Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε; Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2025 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και συμβόλαια από άλλους κλάδους. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους, αλλά ο πιο βασικός είναι πως η προσέγγιση για ένα διαφορετικό ασφαλιστικό προϊόν, έχει ένα βαθμό δυσκολίας. Τι μπορεί να γίνει λοιπόν; Ένας τρόπος είναι να αφήσουμε την προσέγγιση να την κάνει ο πελάτης (προς τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή). Αυτό για να επιτευχθεί χρειάζονται δυο προϋποθέσεις. Η πρώτη είναι ο πελάτης να γνωρίζει ότι μπορείτε να συνάψετε συμβόλαια και από άλλους κλάδους. Η δεύτερη είναι να γίνετε «οικείος» στον πελάτη. Για να το καταφέρετε αυτό, απαιτείται η γνωστή τακτική του content marketing. Σύντομα μηνύματα στο email του, με περιεχόμενο που να είναι σημαντικό και να αφορά το αυτοκίνητο, θα σας βοηθήσει να έχετε μια πιο συχνή επαφή. Όταν ο πελάτης βρίσκει ενδιαφέρον σε αυτό που του στέλνετε και μαζί βλέπει το όνομα και την ιδιότητα σας πχ «Σύμβουλος Ασφάλισης για Υγεία και Περιουσία», πραγματοποιείται η σύνδεση στο νου του: «Ξέρει την δουλειά του και έχει όλες τις Ασφάλειες». Τι περιεχόμενο μπορείτε να στέλνετε, για να είναι χρήσιμο; Αλλαγές που έχουν γίνει στον ΚΟΚ όπως πχ για τη χρήση του κινητού τηλεφώνου ή την τοποθέτηση αντικειμένων στο αυτοκίνητο, σημαντικές παροχές του συμβολαίου του όπως κάλυψη απώλειας κλειδιών κτλ. Όχι όλα μαζί! Ένα μικρό κείμενο 5 σειρών, με μια ωραία φωτογραφία. Θα μου πείτε έχει κόπο. Ωστόσο μια φορά θα φτιάξετε τα κείμενα και μετά θα μπορείτε να τα στέλνετε σε όλους τους πελάτες. Μια τελευταία συμβουλή: Προσοχή στους τίτλους που βάζετε. Αν είναι του τύπου «Σημαντική ειδοποίηση» θα τον τρομάξετε. Μη χρησιμοποιείτε κάτι που μπορεί να του θυμίσει εφορία, τράπεζα ή οτιδήποτε με αρνητικούς συνειρμούς. Εισάγετε την εξυπηρέτηση ακόμα και στο αυτοκίνητο και…καλή επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 08/08/2025 - 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 05/08/2025 - 08:34 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
Αρνητική αποταμίευση το 2025 - Τι πρέπει να πει άμεσα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στους πελάτες του; Τα στοιχεία από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν πως το ποσοστό αποταμίευσης των ελληνικών νοικοκυριών είναι αρνητικό και συγκεκριμένα... Λάουρα Σταυρίδου, 31/07/2025 - 09:04
Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές; Μετά και από τις τελευταίες ζημιές σε περιουσίες λόγω των καλοκαιρινών πυρκαγιών, αναζήτησα τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις... Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55
Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση! Η Allianz Life με έδρα την Αμερική, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Allianz, δέχτηκε κυβερνοεπίθεση στις 16 Ιουλίου του 2025. Σε αυτή την... Λάουρα Σταυρίδου, 28/07/2025 - 08:50
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής Ο κύριος Γιώργος Παπαδόπουλος είναι υποδιευθυντής στο γραφείο του Συντάγματος της Εθνικής όπου διευθυντής είναι ο εξαίρετος συνάδελφος κ. Παπαγιάννης. Ήθελα... Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50
Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη; Είναι γνωστό ότι το βήμα της πώλησης «εξυπηρέτηση» πάσχει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλους τους επαγγελματίες,... Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55
Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί; Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54