Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2023 - 08:45 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών! Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2023 facebook twitter linkedin Διαβάζοντας συνεντεύξεις Διευθυνόντων Συμβούλων επιτυχημένων Ασφαλιστικών εταιριών, βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας και μαθαίνοντας μέσω των ιστοσελίδων τους τον στόχο και την αποστολή τους, εύκολα διαπιστώνεις πως υπάρχουν δυο κοινά σημεία, που της οδηγούν στην επιτυχία. Το πρώτο υλικό επιτυχίας, είναι η φροντίδα μιας διαδικασίας που λέγεται Client Journey. Το ταξίδι του πελάτη συνήθως περιγράφεται από 5 βήματα: Συνειδητοποίηση, Εξέταση, Απόφαση, Διατήρηση και Συμβουλευτική. Στο στάδιο της Συνειδητοποίησης ο πελάτης αρχίζει να αντιλαμβάνεται το εμπορικό σήμα και το προϊόν μιας εταιρίας. Στο στάδιο της Εξέτασης οι πελάτες «υψηλής αγοραστικής πρόθεσης», πραγματοποιούν την προκαταρκτική εσωτερική τους έρευνα, για να διαλέξουν το σωστό προϊόν ή υπηρεσία. Στο στάδιο της Απόφασης οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με το προϊόν και τους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για να ενισχύσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει, από προηγούμενα στάδια του ταξιδιού του πελάτη. Το στάδιο της Διατήρησης πρέπει να είναι μακροπρόθεσμο. Το ταξίδι του πελάτη συνεχίζεται πολύ μετά την υπογραφή της σύμβασης. Η διατήρηση πελατών είναι 5-10 φορές λιγότερο δαπανηρή από την απόκτηση νέων πελατών. Στο στάδιο της Συμβουλευτικής, που είναι πολύ σημαντικό για την Εταιρία, ο ευχαριστημένος πελάτης, συμβουλεύει και άλλους να επιλέξουν την Εταιρία και τα προϊόντα της. Κάθε επιτυχημένη εταιρία παίρνει αποφάσεις ώστε τα στάδια να ολοκληρώνονται με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στέλεχος μεγάλης Ασφαλιστικής εταιρίας δήλωσε πως « Η νούμερο ένα προτεραιότητα για μια ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να είναι ο πελάτης - φροντίζουμε να ικανοποιούνται οι ανάγκες του, στο ταξίδι των πελατών από άκρο σε άκρο, ώστε να αναπτύσσει συναισθηματικές συνδέσεις με τον οργανισμό!». Επιπλέον πολλές εταιρίες θέλοντας να εμπλουτίσουν το ταξίδι του πελάτη, συνάπτουν συμβάσεις με άλλες εταιρείες, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες από άκρη σε άκρη στον πελάτη. Πχ Ασφαλιστικές Εταιρίες που συνεργάζονται με εταιρίες υγειονομικών υπηρεσιών σε πρωτοβάθμιο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο αποκατάστασης μετά τη νοσηλεία, φτιάχνοντας έτσι ένα ενιαίο πλαίσιο παροχής μιας αναβαθμισμένης υπηρεσίας υγείας (βλ. UnitedHealth Group) Το δεύτερο συστατικό επιτυχίας λέγεται Client ή Customer's Habitat. Στην καθημερινότητα ο βιότοπος είναι ένας φυσικός χώρος που προσφέρει σε ορισμένο σύνολο ζώων ή φυτών σχετικά σταθερούς όρους διαβίωσης. Αυτό το σταθερό πλαίσιο για τους πελάτες, είναι πλέον Στρατηγικός Στόχος για πολλές εταιρίες. Η εξασφάλιση όμως ποιοτικής εμπειρίας στους πελάτες καθώς και αυξημένη ικανοποίηση, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, απαιτεί βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη. Κάτι τέτοιο είναι δαπανηρό, και απαιτεί επένδυση, χρόνο, αφοσίωση και καλά καθορισμένες στρατηγικές. Ωστόσο οι επιτυχημένες εταιρείες επενδύουν προκειμένου να βελτιώσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδεθούν οι πελάτες με τον οργανισμό σε μια μακρόχρονη, σταθερή και αδιατάρακτη σχέση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
Λάουρα Σταυρίδου, 23/06/2025 - 08:55 Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά! Με ψυχραιμία αντιδρούν οι αγορές στην σύρραξη μεταξύ Ισραήλ και Ιράν, σημειώνοντας συγκρατημένες αυξήσεις σε πετρέλαιο και ενέργεια, καθώς υπάρχει... Λάουρα Σταυρίδου, 18/06/2025 - 09:00
Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις; Αμετανόητοι οι χρήστες του κινητού κατά την οδήγηση, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, δεν μπορεί να κάνει δυο... Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00