close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η επιλογή πελατών κρίνει την ανάπτυξη των πωλητών
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
1/11/2021 - 08:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η επιλογή πελατών κρίνει την ανάπτυξη των πωλητών

Δημήτρης Μπάτρης, 1/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε «η ποιότητα των πελατών, κρίνει την τύχη των πωλητών και της επιχείρησης». Στην έναρξη της επιμόρφωσης των πωλήσεων, οι πωλητές μαθαίνουν την εξεύρεση πελατών και όχι την επιλογή, που είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία του κύκλου των πωλήσεων, καθώς και το πώς μπορείς να φτάσεις να είσαι εσύ «η πρώτη επιλογή του πελάτη».

Το κάθε ραντεβού με τον πελάτη αφήνει μια αίσθηση μετριότητας, απογοήτευσης ή μεγάλης ικανοποίησης. Πάντα υπάρχει ένα ερώτημα, πώς θα εκλάβει ο υποψήφιος πελάτης την επαφή με τον Σύμβουλο Πωλήσεων. Θα είναι αυτός η πρώτη επιλογή του; Ο τρόπος επικοινωνίας του θα είναι άραγε, κατανοητός, ώστε  να καταλάβει την λύση που θα προτείνει για το πρόβλημα του;

Τα προϊόντα και υπηρεσίες που σχεδιάζονται, δεν απευθύνονται σε όλο το καταναλωτικό κοινό, αλλά και για κάθε σύμβουλο πωλήσεων, δεν είναι όλος ο κόσμος, υποψήφιοι πελάτες.

Η ξεκάθαρη επιλογή του «ποιους θέλω για πελάτες και πώς θα τους επιλέξω», είναι ένα σημαντικό ζήτημα στον σχεδιασμό της ανάπτυξης κάθε Πωλητή.

Σήμερα, υπάρχουν τρόποι να επιλέξουμε το προφίλ του υποψηφίου πελάτη. Πρώτα πρέπει να το σχεδιάσουμε σαν «έγχρωμη φωτογραφία»: τα χαρακτηριστικά του, η ηλικία, το επάγγελμα και η ειδικότητα, οι ανάγκες που προκύπτουν από το επάγγελμα του ή την οικογενειακή του κατάσταση, το επίπεδο μόρφωσης που έχει και με ποιο τρόπο επικοινωνίας είναι δυνατή η επαφή, τα χόμπι, τα πιστεύω του, η αγοραστική του δυνατότητα και γενικά ό,τι μπορεί να συμβάλλει στην επιτυχία της πρώτης συνάντησης. Ακόμη και η περιοχή που βρίσκεται, πρέπει να είναι συμβατή, για την καλύτερη εκμετάλλευση του εργασιακού  χρόνου. 

Όπως γνωρίζετε, ο καλύτερος τρόπος εξεύρεσης υποψηφίων πελατών είναι η σύσταση από πελάτη, γιατί αυτός μπορεί να μας δώσει πολλά στοιχεία γι αυτόν. Άλλωστε, μόνο ένα ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο δεν αποτελεί σύσταση.

Προτιμούμε να μην ζητάμε πολλές συστάσεις αλλά λίγες και καλές με πολλές χρήσιμες πληροφορίες.   

Στην εποχή των social media έχουμε αρκετή επιπλέον πληροφόρηση για να ολοκληρώσουμε μια δυνατή και έγκυρη τράπεζα υποψηφίων πελατών. Μια καλά συμπληρωμένη τράπεζα υποψηφίων πελατών, που συνεχώς ενημερώνεται από εσάς, σε συνδυασμό με καθημερινά ραντεβού, σας «θωρακίζει, με ενθουσιασμό, για την επιτυχία του μηνιαίου Στόχου».

Ο διαχωρισμός σε μεγάλες επιχειρήσεις, μικρομεσαίες, μικρές και πρόσωπα, θα σας διευκολύνει πολύ διότι οι ανάγκες μεγαλώνουν σε ύψος και αριθμό όσο μεγάλη είναι η επιχείρηση, όπως και η οικογένεια.

Καλό θα είναι να τις κατατάξετε σε τρεις κατηγορίες: 

  • έχεις πολλά στοιχεία και άμεση πρόσβαση 
  • η πρόσβαση χρήζει επεξεργασίας 
  • δεν έχουν ολοκληρωθεί τα στοιχεία, απαιτούνται περισσότερα.

Ένα μέρος της επιλογής θα καθοριστεί (και επιβάλλεται) από την εξειδίκευση σας, όπως η καλή γνώση των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτετε προς λύση των αναγκών των υποψηφίων πελατών. Αυτό καθορίζει ποιοι σας θέλουν περισσότερο και φυσικά σας περιμένουν. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Χρειάζεται προσοχή  στα μέσα επικοινωνίας που διαθέτετε. Πρέπει να είναι σύγχρονα και κατάλληλα. 

Η «Αυτοπεποίθηση σας ακτινοβολεί απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και είναι το γινόμενο των γνώσεων επί την δραστηριότητα».   

Όλα τα παραπάνω θα συμβάλλουν θετικά στο να είσαι εσύ η πρώτη επιλογή του. Ο υποψήφιος μπορεί να έχει δει πριν από εσάς έναν, δύο ή και τρεις συναδέλφους σας, το ίδιο ακόμη και μετά το ραντεβού σας.

Ο τρόπος επικοινωνίας και η τεχνική-τακτική πώλησης, για την κατανόηση του προβλήματος του υποψηφίου πελάτη και ο εντοπισμός της καταλληλότερης λύσης ,θα συμβάλλουν στο κλείσιμο της πώλησης και στην πιθανή λήψη συστάσεων (μη διστάζετε να ζητάτε) γιατί παράλληλα, δεν πρέπει να αδειάζει η τράπεζα υποψηφίων πελατών σας.

Η επαγγελματική εμπειρία σας είναι φανερή, στον υποψήφιο, που πολλές φορές, έχει δει πριν η μετά και άλλους σαν και σας.

Η πώληση προστιθέμενης Αξίας θα κάνει την μεγάλη διαφορά στην εικόνα σας.

Όπως εσείς κάνετε επιλογή υποψηφίων κάνει και ο πελάτης το ίδιο. Θέλει να επιλέξει αυτόν που πιστεύει, ότι θα τον έχει Σύμβουλο, στο αντικείμενο ή και στην εξειδίκευση σου. 

Εσύ πιστεύεις ότι είσαι η επιλογή της επιλογής σου;


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • επιλογή πελατών
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  3. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  4. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  5. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  6. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα
  7. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube