Λάουρα Σταυρίδου, 8/5/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Εσάς θα σας πρότειναν οι γονείς ενός 27 χρόνου, ως Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 8/5/2025 facebook twitter linkedin Η γενιά Ζ (Generation Z-zoomers) αποτελείται από άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και του 2012. Είναι μια γενιά η οποία μπαίνει στην αγορά εργασίας, είναι εξοικειωμένη με την έννοια της ασφάλισης, καθώς πολλά από τα παιχνίδια που συνηθίζουν να παίζουν την περιλαμβάνουν. Οι περισσότεροι ήδη ασφαλίζουν τα αυτοκίνητα τους και αποτελούν μια ευήκοη αγορά για προγράμματα υγείας και κατοικίας καθώς και του κατοικιδίου τους. Είναι γνωστό πως η Γενιά Ζ θέλει η διαχείριση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων να είναι εύκολη και φιλική προς τα κινητά τηλέφωνα . Εκτιμούν τους απλούς όρους και τις γρήγορες διαδικασίες υποβολής αιτήσεων ή απαιτήσεων , καθώς και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με ολοκληρωμένη κάλυψη για τα υπάρχοντά τους σε λογική τιμή. Επιθυμούν γρήγορες απαντήσεις χωρίς πολλά λόγια και περιστροφές, εύκολα κατανοητούς όρους ασφαλιστηρίων συμβολαίων και διαφανείς όρους τιμολόγησης. Τα διαδικτυακά εργαλεία και οι εφαρμογές για κινητά που παρέχουν συγκρίσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για αυτούς, γιατί έχουν μια πολύ ρεαλιστική προσέγγιση στο θέμα «χρήματα». Το ζητούμενο όμως είναι το κατά πόσο είναι δεκτικοί στην προσέγγιση από έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Νομίζω ότι ήδη γνωρίζετε ότι απεχθάνονται το Facebook και τα videos στα οποία μιλάει ένα άτομο που αυτοδιαφημίζεται. Δεν είναι δεκτικοί στο email marketing και φυσικά δεν πρόκειται να διαβάσουν ατελείωτες ανακοινώσεις, άρθρα και διαφημιστικό περιεχόμενο. Τότε πως μπορεί ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να τους προσεγγίσει; Αν και ένας καλό τρόπος είναι τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το TikTok και το YouTube στο οποίο μπορείτε να κοινοποιήσετε ενημερωτικό περιεχόμενο σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, ας μη γελιόμαστε δεν είναι κάτι που θα το κάνει εύκολα η γενιά των 55+. Λοιπόν όσο εκπληκτικό και να φαίνεται, η γενιά αυτή που αναγνωρίζει τις προσπάθειες της γονικής γενιάς τους, να τους μεγαλώσει μέσα από αλλεπάλληλες οικονομικές υφέσεις, τους Gen X, θα δεχτεί να ακούσει ένα Διαμεσολαβητή που τον σύστησαν ένθερμα οι γονείς τους. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά μια σύσταση του τύπου «άκου αυτόν τον άνθρωπο, που μας υποστήριξε όσο μεγάλωνες, ώστε να μειώσουμε τον ενδεχόμενο οικονομικό κίνδυνο από μια ζημιά…» δείχνει να έχει υψηλή αποδοτικότητα. Τι λέτε λοιπόν, εσάς θα σας σύστηναν οι γονείς του χαρτοφυλακίου σας, στα παιδιά τους; Αν η απάντηση είναι «ίσως και όχι» καλύτερα να ξεκινήσετε ένα αποτελεσματικό service στους γονείς, για να έχετε στο μέλλον καλούς και αφοσιωμένους πελάτες! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34