Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2025 - 08:56 facebook twitter linkedin Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2025 facebook twitter linkedin Είναι πλέον γνωστό, ότι η μέση ηλικία των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, είναι μεταξύ 50 και 55 ετών. Το πιο πιθανό είναι και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου, να έχει την ίδια ηλικία. Τον παλιό καιρό που το marketing δεν ήταν ανεπτυγμένο, οι περισσότερες προσπάθειες πώλησης βασίζονταν στην εμπειρία. Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και η έρευνα που γίνεται στο marketing, μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη των πωλήσεων. Για παράδειγμα αν ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα ήθελε να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του με νέες πωλήσεις, το πιο φυσικό θα ήταν να ξεκινήσει προσεγγίζοντας συνομήλικους του. Σε αυτό το πεδίο υπάρχουν πολλές έρευνες που θα τον βοηθήσουν να φτιάξει ένα δυνατό σχέδιο πωλήσεων. Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και του 1976 αποκαλούνται γενιά Χ ή Gen X (από το Generation Χ). Το γιατί το έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα άρθρα. Το σημαντικό εδώ είναι να δούμε ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμούν και με τι τρόπο θέλουν να προσεγγιστούν. Σύμφωνα με την «Ocreative» μια εταιρία που ασχολείται με το εξειδικευμένο marketing, η γενιά αυτή ανταποκρίνεται στο Email Marketing και δέχεται να διαβάσει καμπάνιες email. Ωστόσο είναι δεκτική και στα καλά λόγια που έχει ακούσει για έναν επαγγελματία από άλλους ακόμα και με τη μορφή της σύστασης. Επίσης προτιμάει τα ειλικρινή και ξεκάθαρα μηνύματα για τα προϊόντα. Δηλαδή εκτιμάει περισσότερο μια προσέγγιση στο τηλέφωνο του τύπου: « Είμαι Ασφαλιστικός Σύμβουλος και θέλω να μιλήσουμε για…» παρά το: «Είμαι οικονομοτεχνικός γιατρός ή χρηματοοικονομικός δημιουργός ή ασφαλειοποιητής…» κτλ. Σύμφωνα με την «Business 2 Community» η γενιά αυτή προτιμά μοναδικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πριν λοιπόν βιαστείτε να μιλήσετε για τον πιο «οικονομικό» σχεδιασμό, δοκιμάστε να μιλήσετε για έναν «συνδυασμό υψηλής ποιότητας υπηρεσιών». Ποιο είναι όμως το χαρακτηριστικό που θα οδηγήσει αυτή τη γενιά να γίνει από απλός αγοραστής, πιστός πελάτης; Φαίνεται πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πιο σημαντικός μοχλός αφοσίωσης (Revel Systems) ενώ κινητοποιείται από παρεχόμενες εκπτώσεις ή προσφορές και δεν αφοσιώνεται στην εταιρία αλλά στον άνθρωπο που την εξυπηρετεί. Όσο για το ποια μέσα χρησιμοποιεί, είναι κυρίως άνθρωποι του Facebook και του LinkedIn, κυρίως μέσω Desktop ή Laptop. Στο χέρι σας είναι λοιπόν να σχεδιάσετε μια στοχευμένη καμπάνια, ξεκάθαρη και απλή που θα έχει ως βασικό πλεονέκτημα την προσωπική εξυπηρέτηση. Καλή σας επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23 Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!
Λάουρα Σταυρίδου, 07/07/2025 - 09:12 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής
Λάουρα Σταυρίδου, 04/07/2025 - 08:52 Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;
Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών; Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά γύρω από την εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αλλά ούτε το ένα τρίτο αυτών δεν αντιστοιχεί... Λάουρα Σταυρίδου, 02/07/2025 - 09:00
Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε; Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και... Λάουρα Σταυρίδου, 01/07/2025 - 09:10
Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο! Η υποχρεωτικότητα ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Δημιουργείται όμως ένα ερώτημα: Δεν είναι αρκετά πειστικά τα νούμερα των... Λάουρα Σταυρίδου, 30/06/2025 - 09:00
Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα! Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για το χαμηλό μέσο ετήσιο εισόδημα, πολλών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Μην πιστεύτε όμως ότι οι άνθρωποι αυτοί, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 27/06/2025 - 09:00
Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση! Έχετε ακούσει για τον «Διπολικό» τρόπο σκέψης; Είναι η τάση να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως δύο αντίθετες κατηγορίες, χωρίς... Λάουρα Σταυρίδου, 26/06/2025 - 09:28
Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν! Μια από τις πιο συνηθισμένες παραλείψεις που κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει... Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00