Λάουρα Σταυρίδου, 7/10/2025 - 09:21 facebook twitter linkedin Μα τι έχει συμβεί στους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Λάουρα Σταυρίδου, 7/10/2025 facebook twitter linkedin Ακόμα και οι ίδιοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, παραδέχονται ότι δεν νιώθουν όπως παλιά, την ίδια ενέργεια και διάθεση για το επάγγελμα, όπως παλαιότερα. Εύκολα διαπιστώνουμε πως γενικά τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά και θα ήθελα να ρωτήσω, αγαπητοί συνάδελφοι γιατί… Αρκετοί – όχι όλοι – δεν έρχεστε στην ώρα σας στις συναντήσεις; Αρκετοί – όχι όλοι ─ δεν έχετε καθημερινά συναντήσεις με πελάτες, ακόμα και με παλιούς; Αρκετοί - όχι όλοι ─ δίνετε πολύ από τον χρόνο σας σε άλλα πράγματα (διαδίκτυο, εναλλακτικές εργασίες) και όχι σε ραντεβού που γνωρίζετε ότι μπορούν να σας αποφέρουν εισόδημα; Αρκετοί ─όχι όλοι─ αφήνετε ανασφάλιστες κατοικίες, επιχειρήσεις και οικογένειες; Αρκετοί - όχι όλοι ─έχετε χάσει το ηθικό σας και δηλώνετε απογοητευμένοι; Αρκετοί - όχι όλοι ─ πτοείστε από το όχι, ενώ παλιά απλώς σας έκανε να επιμένετε περισσότερο; Θα σας θυμίσω πως το να είσαι Ασφαλιστικός σύμβουλος δεν είναι επάγγελμα είναι φιλοσοφική θέση (state of mind). Είναι μια εργασία που δεν μπορούν να την κάνουν όλοι, αλλά όσοι την έκαναν με επιτυχία στο παρελθόν, μπορούν να επανέρθουν στις.. εργοστασιακές ρυθμίσεις! Απλώς θυμηθείτε τι κάνατε παλιά, ξεχάστε ότι μεσολάβησε και δείξετε σε όλους ότι αυτό που κάνει αυτό το επάγγελμα στην πραγματικότητα, είναι πως διαμορφώνει χαρακτήρα και μας κάνει δυνατούς, ανεκτικούς και με αγάπη στη νίκη. Ας επαναφέρουμε λοιπόν τον καλύτερο εαυτό μας γιατί όπως είπε ο Ο. Ελύτης «…τώρα, είπε, η άλλη σου όψη ανάγκη ν' ανεβεί στο φως» (Άξιον Εστί, από την ενότητα «Η Γένεσις»). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18