Λάουρα Σταυρίδου, 1/9/2025 - 09:30 facebook twitter linkedin Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Λάουρα Σταυρίδου, 1/9/2025 facebook twitter linkedin Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία . Περιλαμβάνει τις απόψεις ενός καταναλωτή για την ευκολία χρήσης και την αποτελεσματικότητα. Είναι πλέον από τα πιο βασικά ζητούμενα στο σχεδιασμό κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας γιατί οδηγεί σε αυξημένη ικανοποίηση πελατών και τελικά σε αφοσίωση προς την εταιρία. Ωστόσο δεν είναι μόνο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που πρέπει να είναι χρήσιμα, εύχρηστα και ευχάριστα για τον τελικό χρήστη. Ένα βασικό στοιχείο είναι η προσβασιμότητα σε αυτά. Ξεκινώντας από την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε η επικοινωνία να είναι άνετη, θα πρέπει να επιτρέπονται οι σκύλοι οδηγοί, να υπάρχει η δυνατότητα διερμηνέα νοηματικής γλώσσας και εύκολη προσβασιμότητα στους χώρους, ώστε η εξυπηρέτηση του πελάτη να δημιουργεί το αίσθημα της εξατομικευμένης υποστήριξης. Όσο αφορά στην ψηφιακή προσβασιμότητα, οι σελίδες θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες να έχουν υψηλή αντίθεση για τους χρήστες με προβλήματα όρασης, να έχουν καθαρές επικεφαλίδες εύχρηστη δομή και screen readers δηλαδή λογισμικό για άτομα με προβλήματα όρασης. Επίσης τα έγγραφα που απευθύνονται σε πελάτες να είναι διαθέσιμα σε μορφές συμβατές με αυτά τα προγράμματα ανάγνωσης οθόνης αλλά και άλλες υποστηρικτικές τεχνολογίες. Μια εταιρική πολιτική προσβασιμότητας, διασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας ένα συμπεριληπτικό σχεδιασμό που με λίγα λόγια λέγεται σεβασμός προς τον άνθρωπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44