close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Όταν ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά στο τηλέφωνο ούτε στα μηνύματα
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/11/2023 - 09:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Όταν ο υποψήφιος πελάτης δεν απαντά στο τηλέφωνο ούτε στα μηνύματα

Δημήτρης Μπάτρης, 6/11/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι συμβαίνει; τόσες συναντήσεις, προσφορές και μηνύματα, τόσος χρόνος και ενέργεια και όλα χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει στο τέλος; Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι ο “χορός έχει τελειώσει”. Υπάρχει μια διαφορά,  ο υποψήφιος πελάτης δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα. Κι εσείς δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμη…

Ίσως εφαρμόζετε αυτά που στα πρώτα σεμινάρια των πωλήσεων μάθατε, ότι δηλαδή τον υποψήφιο τον ακολουθούμε μέχρι να λάβουμε την τελική απάντηση στην πρόταση μας εφαρμόζοντας μάλιστα και διάφορες “ευφάνταστες” μεθόδους κλεισίματος…

Σίγουρα ο χορός έχει ολοκληρωθεί εδώ και αρκετό χρόνο, εσείς όμως δεν θέλατε να το συνειδητοποιήσετε λόγω της μεγάλης δαπάνης σε χρόνο και ενέργεια, διότι είχατε στόχο κάτι που το θεωρούσατε μεγάλη (δική σας) ευκαιρία.

Μετά από μακροχρόνια εμπειρία στις πωλήσεις, πιστεύω το εξής: 

“Αν δεν έχετε την δική σας μέθοδο  πώλησης, όταν βρίσκεστε στην συνάντηση με τον υποψήφιο, θα υποκύψετε άθελα σας, στην μέθοδο του υποψηφίου πελάτη”. 

Γιατί; - Διότι οι υποψήφιοι πελάτες είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στο να μπορούν να ακολουθούν την δική τους μέθοδο - τεχνική.

Είναι εύκολο σε κάποιο σημείο της διαδικασίας πώλησης να καταλήξετε στη γραμμή του υποψηφίου.

Να θυμάστε ότι η τεχνική  του πελάτη  δεν αναφέρει  κάπου «η πώληση έκλεισε» ή πόσο μεγάλη θα είναι η προμήθεια και τα bonus. 

Αναφέρει μόνο «ο πωλητής έχασε». Πιστεύει ότι η πώληση είναι μια μάχη, που δίνει ο πωλητής και αγοραστής, και κερδισμένος θέλει να είναι αυτός!

Υπάρχει δυνατότητα άραγε, να “χορέψετε μαζί” έναν χορό που να αρέσει και στους δυο και να το …απολαύσετε; Για να συμβεί αυτό πρέπει να έχετε την δυνατότητα να υπερισχύσετε με τους περισσότερους υποψήφιους πελάτες  στην  μέθοδο πώλησης που εφαρμόζεται. Και αυτή πρέπει να είναι πιο “ισχυρή”, από αυτή  του  υποψηφίου πελάτη.

Ο υποψήφιος πελάτης έχει συνηθίσει να ακούει από τους πωλητές την “μέθοδο πώλησης προϊόντος”, δηλαδή να περιγράφουν την εταιρία τους και μετά το προϊόν που διαθέτουν και τέλος, φυσικά την τιμή.

Η μέθοδος αυτή ιστορικά, είναι η πρώτη που εφαρμόστηκε. Όμως για την σημερινή αγορά δεν ανταποκρίνεται πλέον, διότι ο υποψήφιος δεν ερωτάται πρώτα για τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του και μετά αυτές να μετατρέπονται σε πρόβλημα στο οποίο δίνετε  εσείς την λύση, μέσω των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αντιθέτως παρουσιάζεται πρώτα το προϊόν χωρίς να αναγνωρίζεται ποια ανάγκη του θα ικανοποιηθεί.

Για να υπερισχύσετε της συνηθισμένης τακτικής των υποψηφίων, επιβάλλεται η μέθοδος της «Συμμετοχικής Συμβουλευτικής Πώλησης» (Σωκρατική) με σωστά διατυπωμένες ερωτήσεις όπου με προσοχή ακούτε  τις απαντήσεις. Στην μέθοδο αυτή περισσότερο μιλά ο πελάτης και λιγότερο εσείς.

Θυμηθείτε τον προσωπικό σας γιατρό, πώς εφαρμόζει τις ερωτήσεις, για να καταλάβει τι έχετε. Κάνετε λοιπόν και εσείς το ίδιο.

Η μέθοδος αυτή σας παρουσιάζει ως σύμβουλο - “λύτη προβλημάτων”, όπως θέλει σήμερα ο σύγχρονος αγοραστής ώστε να αγοράζει αυτός και όχι να του “πουλάνε”.

Η μέθοδος αυτή είναι πολύ ισχυρότερη από την μέθοδο του υποψηφίου και έχετε την δυνατότητα να υπερισχύσετε στην πλειονότητα των περιστάσεων πώλησεων.

Οι συμφωνίες δεν κερδίζονται ή χάνονται σε σχέση με το αν ακολουθείτε ή όχι την μέθοδο του πελάτη. Απλά γιατί αυτές κερδίζονται ή χάνονται προτού τεθεί καν η μέθοδος σε λειτουργία. Οι συμφωνίες κερδίζονται ή χάνονται αμέσως μετά την εδραίωση σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τον πελάτη.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

  • Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
  • Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
  • Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο
  • Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων
  • Αρθρογράφος στο Nextdeal.
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
14:36 Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
  • 12:44 Η Interamerican επεκτείνει την Anytime στα Βαλκάνια μετά την επιτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο
  • 11:44 Διαδικτυακό σεμινάριο ΕΕΑ «Αξιοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη στην επιχείρησή σας» στις 20 Νοεμβρίου
  • 11:40 Αλέξανδρος Κουδουνάς (IWG): Η υβριδική εργασία και οι ευέλικτοι χώροι διαμορφώνουν μια νέα εποχή παραγωγικότητας και ευεξίας
  • 11:33 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 10,3 δισ. στο δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου - Στα 3,09 δισ. το συνολικό πλεόνασμα
  • 11:15 Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 11:08 Η επόμενη μέρα της ενεργειακής συμφωνίας Ελλάδας-Ουκρανίας - Η απεξάρτηση από το ρωσικό παράγοντα και ο ρόλος των ΗΠΑ
  • 10:35 Η Kosmocar Trucks & Buses - MAN συμμετείχε ως Χορηγός στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum «NEW World - NEW Sustain-able Policy»
  • 10:18 Δημήτριος Δόβρης (Metropolitan Hospital): Αποκατάσταση μετά τον Μαραθώνιο Αθηνών
  • 09:56 Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2
  • 09:48 Πρόεδρος ΕΟΔΥ: Πώς θα λειτουργήσει το Γραφείο για τα fake news - Mέσα στον Δεκέμβριο το πρώτο ενημερωτικό δελτίο
  • 09:39 Κλείνει το «παράθυρο» των αφορολόγητων μικροδεμάτων από τις αρχές του 2026 - Τι αλλάζει για Temu, Shein, e-shops και καταναλωτές
  • 09:34 Τράπεζες: Ρεκόρ 15 ετών θα καταγράψει η πιστωτική επέκταση το 2025
  • 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
  • 09:15 Ενεργειακή ασφάλεια = εθνική ασφάλεια, η αναβάθμιση που δεν «τρώγεται», οι τράπεζες ανοίγουν τις…κάνουλες, και «ενεργειακά» κέρδη για η Aktor και ΓΕΚ
  • 09:09 Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
  • 09:00 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:47 To Μεσολογγι τίμησε τον Δημήτριο Μεσθενέα
  • 08:42 Δρακόντεια τα μέτρα ασφαλείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου, με περισσότερους από 5.000 αστυνομικούς
  • 08:39 Ποιοί σταθμοί του Μετρό κλείνουν σήμερα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube