Λάουρα Σταυρίδου, 16/7/2024 - 09:13 facebook twitter linkedin Επιχειρηματική Ασφάλιση στις διακοπές του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι πιο εύκολο από όσο πιστεύετε! Λάουρα Σταυρίδου, 16/7/2024 facebook twitter linkedin Φυσικά δεν αναφερόμαστε στις ολιγοήμερες διακοπές που θα κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, αλλά όταν επιλέγει για να ξεκουραστεί τον τόπο καταγωγής του, μακριά από την Αθήνα, του παρουσιάζεται μια εξαιρετική ευκαιρία. Επιχειρηματική Ασφάλιση, δεν είναι μόνο η ασφάλιση μεγάλων βιομηχανιών. Στην περιφέρεια υπάρχουν πολλές μονάδες δευτερογενούς παραγωγής, που τροφοδοτούνται από τον πρωτογενή τομέα. Εταιρίες συσκευασίας, μεταποίησης και επεξεργασίας λαχανικών και νωπών φρούτων, βασίζονται εξ ολοκλήρου στην παροχή αυτών των φρούτων και λαχανικών. Ωστόσο η κλιματική κρίση έχει επιτείνει τις καταστροφές στις σοδειές και αυτό με τη σειρά του έχει επιπτώσεις και στις επιχειρήσεις. Οι ζημιές στην αγροτική παραγωγή δεν περιορίζονται μόνο στον αγρότη - παραγωγό αλλά μετακυλίονται στην δευτερογενή παραγωγή. Πχ ζημιές που προκλήθηκαν από χαλάζι και κατέστρεψαν το 70% μιας παραγωγής, πρακτικά θα τροφοδοτήσουν με 70% λιγότερο προϊόν τις εταιρίες μεταποίησης και επεξεργασίας, προκαλώντας έλλειμα στην πρώτη ύλη. Αυτός όμως ο κίνδυνος ασφαλίζεται, προστατεύοντας τις επιχειρήσεις που εμφιαλώνουν λάδι, καταψύχουν λαχανικά, παρασκευάζουν και συσκευάζουν κομπόστες και μαρμελάδες και επεξεργάζονται ντομάτες για πολτό. Όταν λοιπόν ο ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, που ξέρει τους παραγωγούς και τις επιχειρήσεις του τόπου του, μάθει περισσότερα γι’ αυτού του τύπου τα συμβόλαια, θα μπορεί να κλείσει συναντήσεις μόνο και μόνο γι’ αυτό το σκοπό. Η σωστή ενημέρωση βοηθάει τις επιχειρήσεις να πάρουν σωστές αποφάσεις και ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα έχει δημιουργήσει προστασία με ένα πολύ καλό επιχειρηματικό συμβόλαιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18