Λάουρα Σταυρίδου, 1/9/2025 - 09:30 facebook twitter linkedin Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Λάουρα Σταυρίδου, 1/9/2025 facebook twitter linkedin Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία . Περιλαμβάνει τις απόψεις ενός καταναλωτή για την ευκολία χρήσης και την αποτελεσματικότητα. Είναι πλέον από τα πιο βασικά ζητούμενα στο σχεδιασμό κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας γιατί οδηγεί σε αυξημένη ικανοποίηση πελατών και τελικά σε αφοσίωση προς την εταιρία. Ωστόσο δεν είναι μόνο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που πρέπει να είναι χρήσιμα, εύχρηστα και ευχάριστα για τον τελικό χρήστη. Ένα βασικό στοιχείο είναι η προσβασιμότητα σε αυτά. Ξεκινώντας από την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε η επικοινωνία να είναι άνετη, θα πρέπει να επιτρέπονται οι σκύλοι οδηγοί, να υπάρχει η δυνατότητα διερμηνέα νοηματικής γλώσσας και εύκολη προσβασιμότητα στους χώρους, ώστε η εξυπηρέτηση του πελάτη να δημιουργεί το αίσθημα της εξατομικευμένης υποστήριξης. Όσο αφορά στην ψηφιακή προσβασιμότητα, οι σελίδες θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες να έχουν υψηλή αντίθεση για τους χρήστες με προβλήματα όρασης, να έχουν καθαρές επικεφαλίδες εύχρηστη δομή και screen readers δηλαδή λογισμικό για άτομα με προβλήματα όρασης. Επίσης τα έγγραφα που απευθύνονται σε πελάτες να είναι διαθέσιμα σε μορφές συμβατές με αυτά τα προγράμματα ανάγνωσης οθόνης αλλά και άλλες υποστηρικτικές τεχνολογίες. Μια εταιρική πολιτική προσβασιμότητας, διασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας ένα συμπεριληπτικό σχεδιασμό που με λίγα λόγια λέγεται σεβασμός προς τον άνθρωπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00