι το αρνούνται ή δεν το γνωρίζουν ακόμη και άλλοι ήδη το πραγματοποίησαν στην κατάμεστη και μεγάλη Αίθουσα Εκπαιδεύσεων «Αριστοτέλης» του Ομίλου στην Θεσσαλονίκη, το Σαββατοκύριακο 31/10 και 01/11/2015!! Και ήταν πολλοί, οι πράγματι ικανοί και τυχεροί, που εντυπωσίασαν και αυτόν ακόμη τον εκπρόσωπο της Τράπεζας της Ελλάδος, που την δεύτερη ημέρα, Κυριακή μάλιστα, υπό την ιδιότητά του ως εντεταλμένου οργάνου της Αρχής Εποπτείας των Ιδιωτικών Ασφαλίσεων, εισήλθε στην Αίθουσα του τριπλού και πλήρους Σεμιναρίου (Α, Β και Γ Ενότητας) ευγενικότατα και διακριτικότατα, λαμβάνοντας θέση και αυτός ως ένας εκ των πολλών επανεκπαιδευομένων. Η τρίτη θεματική Ενότητα της Κυριακής 01/11/2015, σε αντίθεση με τα κάπως δύσκολα και κάπως επαναλαμβανόμενα επαγγελματικά θέματα, αποζημίωσε και ενθουσίασε τους πάντες δια της «Συναισθηματικής Νοημοσύνης» που αναλύθηκε άριστα από τον πολύπειρο στον ασφαλιστικό χώρο Επιστήμονα, κ. Δημήτριο Βαρσάμη, ώστε πραγματικά «πετούσαν» όλοι με τις σωστές απαντήσεις τους στο έγγραφο Τεστ Κατανόησης των θεμάτων που αναλύθηκαν από τους τρεις εγκεκριμένους και αρμόδιους εισηγητές και αποχώρησαν με εμφανή ανακούφιση αλλά και με το χαμόγελο της επιτυχίας στον επαγγελματισμό τους. Ανθρώπινα συναισθήματα είναι και αυτά που έζησαν οι πολλοί διακεκριμένοι πλέον και τυχεροί Διαμεσολαβητές Βορείου Ελλάδος που προσήλθαν και από μακρινές αποστάσεις όπως του Έβρου και της Ορεστιάδας, της Φλώρινας και της Καστοριάς, μέχρι και Ηπείρου, στο πρώτο εγκεκριμένο και όλων των ενοτήτων πλήρες Σεμινάριο, που πραγματοποίησε ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην Θεσσαλονίκη, με προγραμματιζόμενη επανάληψή του στην Αθήνα και ίσως και σε άλλες πόλεις. Το ποσοστό επιτυχίας των πολλών και πρώτων επιμορφωθέντων υπερκάλυψε το εντυπωσιακό ποσοστό του 95% (!!!), ενώ προβλέπεται ταχύτατη διαδικασία επανεξετάσεως των λίγων αποτυχόντων, κυρίως Υπαλλήλων, χωρίς υποχρέωσή τους παρακολουθήσεως του ίδιου τριπλού και πλήρους Σεμιναρίου. Θεωρείται βέβαιο ότι με δεύτερη προσπάθεια θα απαντήσουν και αυτοί σωστά στις έγγραφες ερωτήσεις του Τεστ Κατανόησης. Οι πολλοί επιτυχόντες λαμβάνουν αμέσως το, από τις σχετικές Αποφάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος, προβλεπόμενο Πιστοποιητικό του εγκεκριμένου Εκπαιδευτικού φορέα ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για την επιτυχή Επιμόρφωση και Επανεκπαίδευση διάρκειας δεκαπέντε ωρών στις τρεις συνολικές και απαιτούμενες θεματικές ενότητες Α,Β,Γ έτους 2015 και είναι εκ των πρώτων πιστοποιημένων επίσημα Επαγγελματιών Διαμεσολαβητών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, γεγονός που προσδίδει κύρος και αξιοπιστία στις διαπιστούμενες γνώσεις τους και τον επαγγελματισμό τους, όπως στοχεύει και επιδιώκει η Εποπτεύουσα Αρχή. Βόμβα στα θεμέλια του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης Τυχαίνει, επί σειρά ετών, τα σοβαρότερα θέματα του πανάρχαιου Θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης να «βγαίνουν» από την Θεσσαλονίκη και να προβάλλονται από τούτην εδώ την μικρή ασφαλιστική έκδοση του INTERFAX, που έχει ζωή τριών δεκαετιών. Αν λοιπόν δηλώναμε εμείς από την Θεσσαλονίκη και τούτην εδώ την έκδοση ότι οι γνωστοί –αλλά καθόλου- «κουτόφραγκοι» της Ευρώπης κατόρθωσαν να λειτουργούν στις χώρες τους τον επίσημα αναγνωρισμένο ως «έντονου οικονομικοκοινωνικού χαρακτήρα» Θεσμό και Επιστήμη των Ιδιωτικών Ασφαλίσεων και μάλιστα των υποχρεωτικών, όπως είναι πρωτίστως η αστική ευθύνη αυτοκινήτων, με ποσοστό αποζημίωσης των θυμάτων και δικαιούχων ασφαλιστικής αποζημίωσης στο 25% και το άλλο 75% του όλου τελικού ποσού αποζημίωσης από την Ασφαλιστική Εταιρία υπέρ Νομικών Εξόδων και Αμοιβών, σίγουρα θα μας θεωρούσατε «τρελούς και φαντασιόπληκτους». Όμως τα παραπάνω, αληθή και αδιάψευστα, συζητήθηκαν και κατ’ ανάγκην έγιναν αποδεκτά σε κοινή σύσκεψη στην Αθήνα, όπου συμμετείχαν δώδεκα Ειδικοί και Αρμόδιοι από την Ελλάδα, Ιταλία και Ελβετία. Τι συμβαίνει όμως; Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν τα παραπάνω απίστευτα; Από τις μέχρι τώρα γνώσεις και πληροφορίες τα γεγονότα έχουν –περίπου- ως εξής: Ιδιοκτήτης φορτηγού οχήματος διεθνών μεταφορών από την Χαλκιδική ασφάλισε στην ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ το επαγγελματικό όχημά του, έλαβε και επέκταση της ασφαλίσεώς του (πράσινη κάρτα) στο εξωτερικό και δυστυχώς, από πιθανή απροσεξία του σε εθνική οδό της Ιταλίας, παρέσυρε και άφησε επί τόπου τρεις Ιταλούς πολίτες και έναν τέταρτο βαριά τραυματισμένο, που εκείνην την στιγμή άλλαζαν τον τροχό του οχήματός τους στο άκρο δεξιό της οδού. Το θέμα δεν έφθασε μόνον στους Δικηγόρους των δεκάδων κληρονόμων και δικαιούχων αποζημίωσης αλλά, επειδή «πουλούσε» δημοσιογραφικώς για «φτωχούς βιοπαλαιστές, ορφανά και χήρες» έλαβε μεγάλη προβολή συμπαράστασης στα θύματα και δικαιούχους αποζημίωσης, τόση όμως ώστε να πιθανολογείται ότι οι εκεί Δικαστές θα απαιτήσουν (πότε;) καταβολές γενναίας ιδιωτικής ασφαλιστικής αποζημίωσης με κοινωνικά κριτήρια. Η εδώ ασφαλιστική Εταιρία, κατά τις συμβατικές υποχρεώσεις του έτους ισχύος του ασφαλιστηρίου και του συμβάντος, με τα τότε (2009) ισχύοντα όρια ασφαλιστικών καλύψεων στην Ιταλία και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις εξειδικευμένων Διεθνών Γραφείων Διακανονισμού Αποζημιώσεων, προσέφερε στους δικαιούχους τα εκτιμηθέντα χρηματικά ποσά, μαζί με αυτά του Ελληνικού Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και των Αντασφαλιστών αμφοτέρων. Τις εκεί και επί τόπου διαπραγματεύσεις διακανονισμού έκανε για λογαριασμό όλων των υπόχρεων σε πληρωμή ο εκεί νόμιμος εκπρόσωπος Διακανονιστής και το θέμα πήρε χρόνο και μάκρος με αποτέλεσμα, την μη συμφωνία με τους δεκάδες δικαιούχους, όπως συνήθως συμβαίνει, αλλά και την συνεχή αύξηση και επιβάρυνση των αρχικών ποσών με τόκους, έξοδα, αμοιβές και παρόμοια αυξητικά. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το όλως ιδιαίτερο, νεότερο και συνεχώς ακριβότερο, που άπτεται και αφορά άμεσα την ουσία των Μετεκπαιδεύσεων του προηγούμενου θέματός μας, είναι το γεγονός ότι στην Ιταλία και άλλες χώρες της Ευρώπης, με «πρωταγωνίστρια» την Αγγλία, οι νόμιμες διαδικασίες προσφυγής στα Δικαστήρια και έκδοσης Απόφασης, είναι εντελώς διαφορετική από την χώρα μας, με στάδια και προδιαδικασίες, έγγραφα και αποδείξεις, δαπάνες, χρεώσεις και αμοιβές, που τόσο εκεί, όσο και εδώ, δεν τις αντέχει ο φτωχός και μέσος πολίτης. Έτσι και με τις πολύπλοκες και πολυκοστοβόρες διαδικασίες αυτές στα έξι χρόνια, που διαρκούν οι «ζυμώσεις», μόνον δύο, εκ των σαράντα περίπου συνολικών δικαιούχων, αποζημιώθηκαν δια της δικαστικής οδού και οι υπόλοιποι περιμένουν δια των Δικηγόρων τους το «αυγάτισμα» των τελικών αποζημιώσεων που φαίνεται ότι μπορεί να φθάσουν το ιλιγγιώδες ποσό των 6 εκατομμυρίων ευρώ, με συνολική όμως υποχρέωση πληρωμής από τον πρωτασφαλιστή (και τους Αντασφαλιστές) περί τα 2 εκατομμύρια ευρώ συνολικά, σύμφωνα με τα τότε ισχύοντα ανώτατα όρια καλύψεων και νόμιμων προσαυξήσεων. Αν τελικώς εξελιχθούν έτσι τα πράγματα και οι απαιτήσεις των Ιταλών δικαιούχων και Νομικών ή άλλων Συμβούλων είναι τρείς φορές πάνω από όσα έχουν συμβατική υποχρέωση να πληρώσουν οι Ασφαλιστές και Αντασφαλιστές από Ελλάδα και εξωτερικό τότε πώς και από ποιόν θα εισπραχθούν τα υπόλοιπα για «κοινωνικούς λόγους»; Ποια και τι περιουσία μπορεί να έχει ένας Έλληνας επαγγελματίας αυτοκινητιστής ώστε να πληρώσει μετρητοίς και άμεσα το τεράστιο υπόλοιπο της ευθύνης του στην Ιταλία; Ποιος και πώς θα ενημερώσει κάθε άλλο Έλληνα πολίτη για τους καθημερινούς κινδύνους που τον απειλούν, εκτός από τους επαγγελματίες Διαμεσολαβητές Ασφαλίσεων; Κάπου εδώ και μετά από πάγωμα ετών της όλης αυτής τραγικής περιπτώσεως επαναθερμαίνονται οι διαπραγματεύσεις των πολλών μερών, με ένα δεδομένο και σίγουρο: οι πολλοί εκεί Δικηγόροι, Σύμβουλοι, Διαπραγματευτές κ.λπ. εργάσθηκαν, κοπίασαν, δαπάνησαν και δικαιούνται των αμοιβών τους από την μία και δεδομένη «πίτα», που ούτε λίγο, ούτε πολύ, ανέρχεται στο απίστευτο και ανατριχιαστικό αλλά νόμιμο(!), ποσοστό του 75%!! Έτσι απομένει το 25% για τους δικαιούχους και θύματα!! Από δική τους –αναγκαστική όμως- επιλογή. Αυτή είναι μία πιθανή εξέλιξη και όχι δεδομένη ή τελική, αφού ακόμη η «μπίλια» τρέχει και δεν «έκατσε» ακόμη σε αριθμό-ποσό. Από όσα όμως φαίνονται και προδιαγράφονται ως δυνατά, κάπου εκεί περί το 75%-25% θα «κάτσει» τις προσεχείς ημέρες! Το όλο θέμα αυτό έχει και μία άλλη διάσταση, που αν εξελιχθεί όπως ήδη συζητήθηκε στο Συμβούλιο των Δώδεκα στην Αθήνα είναι δυνατόν να ανοίξει τεράστιους ασκούς του… Διαβόλου! Αυτοί οι παραφουσκωμένοι ασκοί, που θα ξεφουσκώσουν αργά ή γρήγορα είναι βέβαιο ότι θα κάνουν «φύλλο και φτερό» όλο το κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα της Ευρώπης και το οποίο έπρεπε να είχαν το θάρρος οι Πολιτικοί της να δηλώσουν ότι δεν μπορούν να το σηκώσουν τα κράτη, που είναι όλα υπερχρεωμένα και μερικά μάλιστα δήθεν «εκτός πάσης υποψίας» περισσότερο και από την Ελλάδα –μαύρο πρόβατό τους- με εκχώρηση και απορρόφηση από την Ιδιωτική Ασφάλιση, όπως έκαναν από την δεκαετία του 1970 με την –για κοινωνικούς λόγους- υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων επειδή δεν μπορούσαν να την «σηκώσουν» τα κράτη, ούτε τώρα η Ευρωζώνη και ούτε ακόμη και αυτή η Αμερική, (ΗΠΑ), που δεν εφαρμόζει σύστημα υποχρεωτικής ασφάλισης αλλά μόνον τυπικής Κρατικής Μέριμνας. Αυτή η υπό έκρηξη διάσταση είναι ότι το Ιταλικό «ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ» (κάτι αντίστοιχο με τα δικά μας «πτωχά», αλλά υποχρεωτικά ταμεία) πλήρωσε περί τα 1,2 εκατομμύρια ευρώ στους δικαιούχους του τραγικού συμβάντος που προξένησε εκεί το φορτηγό αυτοκίνητο από την Χαλκιδική, το οποίο ποσό ως φορέας ασφάλισης και με είσπραξη ασφαλίστρων-εισφορών από τους ασφαλισμένους του ΔΕΝ δικαιούται να το επανεισπράξει από άλλο φορέα ή Ασφαλιστική Εταιρία. Διαφορετικά πρέπει να επανεισπράττουν και οι Ασφαλιστικές Εταιρίες, όσα πληρώνουν σε ασφαλισμένους Φορέων και Ταμείων κοινωνικής υποχρεωτικής ασφάλισης. Ούτε αυτά είναι δικά μας εφευρήματα και «δαιμόνια»! Άρα και επομένως: «Μη μιλάς κινδυνεύει (πρώτα) η Ελλάς»!! Και άλλο απίστευτο: Επαρχία της Τουρκίας η Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης!! Πριν από δέκα χρόνια βρεθήκαμε στο Cape Town της Νότιας Αφρικής με τους λίγους εκεί αλλά πολύ επιτυχημένους Έλληνες. Ένας εξ αυτών μας δήλωσε ότι αν και όταν επισκέπτεται την εδώ πατρίδα ταξιδεύει πάντα με τις Τουρκικές Αερογραμμές που τον φέρνουν δωρεάν και με «τεμενάδες» από Τουρκία στην Ελλάδα και «τούμπαλιν»! Το γεγονός μας ξάφνιασε και μας ενόχλησε! Έβαλε τα γέλια και μας εξήγησε ότι «οι Δυτικοί αχόρταγοι, αλλά και οι όμοιοί τους στην Ελλάδα καταληστεύουν και ξεμωραίνουν πρώτα τους Έλληνες για να παραμένουν πάντα Ρωμιοί και Ευρωλιγούρηδες»!! Και συνέχισε: «Με τα μισά χρήματα ταξιδεύω αγαπητοί Συμπατριώτες μου και αισθάνομαι πασάς με τους Τούρκους»! Τότε και εκεί, εμείς οι καθ’όλα «Ευρωπαίοι και τετραπέρατοι» σκεφθήκαμε ότι αλλοιώθηκε στα μυαλά από τους εκεί μαύρους και λοιπούς κάθε φυλής, οπότε τον αγνοήσαμε και συνεχίσαμε να πληρώνουμε σε μη Τουρκικές Αερογραμμές τα «μαλλιά της κεφαλής» μας, ενώ δεν γνωρίζαμε τότε ότι και αυτά είναι δανεικά, όπως μας βεβαίωσαν μετέπειτα και μέχρι σήμερα με τα «βαθειά κουρέματα» που μας έκαναν οι Ευρωπαίοι Δανειστές και «θεσμοί» τους, γνωστοί ως Τροϊκανοί. Στα δέκα χρόνια που πέρασαν οι κρατικές Τουρκικές Αερογραμμές γιγαντώθηκαν τόσο που ίσως σήμερα είναι η μεγαλύτερη Αεροπορική Εταιρία Ευρώπης και Αμερικής και την ξεπερνούν μόνον, ιδιαίτερα μάλιστα σε πλούτο και χλιδή, οι Άραβες Εμίρηδες, με το πανάκριβο όμως κόστος ταξιδίων. Και δεν αποκλείεται να «καπελώσουν» και αυτούς οι Τούρκοι σε άλλα δέκα χρόνια και να τους κάνουν επαρχία τους, αν συνεχίσουν να μην έχουν αξία τα πετρέλαια των υποψηφίων…κακομοίρηδων! Η Ελλάδα πάντως έγινε στην πράξη Επαρχία της Τουρκίας, όσο και αν ενοχλεί και πονάει αυτό, αφού οι εξ Αμερικής ταξιδεύοντες προς Ελλάδα, όχι μόνον Έλληνες, έρχονται με τις Τουρκικές Αερογραμμές μέσω Κωνσταντινούπολης και οι Έλληνες από την Ελλάδα –και όχι μόνον- ταξιδεύουν προς Ευρώπη και άλλες Ηπείρους μέσω Κωνσταντινούπολης, με το μισό κόστος!! Δείτε τώρα και μια σημαντικότατη «λεπτομέρεια»: Η Τουρκία του καταφερτζή Ερντογάν αρνείται στην πράξη να είναι Ευρώπη και Δύση, αφού δεν άλλαξε την ώρα στις 25 Οκτωβρίου 2015. Και γίνεται κυριολεκτικά «χαμός» στο Αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης με τα αμέτρητα αεροπλάνα και τις αμέτρητες χαμένες πτήσεις λόγω διαφοράς μίας ώρας στα ωρολόγια των Ευρωπαίων και άλλων ξένων, ακόμη και των αυτόματα ρυθμιζόμενων ηλεκτρονικών ωρολογίων και στην Τουρκία. Τώρα και με τον εκλογικό θρίαμβο του κόμματος του «νέου Πούτιν» Ερντογάν, δεν είναι απίθανο να πληρώσουν οι Ευρωζωνάρχες -και η Ελλάδα βέβαια- γερό «μπαξίσι» εκατομμυρίων ευρώ για να αλλάξει ώρα η Τουρκία!! Κάποια «προκαταβολή» του «μπαξισιού» αυτού πλήρωσαν ήδη κάποιοι Θεσσαλονικείς Ασφαλιστές που επέστρεφαν από την Ευρωπαϊκή Δύση δια των Τουρκικών Αερογραμμών και έμειναν μία νύχτα στην Κωνσταντινούπολη, μαζί με κάποιους εξ Αμερικής, επειδή έχασαν την πτήση προς Θεσσαλονίκη, λόγω μη αλλαγής της ώρας στην Τουρκία. Έτσι ξαναπλήρωσαν εισιτήρια αλλά και ξενοδοχεία εκεί στην Πόλη των πόλεων για να επιστρέψουν στην εδώ…Επαρχία της!! Καταλάβατε τώρα πως και γιατί μαρμάρωσε ο Κων. Παλαιολόγος; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/5/2024 Contract: 1η Διαδικτυακή συνάντηση της νέας ομάδας «Κλάδου Ζωής & Υγείας»!
CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Super Sprint Triathlon Αγία Νάπα - H θέληση για πρωτιά! Η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, η Πρώτη Ασφαλιστική Εταιρεία Γενικού Κλάδου στην Κύπρο, συμμετέχει στα κοινωνικά δρώμενα, μέσα από πληθώρα στοχευμένων δράσεων... Nextdeal newsroom, 14/05/2024 - 16:17 14/5/2024
Η Hellas Direct επεκτείνεται στην ασφάλιση ενοικιαζόμενων οχημάτων και στόλων! Διαθέσιμα μέσω συνεργατών τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα Τη δυνατότητα ασφάλισης Rent a Car και Fleets - ενοικιαζόμενων οχημάτων και στόλων- προσθέτει... Nextdeal newsroom, 14/05/2024 - 15:26 14/5/2024