close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες για πωλήσεις
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
15/11/2021 - 09:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες για πωλήσεις

Δημήτρης Μπάτρης, 15/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλος ο κόσμος των πωλήσεων, όσο πετυχημένοι και αν είναι, όσο καλά προϊόντα ή υπηρεσίες και αν προσφέρουν και όσο μεγάλο κι αν είναι το πελατολόγιό τους, είναι φυσικό να χάσουν κάποιους υπάρχοντες πελάτες ή νέες πωλήσεις σε υποψήφιους πελάτες.

Οι λόγοι για τους οποίους σταματά μια συναλλαγή και διακόπτεται μια πελατειακή σχέση είναι πολλοί. Οι σύμβουλοι πωλήσεων αναλόγως τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτουν προς συγκεκριμένη αγορά αλλά κυρίως την εμπειρία τους, μπορούν να κρατούν στατιστικά για τους λόγους των απωλειών, καθώς και το πόσους εξ αυτών μπορούν να επαναφέρουν στο πελατολόγιο τους και με ποιούς τρόπους ή τακτικές.

Υπάρχουν πάντα μεγάλες αλλαγές στις τάσεις της αγοράς που επιδρούν στις αγοραστικές διαθέσεις. Η εποχή του COVID-19 που διανύουμε για παράδειγμα, έχει επιδράσει τις πωλήσεις, οι οποίες γίνονται σε μεγάλο βαθμό μέσω Ίντερνετ όπου δεν απαιτείται η διαπροσωπική σχέση με εξειδικευμένο σύμβουλο πωλήσεων. 

Μια από τις βασικές αρχές των πωλήσεων είναι ο επαγγελματίας σύμβουλος πωλήσεων να θεωρεί τον εαυτό του ως επιχείρηση που σχεδιάζει κάθε χρόνο «το δικό του επιχειρηματικό πλάνο». Είναι πολύ επίκαιρο, τώρα πριν το νέο χρόνο, να έχει έτοιμο business plan, άρα είναι δική του υποχρέωση να βρίσκει νέους πελάτες για να καλύψει τις απώλειες και την προβλεπόμενη αύξηση του τζίρου και του εισοδήματος  του. Καθημερινά έχει στόχο, να βλέπει υποψήφιους πελάτες και θέλει να είναι ο καλύτερος της αγοράς, να διακρίνεται και να ξεχωρίζει.

Επομένως θα πρέπει μόνος του ο πωλητής να σχεδιάσει και να υιοθετήσει,  ένα καλό και εφαρμόσιμο σύστημα εξεύρεσης νέων πελατών καθώς και να πραγματοποιήσει διασταυρούμενες πωλήσεις στους υπάρχοντες πελάτες του, για να υλοποιήσει τον στόχο των πωλήσεών του.

Οι υπάρχοντες πελάτες θεωρούνται ως «η καλύτερη χρυσή πηγή» για νέες πωλήσεις και συστάσεις.

«Οι πελάτες είναι χρυσός, οι εν δυνάμει πελάτες είναι ασήμι» Mike Cook, πρόεδρος Deloitte USA.

Όπως έχει αποδειχθεί από έρευνα, οι εταιρείες και οι πωλητές, έχουν από 30- 35% πιστούς πελάτες. Και τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως διατηρούν το προϊόν τους και αγοράζουν  δεύτερο ή τρίτο, ενώ άν τους ζητηθεί δίνουν συστάσεις. 

Η επεξεργασία του πελατολογίου για ανθρώπους στους οποίους μπορείτε να προσφέρετε ένα δεύτερο ή και τρίτο προϊόν, θα σας προσφέρει πολλά ραντεβού διότι ίσως η πρώτη πώληση να μην κάλυψε την πρωτεύουσα ανάγκη, οπότε αφήνετε την πόρτα ανοικτή στον ανταγωνιστή σας. Ας μη ξεχνάμε ότι οι πιστοί πελάτες έχουν αποκτήσει δύο ή περισσότερα προϊόντα από σας.

Η γνώση της κατάστασης των πελατών σας, θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε την πώληση νέας ανάγκης. Με την τακτική αυτή, θα υπολογίσετε τον αριθμό νέων ραντεβού ανά εβδομάδα και φυσικά δεν ξεχνούμε να ζητήσουμε μια τουλάχιστον σύσταση.

«Είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσετε δεύτερο προϊόν σε κάποιον στον οποίο έχετε πουλήσει στο παρελθόν», διότι έχετε αναπτύξει σχέση μαζί του, που σημαίνει ότι υπάρχουν κοινά σημεία για συμφωνία. 

Η τράπεζα πελατών κάθε χρόνο θέλει επικαιροποίηση, διότι το 35% των υποψηφίων πελατών έχουν αλλάξει αρκετά τα στοιχεία τους και τις θέσεις τους. Άρα αλλάξανε και οι ανάγκες και οι επιθυμίες τους. Η εκμετάλλευση του υπάρχοντος πελατολογίου, είναι λιγότερο δαπανηρή και απαιτεί λιγότερο κόπο και χρόνο.

- Υποψήφιοι που δεν έγιναν πελάτες σας.

Στην κατηγορία αυτή βρίσκονται οι υποψήφιοι που εσείς τους θέλετε, αλλά λόγο κάποιου λάθους δεν απόκτησαν από εσάς την λύση του προβλήματος τους μέσω ενός προϊόντος. Αυτούς δεν τους διαγράφουμε από την λίστα και επικοινωνούμε μαζί τους όχι για πώληση αλλά για ευχές σε διάφορες περιστάσεις εφόσον έχουμε τα στοιχεία τους. 

Τώρα είναι η ώρα για διαφορετική προσέγγιση διότι τους γνωρίζουμε καλύτερα από τότε που κάναμε το πρώτο ραντεβού. Το λόγο που δεν έγιναν πελάτες θα πρέπει να τον αναλύσετε ώστε να ακολουθήσετε άλλη προσέγγιση και συμμετοχική πώληση. 

- Υποψήφιοι που συμφώνησαν στην λύση του προβλήματος μέσω αντίστοιχου προϊόντος, αλλά δεν ήθελαν στο χρόνο εκείνο να δεσμευτούν για να το  αποκτήσουν.

Όπως ίσως αντιλαμβάνεστε ο πελάτης κατά τη διάρκεια της πώλησης πρέπει να καταλάβει : 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

1. Αν το προϊόν αυτό είναι το καταλληλότερο να καλύψει την ανάγκη ή την επιθυμία του. 

2. Το γιατί πρέπει να εμπιστευτεί τον συγκεκριμένο Σύμβουλο Πωλήσεων και την Εταιρεία του και

3. Το γιατί πρέπει να δεσμεύσει το προϊόν σήμερα.

Τότε θα αποφασίσει να κλείσει την πώληση. Ότι λάθος κάνουμε το διορθώνουμε με νέο ραντεβού.

 

- Υποψήφιοι από συστάσεις. 

Όσα περισσότερο γνωρίζουμε τον κάθε έναν υποψήφιο, τόσο  θα εντοπίζουμε ανάγκες ή επιθυμίες του προς επίλυση. Η άντληση συστάσεων είναι σημαντικός συντελεστής για  την επιτυχία και την επαγγελματική επιβίωση.

 

- Επιλογή από μια συγκεκριμένη ομάδα. 

Η ομάδα αυτή διαθέτει χαρακτηριστικά και ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν από τα προϊόντα που διαθέτεις και την εμπειρία σου. Απαιτείται καλός σχεδιασμός της προσέγγισης και προσεκτικός εντοπισμός των αναγκών τους.

Ξέρουμε ότι η αγορα είναι μεγάλη, αλλά για να πάρουμε μια φέτα από αυτήν ώστε να έχουμε αποτέλεσμα, απαιτούνται γνώσεις και δραστηριότητα. Είναι απλά ένα γινόμενο. Όποιο από τα δυο θεωρείτε ότι είναι χαμηλό, μπορείτε γρήγορα να το αυξήσετε.

 

Σας εύχομαι καλό σχεδιασμό με μεγάλη τράπεζα πελατών και πολλά ραντεβού πωλήσεων, για ένα δυνατό κλείσιμο έτους και δυναμικό ξεκίνημα του νέου που έρχεται.

 


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • COVID 19
  • ασφαλιστής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
16:18 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  • 16:05 Κυρ. Πιερρακάκης: Ο Προσωπικός Αριθμός «κάνει πράξη την αρχή ότι το κράτος είναι ένα και ως ένα πρέπει να λειτουργεί»
  • 15:49 Ιουλία Τσέτη: Καθοριστική η συμβολή της ΑΙ στις βιοεπιστήμες, υπό την καθοδήγηση του ανθρώπου!
  • 15:40 Howden Re: Αντασφάλιση και ακίνητη περιουσία παραμένουν βασικοί μοχλοί κερδοφορίας για τα συνδικάτα των Lloyd’s
  • 15:23 O Δημήτρης Παπαγεωργίου νέος Γενικός Διευθυντής της Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα
  • 15:14 Αδ.Γεωργιάδης: Η Ελλάδα θα είναι πρωταγωνίστρια στην τεχνητή νοημοσύνη και στον τομέα της υγείας
  • 15:06 Δωρεάν διαδικτυακά ψυχο-εκπαιδευτικά σεμινάρια για γονείς από το Μαζί για το Παιδί
  • 14:33 Αυξήθηκαν κατά 6,8% οι τιμές των διαμερισμάτων το α' τριμηνο του 2025
  • 14:20 Fitch: Αντ/ασφαλιστές καλύτερα προετοιμασμένοι για την έντονη σεζόν τυφώνων του 2025
  • 14:05 Η καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών στο νέο Health Next Generation που κυκλοφορεί!
  • 14:00 Στη φυλακή μετά την απολογία της για διακίνηση ναρκωτικών η ψυχίατρος δημόσιας κλινικής
  • 13:55 Ο ΘΗΣΕΑΣ συνεργάζεται με το MDA Ελλάς
  • 13:45 ΙΑΣΩ Παίδων: Check Up ΠΑΝΤΑ, για τους μικρούς μας πρωταγωνιστές!
  • 13:35 Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Εξευτελιστικές οι συντάξεις, πολλά τα προβλήματα του κλάδου
  • 13:29 Σπύρος Καπράλος: H ρωσο-ουκρανική σύγκρουση κρύβει εκπλήξεις - Μακρύς ο δρόμος για την ειρήνη
  • 13:00 Την μελωδία της επιτυχίας «παίζει» αυτη την ώρα η «ορχήστρα» της ΝΝ Hellas
  • 12:53 Κυβέρνηση: Αναβάλλεται ο τελικός ΠΑΟ-Ολυμπιακός της Τετάρτης - Ακόμα και οριστική διακοπή του πρωταθλήματος αν δεν βρεθεί λύση
  • 12:43 Forscope: Το τέλος υποστήριξης των Windows 10 αλλάζει τα δεδομένα στην ασφάλεια - Η εναλλακτική λύση
  • 11:55 Elina Papaspyropoulou: Bringing Insurance Closer to Everyone
  • 11:50 Ελίνα Παπασπυροπούλου (ΕΑΕΕ): Φέρνοντας την ασφάλιση πιο κοντά σε όλους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube