Λάουρα Σταυρίδου, 20/9/2023 - 10:37 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: UnitedHealth Group. Τι είναι αυτό που κάνει την Κορυφαία Ασφαλιστική Εταιρία στον κόσμο…Κορυφαία; Λάουρα Σταυρίδου, 20/9/2023 facebook twitter linkedin Τη θέση της κορυφαίας Ασφαλιστικής Εταιρίας στον κόσμο την κατέχει η UnitedHealth Group, η οποία κατατάσσεται στη 10η θέση όλων των εταιριών ανεξαρτήτως αντικειμένου, της παγκόσμιας διαβάθμισης στο Fortune Global 500 του 2023. Είναι η ενδέκατη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με βάση τα έσοδα, η μεγαλύτερη εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης με βάση επίσης τα έσοδα και η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία με βάση τα καθαρά ασφάλιστρα. Η UnitedHealthcare προσφέρει ένα πλήρες φάσμα καλύψεων για την υγεία, απλοποιώντας την εμπειρία υγειονομικής περίθαλψης και παρέχοντας πρόσβαση σε φροντίδα υψηλής ποιότητας. Αυτή η εταιρία έχει κάτι το μοναδικό. Είναι μια πολυεθνική εταιρεία διαχείρισης υγειονομικής περίθαλψης και ταυτόχρονα μια ασφαλιστική εταιρία. Το μοναδικό της στοιχείο είναι ο τρόπος που συνδυάζει τις ασφαλιστικές με τις υγειονομικές υπηρεσίες. Προσφέροντας ασφαλιστικές υπηρεσίες μέσω της UnitedHealthcare και προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης μέσω της Optum, έχει αποστολή να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν πιο υγιείς ζωές και να βοηθήσει να λειτουργήσει καλύτερα το σύστημα υγείας για όλους . Για να το πετύχει αυτό, απασχολεί 400.000 υπαλλήλους και δημιουργεί συνεργασίες με ανθρώπους που έχουν διαφορετικές ειδικότητες αλλά ένα κοινό σκοπό, να βελτιώσουν τις παροχές υγείας. Γιατροί, νοσηλευτές, φαρμακοποιοί, τεχνικοί, μηχανικοί, οικονομικοί εμπειρογνώμονες, διαχειριστές προϊόντων, υπεύθυνοι επικοινωνίας και ειδικοί στην εξυπηρέτηση πελατών σε όλη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο, εργάζονται για αυτόν τον οργανισμό και ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα, μέσω του οργανισμού, να προσφέρουν στις κοινότητες όπου ζουν και εργάζονται, σε ολόκληρη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο, φιλανθρωπικές συνεισφορές και εθελοντισμό. Κοιτώντας την ιστοσελίδα της UnitedHealthcare, οι αξίες της ανθρώπινης ζωής, της ευεξίας και της αξιοπρέπειας είναι διάχυτες. Αυτή η εξαιρετική ισορροπία μεταξύ επιχειρηματικής δραστηριότητας και οργανωμένου εθελοντισμού, φέρνει στην εταιρία, εκπληκτικά αποτελέσματα. Επιπλέον η δομή του οργανισμού, με την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών, αυξάνει τα παραγωγικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα έχει ειδικό τμήμα που παρέχει προγράμματα υγείας και υπηρεσίες για μεγάλους εθνικούς εργοδότες (στο δημόσιο). Ειδικό τμήμα που παρέχει υπηρεσίες υγείας και ευεξίας σε άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω. Ένα από τα πολύ σημαντικά τμήματα, εξυπηρετεί κρατικά προγράμματα που φροντίζουν τα οικονομικά μειονεκτούντα άτομα, άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και άτομα που στερούνται το όφελος της κάλυψης υγειονομικής περίθαλψης που χρηματοδοτείται από τον εργοδότη (ομαδικό), με αντάλλαγμα ένα μηνιαίο ασφάλιστρο ανά μέλος που προέρχεται από το κρατικό πρόγραμμα. H OptumHealth παρέχει πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη, η OptumInsight παρέχει υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων, τεχνολογίας και λειτουργιών που χρησιμοποιούνται και στην UnitedHealthcare και υπάρχει και η OptumRX που παρέχει υπηρεσίες φαρμακείου. Τελικά τι κάνει αυτή την εταιρία κορυφαία; Μάλλον ο στόχος της. Ο στόχος αυτής της εταιρίας κολοσσού με κεφαλαιοποίηση 477,4 δις. δολαρίων, είναι όπως εκφράζεται στην ιστοσελίδα της «Μέσω των συνδυασμένων δυνατοτήτων της UnitedHealthcare και της Optum, να επιταχύνουμε τη μετάβαση από ένα σύστημα παροχής φροντίδας με χρέωση για κάθε υπηρεσία, σε ένα σύστημα παροχής φροντίδας που θα βασίζεται στην αξία. Οι ρυθμίσεις περίθαλψης με βάση την αξία, έχουν σχεδιαστεί για τη καλύτερη διαχείριση του κόστους υγειονομικής περίθαλψης, καθώς και τη βελτίωση της εμπειρίας του ασθενούς». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50