close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
25/9/2023 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών!

Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαβάζοντας συνεντεύξεις Διευθυνόντων Συμβούλων επιτυχημένων Ασφαλιστικών εταιριών, βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας και μαθαίνοντας μέσω των ιστοσελίδων τους τον στόχο και την αποστολή τους, εύκολα διαπιστώνεις πως υπάρχουν δυο κοινά σημεία, που της οδηγούν στην επιτυχία.

Το πρώτο υλικό επιτυχίας, είναι η φροντίδα μιας διαδικασίας που λέγεται Client Journey.

Το ταξίδι του πελάτη συνήθως περιγράφεται από 5 βήματα: Συνειδητοποίηση, Εξέταση, Απόφαση, Διατήρηση και Συμβουλευτική.

Στο στάδιο της Συνειδητοποίησης ο πελάτης αρχίζει να αντιλαμβάνεται το εμπορικό σήμα και το προϊόν μιας εταιρίας.

Στο στάδιο της Εξέτασης οι πελάτες «υψηλής αγοραστικής πρόθεσης», πραγματοποιούν την προκαταρκτική εσωτερική τους έρευνα, για να διαλέξουν το σωστό προϊόν ή υπηρεσία.

Στο στάδιο της Απόφασης οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με το προϊόν και τους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για να ενισχύσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει, από προηγούμενα στάδια του ταξιδιού του πελάτη.

Το στάδιο της Διατήρησης πρέπει να είναι μακροπρόθεσμο. Το ταξίδι του πελάτη συνεχίζεται πολύ μετά την υπογραφή της σύμβασης. Η διατήρηση πελατών είναι 5-10 φορές λιγότερο δαπανηρή από την απόκτηση νέων πελατών.

Στο στάδιο της Συμβουλευτικής, που είναι πολύ σημαντικό για την Εταιρία, ο ευχαριστημένος πελάτης, συμβουλεύει και άλλους να επιλέξουν την Εταιρία και τα προϊόντα της.

Κάθε επιτυχημένη εταιρία παίρνει αποφάσεις ώστε τα στάδια να ολοκληρώνονται με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στέλεχος μεγάλης Ασφαλιστικής εταιρίας δήλωσε πως « Η νούμερο ένα προτεραιότητα για μια ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να είναι ο πελάτης - φροντίζουμε να ικανοποιούνται οι ανάγκες του, στο ταξίδι των πελατών από άκρο σε άκρο, ώστε να αναπτύσσει συναισθηματικές συνδέσεις με τον οργανισμό!».

Επιπλέον πολλές εταιρίες θέλοντας να εμπλουτίσουν το ταξίδι του πελάτη, συνάπτουν συμβάσεις με άλλες εταιρείες, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες από άκρη σε άκρη στον πελάτη. Πχ Ασφαλιστικές Εταιρίες που συνεργάζονται με εταιρίες υγειονομικών υπηρεσιών σε πρωτοβάθμιο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο αποκατάστασης μετά τη νοσηλεία, φτιάχνοντας έτσι ένα ενιαίο πλαίσιο παροχής μιας αναβαθμισμένης υπηρεσίας υγείας (βλ. UnitedHealth Group)

Το δεύτερο συστατικό επιτυχίας λέγεται Client ή Customer's Habitat.

Στην καθημερινότητα ο βιότοπος είναι ένας φυσικός χώρος που προσφέρει σε ορισμένο σύνολο ζώων ή φυτών σχετικά σταθερούς όρους διαβίωσης.

Αυτό το σταθερό πλαίσιο για τους πελάτες, είναι πλέον Στρατηγικός Στόχος για πολλές εταιρίες. Η εξασφάλιση όμως ποιοτικής εμπειρίας στους πελάτες καθώς και αυξημένη ικανοποίηση, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, απαιτεί βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη. Κάτι τέτοιο είναι δαπανηρό, και απαιτεί επένδυση, χρόνο, αφοσίωση και καλά καθορισμένες στρατηγικές.

Ωστόσο οι επιτυχημένες εταιρείες επενδύουν προκειμένου να βελτιώσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδεθούν οι πελάτες με τον οργανισμό σε μια μακρόχρονη, σταθερή και αδιατάρακτη σχέση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/08/2025 - 08:43

    Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!

  • Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/08/2025 - 08:53

    Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;

  • Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/08/2025 - 08:40

    Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;

  • Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/08/2025 - 08:36

    Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!

  • Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Οι νέες συνθήκες που έχει φέρει η κλιματική αλλαγή έχουν δημιουργήσει και νέες ορολογίες. Το wildland-urban interface (WUI) είναι η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/08/2025 - 09:19
  • Η Ευρώπη φλέγεται. Που οδηγούν τα δεδομένα τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Η Ευρώπη φλέγεται. Που οδηγούν τα δεδομένα τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Οι θηριώδεις φωτιές, που εισβάλλουν ακόμα και στον αστικό ιστό, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος (European...
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/08/2025 - 08:38
  • Επίδομα και Αποζημίωση. Η ουσιαστική διαφορά που πρέπει να γνωρίζει ένας Ασφαλισμένος

    Επίδομα και Αποζημίωση. Η ουσιαστική διαφορά που πρέπει να γνωρίζει ένας Ασφαλισμένος

    Καθορίστηκαν τα ποσά με τα οποία θα επιδοτηθούν οι πληγέντες για τις φωτιές της Κερατέας.  Ανάλογα με την έκταση της ζημιάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/08/2025 - 08:30
  • Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;

    Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;

    Γεμάτες είναι οι παραλίες της Αττικής, όχι μόνο από όποιους γύρισαν από διακοπές ή εκείνους που περιμένουν να φύγουν. Αρκετοί είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/08/2025 - 08:51
  • Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;

    Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;

    Μπορεί ο Αύγουστος να είναι για τους περισσότερους μήνας διακοπών, αλλά υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές με πολλές υποχρεώσεις ή με μικρά...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/08/2025 - 09:30
  • Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;

    Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;

    Χωρίς να χρονοτριβώ, θα σας πω ότι στην πράξη η απάντηση είναι μια: Χρειάζεται να αναπτύξει μια καλύτερη αγορά. Φυσικά γίνεται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/08/2025 - 08:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χανιά | Ο Λυρικός Μίκης Θεοδωράκης: Δωρεάν συναυλία με την Τάνια Τσανακλίδου και τη Μαρία Παπαγεωργίου - Πώς θα πάρετε δελτίο εισόδου
15:42 Χανιά | Ο Λυρικός Μίκης Θεοδωράκης: Δωρεάν συναυλία με την Τάνια Τσανακλίδου και τη Μαρία Παπαγεωργίου - Πώς θα πάρετε δελτίο εισόδου
  • 14:00 Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας - Στήριξη στον Εργαζόμενο - Προστασία στην Πράξη»
  • 13:31 Άδωνις Γεωργιάδης: Αδιάφορος ο δείκτης Eurostat για την υγεία - Το ΕΣΥ δέχεται προπαγάνδα
  • 12:51 Κ. Χατζηδάκης: Η μείωση των άμεσων φόρων θα φανεί κατευθείαν στην τσέπη των Ελλήνων
  • 12:39 Απεργία ΑΔΕΔΥ: Τετράωρη στάση εργασίας για τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας - Ποιες πτήσεις θα εξυπηρετηθούν
  • 12:26 Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025
  • 12:23 Κυρ. Μητσοτάκης: 431 δημόσια σχολεία ανακαινίζονται στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» - Επίσκεψη στο 3ο Γυμνάσιο Ζωγράφου
  • 11:45 Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
  • 11:11 Γερμανία: Το νέο Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας και η σκληρή πραγματικότητα
  • 11:08 Θέσεις εργασίας: Έκρηξη ζήτησης σε υπηρεσίας υγείας και προσωπικής φροντίδας την επόμενη δεκαετία
  • 10:56 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα σχεδόν 8 δισ. ευρώ στο 7μηνο 2025
  • 09:40 Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου: Αρχαία Σοφία για Σύγχρονες Απειλές
  • 09:28 Η ζήλια…για τις ελληνικές επιτυχίες, στα δικαστήρια για τα warrants…ανάπτυξης, οι μετανάστες στήριγμα της ευρωπαϊκής οικονομίας και η κακόβουλη επίθεση στην CrediaBank
  • 09:18 Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Δευτέρα 25 Αυγούστου
  • 09:11 Υποχρεωτική Ασφάλιση Επιχειρήσεων (Ι): Απόψεις ενός έμπειρου Ασφαλιστή της αγοράς
  • 08:57 Η εγγραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα ειδικά μητρώα, το ενιαίο σημείο πληροφόρησης και το ασυμβίβαστο συνεργασιών!
  • 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
  • 08:43 Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!
  • 08:40 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στο Αγρίνιο
  • 18:48 Απεβίωσε ο Πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργος Αγοραστάκης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  2. 22/8 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 25/8 Η εγγραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα ειδικά μητρώα, το ενιαίο σημείο πληροφόρησης και το ασυμβίβαστο συνεργασιών!
  5. 22/8 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ
  6. 21/8 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube