Γιώργος Μούζος, 9/5/2016 - 17:25 facebook twitter linkedin Δοκιμάζουμε το Nissan Pulsar 1,2 DIG-T 115 PS Γιώργος Μούζος, 9/5/2016 facebook twitter linkedin Το εξαιρετικό μικρομεσαίο της Nissan, εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και εξοπλίζει αρκετά μοντέλα, τόσο της Nissan, όσο και της Renault. To Pulsar αποτελεί ένα μοντέλο το οποίο εκπροσωπεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη Nissan στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback. Πλούσια γκάμα κινητήρων, εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, είναι μερικά μόνο από τα προτερήματα που διαθέτει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Ας το δούμε λίγο καλύτερα. Μοντέρνα εμφάνιση Εξωτερικά το Nissan Pulsar διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές πινελιές που είχαμε δει και στο μικρομεσαίο crossover της φίρμας, Qashqai. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η γρίλια σε σχήμα V, η οποία ενισχύει κατά πολύ τη δυναμικότητα του αμαξώματος, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία έρχονται από το μεγαλύτερο Qashqai. Κινητήρας που προσφέρει ότι ζητάς Κάτω από το νευρώδες καπό του Pulsar, κρύβεται ένα γνώριμο μηχανικό σύνολο, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται σε 1,2 λίτρα, ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 115 ίππους και η ροπή τα 190 Nm, διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Νούμερα που κινούν σβέλτα το αμάξωμα των 1.330 κιλών. Ο κινητήρας διαθέτει ραφιναρισμένη λειτουργία, ενώ η κλιμάκωση του κιβωτίου των 6 σχέσεων βοηθάει να αναδειχθούν όλες οι αρετές του. Σύμφωνα με την Nissan τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται 10,7 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα. Ο συνδυασμός κινητήρας – κιβώτιο συνεισφέρει τρομερά στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να ανέρχεται σε 5 λτ./100 χλμ, και οι εκπομπές ρύπων τα 117 γρ./χλμ. Ποιοτικό εσωτερικό και ευρύχωρο Η καμπίνα του ιαπωνικού μικρομεσαίου διαθέτει ότι ακριβώς επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός. Φτιαγμένη από ποιοτικά υλικά, με εξαιρετικό φινίρισμα και συναρμογή, θα κεντρίσει το ενδιαφέρον ακόμα και του πιο απαιτητικού καταναλωτή, όντας και εργονομική. Όμως εκεί που το Pulsar είναι ασυναγώνιστο, είναι στους χώρους επιβατών. Κάτι που το οφείλει στο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων, το οποίο είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, με το συνολικό μήκος του, να αγγίζει τα 4,387 μέτρα, φιλοξενώντας άνετα πέντε επιβάτες. Στοιχείο του ο ανοιχτός αυτοκινητόδρομος Το Nissan Pulsar είναι ένα μικρομεσαίο μοντέλο που έχει φτιαχτεί για να «καταπίνει» με άνεση άπειρα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, πηγαίνοντάς σας ατσαλάκωτους στον τελικό προορισμό σας. Η δύναμη του κινητήρα ανεβάζει με άνεση το δείκτη του κοντέρ, χωρίς όμως να κινεί αντίστροφα αυτόν του καυσίμου. Η ανάρτηση (γόνατα McPhershon με ψαλίδια βάσης εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας άνεση σε κάθε είδους διαδρομή, ενώ δεν θα σας αρνηθεί να «παίξετε» και σε μια στριφτερή διαδρομή, γρήγορα και προπαντός με ασφάλεια. Το NextAuto λέει: To Nissan Pulsar είναι ένα μικρομεσαίο μοντέλο που δεν κάνει εκπτώσεις πουθενά, προσφέροντας ότι ακριβώς ζητάει ο σύγχρονος οδηγός. Κορυφαίοι χώροι, εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας, θα αγαπηθεί από τον σύγχρονο οικογενειάρχη που θέλει να κινείται παντού χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53