close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Ο πελάτης σας να γίνεται φίλος;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
25/9/2023 - 09:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Ο πελάτης σας να γίνεται φίλος;

Δημήτρης Μπάτρης, 25/9/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχετε διαπιστώσει αρκετές φορές από πωλητές, αλλά και από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, επαινούν τον εαυτό τους διότι “κατορθώνουν να γίνονται “φίλοι” με τους πελάτες τους”.

Εσείς τι πιστεύετε; Είτε είστε πωλητής είτε ως καταναλωτής πελάτης, μπορεί να επιδιώκεται “φιλία” μεταξύ τους;

Ας προσπαθήσουμε να εξετάσουμε το ζήτημα. “Φιλία” είναι η σχέση μεταξύ ανθρώπων, του ίδιου ή διαφορετικού φύλου, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς να υπάρχει συμφέρον, ιδιοτελές κίνητρο ή άλλος απώτερος στόχος.

Πώς μπορεί λοιπόν να είναι εφικτή και κυρίως ειλικρινής, μια φιλία μέσα από μια εμπορική σχέση η οποία σαφώς έχει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά;

Μπορείς άραγε να γίνεις φίλος ή “κολλητός” με τους πελάτες και να λειτουργείς ως σύμβουλος λύνοντας με επαγγελματισμό, τα προβλήματα τους;

Ο σύμβουλος που επιλέγεται από τον πελάτη για την επίλυση κάποιου προβλήματος λειτουργεί με την λογική και δεν επηρεάζεται συναισθηματικά, αντιθέτως ο φίλος δεν μπορεί να αποφύγει το συναίσθημα και κυριαρχεί στην όλη πρόταση του.

Όταν έχετε “φίλο” τον πελάτη σας και σας ζητά για το δικό του συμφέρον να “παραβείτε” τις διαδικασίες ή τους όρους της εταιρικής του σύμβασης, τι θα απογίνει η “φιλία”;

Είναι εύκολο να προκύψει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δική σας, να μην τον ικανοποιεί διότι βρίσκει κάτι καλύτερο, τότε τι κάνετε εσείς; επικαλείστε την “φιλία” σας;

Πώς θα το εκλάβετε; ως απόρριψη σε προσωπικό ή σε επαγγελματικό επίπεδο;

Στο επαγγελματικό σας προφίλ στα social media τι προβάλετε; Το προσωπικό σας στοιχείο ή το επαγγελματικό; Την “φιλία” σας ή τον επαγγελματισμό σας;

Όπως έχει διαπιστωθεί οι περισσότεροι Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν έχουν μια σχεδιασμένη επαγγελματική εικόνα στα social media, ώστε να καταλαβαίνει ο υποψήφιος πελάτης ότι εκτός από καλός άνθρωπος, σε τι είστε εξειδικευμένοι ώστε να φαίνεστε χρήσιμοι στην λύση των προβλημάτων τους.

Οι επαγγελματικές σας κάρτες όπου αναγράφονται οι διάφοροι τίτλοι σας ή θέσεις στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα, είναι ακατανόητοι στους περισσότερους υποψηφίους ή πελάτες, αποφεύγοντας δε να σας ρωτήσουν τι εννοείτε.

Είναι καιρός να αποκτήσετε την δική σας επαγγελματική ταυτότητα. Έτσι ανεβαίνει το επαγγελματικό κύρος σας, διότι πριν το ραντεβού σας θα γνωρίζουν αυτά που θέλουν να μάθουν για σας.

Από την εμπειρία πολλών ετών σε πολλές κατηγορίες επαγγελμάτων, οι “φιλικές σχέσεις” προς τους πελάτες έχει διαπιστωθεί ότι συχνά δεν είχαν αίσιο τέλος, ενώ ακούγεται από τον πελάτη «κρίμα… και έλεγε οτι ήταν φίλος μας». Η διατήρηση μιας φιλίας απαιτεί χρόνο, ενέργεια, αλτρουισμό (κάποτε και χρήματα), έχετε την δυνατότητα να προσφέρετε όταν απαιτηθεί ένα ή και όλα τα προηγούμενα;

Οι άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να τους συμπαθούν οι πελάτες τους, είναι ανθρώπινο και πολλές φορές κάνουν ότι μπορούν για να το πετύχουν. Με το να γίνεις “φίλος” δεν θα διασφαλίσεις επαγγελματικά οφέλη. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να “σπαταλήσεις” χρόνο και ενέργεια και την “πικρή γεύση” της υστεροβουλίας.

Ας καταλάβετε πως η επιτυχία σας με τους πελάτες δεν είναι να γίνετε φίλοι, αλλά μια ειλικρινής σχέση για να έχετε καλή συνεργασία. Η λύση βρίσκεται στην καλή επιλογή τους και στον σωστό επαγγελματισμό σας με τα οποία θα εντοπίσετε επιτυχώς το πρόβλημα τους και θα δώσετε την καταλληλότερη λύση.

Εάν ο υποψήφιος πελάτης είναι φίλος σου, από την στιγμή του επαγγελματικού σας ραντεβού παύει να είναι “φίλος” και γίνεται πελάτης όπως θα το έβλεπε ένας γιατρός ή ένας δικηγόρος.

Υπό αυτήν την ιδιότητα γίνεσαι ο σύμβουλος του στον τομέα σου και στο πρόβλημα του, με φιλική συμπεριφορά, ειλικρίνεια και ευγένεια.

Ο φιλικός επαγγελματίας δείχνει θετική διάθεση και συμπεριφορά.

Ένας κορυφαίος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στην Κύπρο ο Ντίνος Κυριάκου στο τέλος του ραντεβού του κάνει μια ερώτηση στον πελάτη τι θα ήθελε να είναι απέναντι του “ευγενής ή ειλικρινής”; Συνήθως οι πελάτες επιλέγουν το ένα από τα δύο. Αυτός τότε τους απαντά εγώ θα είμαι και τα δυο.

Αυτό και μόνον θέλουν οι πελάτες σας από εσάς!

Σας εύχομαι καλή επιλογή πελατών με καλές επαγγελματικές σχέσεις.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
15:49 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  • 13:30 Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ανακοινώνει τη διοργάνωση του 36ου Ετήσιου Greek Economic Summit (GES2025) Reset. Reform. Rise.
  • 13:08 Νίκος Δένδιας: Σήμερα, η πατρίδα τιμά τις Ένοπλες Δυνάμεις της
  • 13:00 Έρευνα ΕΑΕΕ για τις ασφαλίσεις Γενικής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών το 2024
  • 12:45 Τα Χανιά γιορτάζουν τα Εισόδια της Θεοτόκου, η ιστορία της Τριμάρτυρης
  • 12:40 Από τη διάγνωση στη θεραπεία - ολοκληρωμένη φροντίδα καρδιάς στην Κεντρική Ελλάδα: Επιτυχημένη Επιστημονική Εκδήλωση για την Καρδιά από το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας
  • 12:10 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 12:00 Το Stanford Club of Greece ανοίγει τον δημόσιο διάλογο για τον Διαβήτη Τύπου 1 με την εκδήλωση “Who’s That Type 1?”
  • 11:32 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Νέες εξελίξεις στην καρδιοχειρουργική στο 1ο Εθνικό Συνέδριο Ενδοσκοπικής & Ρομποτικής Καρδιοχειρουργικής
  • 11:20 ΕΟΠΥΥ: Επικαιροποιημένος κατάλογος φαρμάκων που απαιτούν έγκριση από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Προέγκρισης
  • 11:05 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνεσαι όταν υπάρχει συνυπαιτιότητα σε τροχαίο ατύχημα;
  • 10:56 Επίτιμη πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά η Κίμπερλι Γκιλφόιλ
  • 10:52 Πλαγίως: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
  • 10:33 Αυξημένο δανεισμό και πρόωρη αποπληρωμή χρέους προβλέπει η δανειακή στρατηγική του Δημοσίου για το 2026
  • 10:16 Έγκριση προκήρυξης 276 θέσεων ιατρών κλάδου Ε.Σ.Υ.
  • 09:35 Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!
  • 09:26 Έκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους €500εκατ. με επιτόκιο 3,375% από την Εθνική Τράπεζα
  • 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
  • 09:15 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!
  • 09:09 Προεκλογικός…κουμπαράς, «σβήνουν» το 2040 και 2041, το στοίχημα των επενδύσεων, στήριγμα Καραμανλή στους Κινέζους, ρεκόρ επιδόσεων από την Crediabank
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube