close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

 Πώς η σωστή εκμετάλλευση του χρόνου συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/12/2021 - 08:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η σωστή εκμετάλλευση του χρόνου συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου!

Δημήτρης Μπάτρης, 6/12/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας ακόμη χρόνος μας αποχαιρετά σε λίγες μέρες. Ένας χρόνος με επιτυχίες ή δυστυχώς χωρίς την εκπλήρωση κάποιων προσωπικών ή επαγγελματικών στόχων. Ένας νέος χρόνος ανατέλλει, με νέες ελπίδες, καινούργιες ευχές και μεγάλες επιθυμίες για υλοποίηση νέων στόχων. Το σημαντικό προνόμιο είναι ότι όλοι μας έχουμε 24 ώρες κάθε μέρα για να ζήσουμε και να δημιουργήσουμε αξιόλογα πράγματα, ανάλογα με τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δυνατότητες και τα πιστεύω μας. Τι συμβαίνει όμως και δεν έχουμε όλοι τα αναμενόμενα αποτελέσματα στον ίδιο χρόνο;

Όλοι πιστεύουν ότι ελέγχουν και χρησιμοποιούν τον χρόνο τους σωστά. Είναι όμως έτσι; Η σωστή χρήση του χρόνου μας εξαρτάται, κατά ένα μεγάλο βαθμό, από την ικανότητα μας να πείθουμε τους άλλους να μας επιτρέπουν να τον χρησιμοποιούμε με το μεγαλύτερο δυνατό όφελος. Πρέπει να τους αποτρέπουμε από το να τον σπαταλούν. Αυτό απαιτεί ετοιμότητα, σιγουριά και λεπτότητα. 

Ακούμε πολύ τακτικά «δεν έχω χρόνο για να ασχοληθώ με τη διαχείριση του χρόνου μου»! Δηλαδή, όποιος το υποστηρίζει αυτό, δεν διαθέτει μια ώρα τουλάχιστον για να εκμεταλλευτεί με το καλύτερο τρόπο τις υπόλοιπες είκοσι τρεις. Θεωρητικά αυτό δεν ακούγεται δύσκολο. Οι περισσότεροι άνθρωποι των πωλήσεων πιστεύετε πως το κάνετε. Έχετε γράψει το κάθε ραντεβού σας και το χρόνο που θα απαιτήσει; Διότι αν απλώς σημειώνετε τις υποχρεώσεις σας και δεν υπολογίζετε το χρόνο που απαιτούν, τότε έχετε να προγραμματίσετε πολύ περισσότερα. 

Μια άλλη φράση που συχνότατα ακούμε είναι : «ο χρόνος είναι χρήμα»! Οι περισσότεροι γνωρίζετε τη φράση, αλλά ελάχιστοι την εφαρμόζετε στην πράξη. Πολλοί λίγοι πειθαρχούν στην τήρηση του προγράμματος, και υπολογίζουν την ανταμοιβή ρίσκου μέσα από το πρίσμα του χρόνου. Λίγο πιο απλά, επιβάλλεται να έχουμε κοστολογήσει την ώρα εργασίας μας σε κάθε ραντεβού πωλήσεων. Την τιμή αυτή δεν την ξεχνάμε και προσπαθούμε να την αυξάνουμε, γιατί τότε ο χρόνος είναι πράγματι χρήμα! Άρα δίνουμε αξία σε κάθε λεπτό. Δοκιμάστε να κλείνετε ραντεβού σε ανορθόδοξες ώρες, όπως 10:20 πμ ή 11:10 πμ ή 01:10 μμ, διότι καμία συνάντηση δεν τελειώνει ακριβώς σε στρογγυλή ώρα, ενώ με αυτό τον τρόπο δείχνετε πως σέβεστε και τηρείτε το χρόνο σας. Οι πελάτες δίνουν μεγαλύτερη προσοχή όταν είστε πολύ ακριβείς στην ώρα, διότι κερδίζετε χρόνο και υποχρεώνετε και τους άλλους να είναι τουλάχιστον το ίδιο ακριβείς.

Όταν προτείνετε μια μια πολύ συγκεκριμένη ή παράξενη ώρα για το ραντεβού, δίνετε στους πελάτες σας να καταλάβουν ότι δεν σπαταλάτε το χρόνο σας. Το κάθε επαγγελματικό σας ραντεβού, θα πρέπει να έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια διότι όταν υπερβαίνουμε υπερβολικά το χρόνο, ο πελάτης πιστεύει ότι δεν έχουμε άλλο ραντεβού και έχετε όλο τον χρόνο να εξαντλήσετε στον ίδιο όλες τις τακτικές πωλήσεων. 

Ελέγξτε την κίνηση των δρόμων προς το σημείο που θα κατευθυνθείτε. Σήμερα έχουμε όλα τα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης. Ας τα αξιοποιήσουμε! Πολλές φορές παρασυρόμενοι από την προσπάθεια να φανούμε συμπαθητικοί, δεν φέρνουμε τη συζήτηση στο επίπεδο του θέματος για το οποίο έχουμε κλείσει το ραντεβού, με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμο χρόνο. Καλό θα είναι από την αρχή να ρωτάμε τον πελάτη πόσο χρόνο έχουμε στην διάθεσή μας. 

Η αποτελεσματική χρήση του χρόνου απαιτεί συνεργασία από το κλείσιμο του ραντεβού. Εάν ακυρωθεί ένα ραντεβού σας, αξιοποιήστε το χρόνο να δείτε άλλον πελάτη σε κοντινή περιοχή. Όταν ορίζεται το χρόνο και τον τόπο συνάντησης, βεβαιωθείτε πως ο πελάτης σας βρίσκεται σε θέση να το σημειώσει, διαφορετικά θα πρέπει εσείς να το επιβεβαιώσετε. 

Όταν είστε στο γραφείο καλό θα είναι να έχετε προγραμματίσει τι θα κάνετε και για πόσο χρόνο. Συνήθως σπαταλάτε χρόνο με συναδέλφους σε μη δημιουργικές συζητήσεις, ή συζητώντας προβλήματα που μπορούν να μειώσουν τον ενθουσιασμό σας. Προσοχή λοιπόν στις ώρες γραφείου. Η αξιολόγηση της σωστής εκμετάλλευσης του χρόνου σας στις πωλήσεις και της αξία της ώρας του ραντεβού σας, επιβάλλεται να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι στο τέλος της χρονιάς. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η νέα χρονιά για να φέρει καλύτερα αποτελέσματα απαιτεί αλλαγές. Μη διστάζετε να τις κάνετε! 
Τέλος όπως είπε ένας μεγάλος πωλητής : «Ο Χρόνος μοιάζει κατα κάποιο τρόπο με το ταγκό. Για να χορέψει κανείς καλά, πρέπει να ξέρει τα βήματα πως να κινείται με χάρη μαζί με τους άλλους, πότε να ακολουθεί, πότε να οδηγεί και πότε να αλλάζει παρτενέρ και να προχωρά».  

Τις θερμές ευχές μου για ένα δυναμικό κλείσιμο πωλήσεων. 

 


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • χρόνος
  • πωλήσεις
  • ραντεβού

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
16:17 Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
  • 15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
  • 13:45 H Συμφωνία Εκεχειρίας στη Γάζα και οι υπαρκτές δυσκολίες για την επόμενη μέρα
  • 13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  • 11:40 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: «Ψυχική Υγεία σε Ανθρωπιστικές Κρίσεις»
  • 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
  • 10:25 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  • 09:40 ΕΑΕΕ: +17,2% τα ασφαλιστήρια πληρωμάτων πλοίων το 2024
  • 09:06 Τελικός γύρος διαβουλεύσεων της ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με τους εκπροσώπους των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την ενίσχυση των συλλογικών διαπραγματεύσεων
  • 09:02 Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;
  • 08:55 ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
  • 08:45 Η διεθνής φουάρ “Platforms Project” για δεύτερη χρονιά στο Καπνεργοστάσιο
  • 14:43 Ριζική αναθεώρηση του ΕΣΥ ζητούν οι ειδικοί - Στο επίκεντρο η έλλειψη προσωπικού και η τηλεϊατρική
  • 13:49 ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν 7% τα ασφάλιστρα υγείας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι
  • 13:32 CrediaBank: Μνημόνιο Συνεργασίας για Βιώσιμη Επιχειρηματική Ανάπτυξη με Περιφέρεια & Επιμελητήρια Δυτικής Μακεδονίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  5. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  6. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  7. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube