close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
5/5/2025 - 08:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι πλέον γνωστό, ότι η μέση ηλικία των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, είναι μεταξύ 50 και 55 ετών.

Το πιο πιθανό είναι και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου, να έχει την ίδια ηλικία.

Τον παλιό καιρό που το marketing  δεν ήταν ανεπτυγμένο, οι περισσότερες προσπάθειες πώλησης βασίζονταν στην εμπειρία.

Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και η έρευνα που γίνεται στο marketing, μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Για παράδειγμα αν ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα ήθελε να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του με νέες πωλήσεις, το πιο φυσικό θα ήταν να ξεκινήσει προσεγγίζοντας συνομήλικους του. Σε αυτό το πεδίο υπάρχουν πολλές έρευνες που θα τον βοηθήσουν να φτιάξει ένα δυνατό σχέδιο πωλήσεων.

Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και του 1976 αποκαλούνται γενιά Χ ή Gen X (από το Generation Χ). Το γιατί το έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα άρθρα. Το σημαντικό εδώ είναι να δούμε ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμούν και με τι τρόπο θέλουν να προσεγγιστούν.

Σύμφωνα με την «Ocreative» μια εταιρία που ασχολείται με το εξειδικευμένο marketing, η γενιά αυτή ανταποκρίνεται στο Email Marketing και δέχεται να διαβάσει καμπάνιες email.

Ωστόσο είναι δεκτική και στα καλά λόγια που έχει ακούσει για έναν επαγγελματία από άλλους ακόμα και με τη μορφή της σύστασης.

Επίσης προτιμάει τα ειλικρινή και ξεκάθαρα μηνύματα για τα προϊόντα. Δηλαδή εκτιμάει περισσότερο μια προσέγγιση στο τηλέφωνο του τύπου: « Είμαι Ασφαλιστικός Σύμβουλος και θέλω να μιλήσουμε για…» παρά το: «Είμαι οικονομοτεχνικός γιατρός ή χρηματοοικονομικός δημιουργός ή ασφαλειοποιητής…» κτλ.

Σύμφωνα με την «Business 2 Community» η γενιά αυτή προτιμά μοναδικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πριν λοιπόν βιαστείτε να μιλήσετε για τον πιο «οικονομικό» σχεδιασμό, δοκιμάστε να μιλήσετε για έναν «συνδυασμό υψηλής ποιότητας υπηρεσιών».

Ποιο είναι όμως το χαρακτηριστικό που θα οδηγήσει αυτή τη γενιά να γίνει από απλός αγοραστής, πιστός πελάτης; Φαίνεται πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πιο σημαντικός μοχλός αφοσίωσης (Revel Systems) ενώ κινητοποιείται από παρεχόμενες εκπτώσεις ή προσφορές και δεν αφοσιώνεται στην εταιρία αλλά στον άνθρωπο που την εξυπηρετεί.

Όσο για το ποια μέσα χρησιμοποιεί, είναι κυρίως άνθρωποι του Facebook και του LinkedIn, κυρίως μέσω Desktop ή Laptop.

Στο χέρι σας είναι λοιπόν να σχεδιάσετε μια στοχευμένη καμπάνια, ξεκάθαρη και απλή που θα έχει ως βασικό πλεονέκτημα την προσωπική εξυπηρέτηση. Καλή σας επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστικός διαμεσολαβητής
  • συνομήλικοι
  • προσέγγιση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54

    Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;

  • Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33

    Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!

  • Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26

    Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

  • Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45

    Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;

  • Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
  • Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
  • Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

    Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

    Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

    Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο...
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
16:34 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
  • 16:29 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ στη Θεσσαλονίκη
  • 16:21 Ο Δήμαρχος Αρταίων και Αντιπρόεδρος του Δικτύου “Βιώσιμη Πόλη”, ομιλητής στο ετήσιο συνέδριο
  • 16:16 AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025: Έκλεισε η αυλαία στην Τρίπολη
  • 16:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 15:15 Βραβείο για τη Eurolife FFH στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025
  • 14:42 Άδωνις Γεωργιάδης στο Συνέδριο «Υγεία πάνω απ’ όλα - Η Στρατηγική της Υγείας στη Ψηφιακή Εποχή: ΑΙ και Βιοτεχνολογία»
  • 13:46 ΙΣΑ προς ΕΟΠΥΥ: Αιτείται την δυνατότητα πληρωμής του clawback Σεπτεμβρίου σε δόσεις
  • 13:08 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
  • 12:23 Η Deloitte χορηγός για ακόμη τέσσερα χρόνια της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής
  • 12:20 Η Ε.Ε σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Μονόδρομος η στρατηγική της αυτονομία
  • 11:56 «Δεν θα τύχει σε μένα»: Η πιο επικίνδυνη φράση
  • 11:38 Alpha Bank: Πρώτη στην Ελλάδα με υπηρεσία Visa Commercial Format για αυτόματη διασύνδεση εταιρικών καρτών με ERP συστήματα
  • 11:32 Allianz Commercial: Η γεωπολιτική αστάθεια και οι κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη το 2026
  • 10:50 Τις σημαντικές προοπτικές από την ανάπτυξη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας αναδεικνύει πρωτοποριακή μελέτη της ΕΛΙΤΟΥΡ
  • 10:49 Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ: Ποιες γραμμές σταματούν από σήμερα
  • 10:10 Εγγύηση Κατασκευής Οικοδομικών Έργων ασφαλίζεται!
  • 10:03 Η ημέρα που γιορτάστηκε ένας ήχος
  • 09:59 Εξαρθρώθηκε κι άλλη εγκληματική οργάνωση που εξαπατούσε τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:54 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube