Λάουρα Σταυρίδου, 27/6/2024 - 08:39 facebook twitter linkedin Τρακάρισμα σε πλοίο από Ανασφάλιστο όχημα. Τώρα τι γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 27/6/2024 facebook twitter linkedin Συνήθως τέτοια περιστατικά έχουν μικροζημιές. Τι γίνεται όμως όταν ακόμα και αυτές οι μικροζημιές δεν καλύπτονται, διότι το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο; Η αποζημίωση δεν θα είναι καθόλου δύσκολη, αν έχετε επιλέξει μια πολύ χρήσιμη κάλυψη τις «Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα». Με αυτόν το τρόπο οι ζημιές θα καλυφθούν από τη δική σας ασφαλιστική εταιρία. Το δύσκολο όμως κομμάτι, είναι πως για να κάνετε χρήση αυτής της κάλυψης θα πρέπει να καλέσετε την Τροχαία, καθώς η καταγραφή του περιστατικού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την κάλυψη σας, στις περισσότερες εταιρίες. Επειδή όμως οι συνθήκες σε ένα πλοίο είναι πιο δύσκολες από ότι στον δρόμο, μπορεί το ανασφάλιστο όχημα, κυρίως με το πρόσχημα ότι εμποδίζετε τη διέλευση άλλων οχημάτων, να διαφύγει. Γι’αυτό το λόγο θα πρέπει να έχετε φροντίσει να τραβήξετε τις δικές σας φωτογραφίες. Προσοχή όμως, δεν θα αναρτήσετε αυτές τις φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γιατί υπάρχει περίπτωση να έχετε και άλλα μπλεξίματα. Κρατήστε τις φωτογραφίες για την περίπτωση που θα σας τις ζητήσει η Ασφαλιστική σας εταιρία, την οποία φυσικά θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα. Η φροντίδα ατυχήματος της εταιρείας θα φροντίσει για τα υπόλοιπα. Συνοπτικά λοιπόν, πριν ξεκινήσετε για τις διακοπές σας, όπως ελέγχετε το αυτοκίνητο σας, έτσι πρέπει να ελέγξετε και τις καλύψεις του συμβολαίου σας. Η νομική προστασία και η κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα είναι από τις καλύψεις που θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50