Θετικά αποτίμησαν την πορεία του προγράμματος δημοσιονομικής εξυγίανσης στην Ελλάδα ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και ο Ευρωπαίος επίτροπος αρμόδιος στα θέματα οικονομίας. Ο Ντομινίκ Στρος Καν, στη διάρκεια κατ' ιδίαν συνάντησης με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου στο περιθώριο της 13ης Συνδιάσκεψης του Όσλο, τόνισε σύμφωνα με πληροφορίες ότι η εκτέλεση του προγράμματος της ελληνικής κυβέρνησης προχωρά σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, ενώ βαρύτητα δόθηκε και στο ζήτημα της αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής και της ταυτόχρονης δικαιότερης κατανομής των φορολογικών βαρών.
Την ίδια ώρα από τις Βρυξέλλες ο Όλι Ρεν εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας λέγοντας ότι "Τα μεγάλα προβλήματα που υπήρξαν αντιμετωπίστηκαν χάρη στα αποτελεσματικά μέτρα που έλαβε η ελληνική κυβέρνηση", ενώ συμπλήρωσε πως "Είναι σημαντικό η Ελλάδα να μείνει πιστή στην αυστηρή πολιτική δημοσιονομικής εξυγίανσης και να συνεχίσει τις σοβαρές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στο πλαίσιο του προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου