close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/7/2023 - 09:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 17/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εάν το δίκτυο πωλητών ήταν ικανό και πρόθυμο να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες της διοίκησης και η διοίκηση ενδιαφερόταν πραγματικά για τις ανάγκες κάθε πωλητή, ο ρόλος του διευθυντή πωλησεων θα ήταν σχετικά δευτερεύων.
Ωστόσο, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, ο ρόλος του διευθυντή πωλήσεων είναι πολύ σημαντικός.

Διάφοροι παράγοντες, μέσα και έξω από την εταιρία επηρεάζουν το δίκτυο πωλήσεων. Οι παράγοντες αυτοί δρουν είτε ως εξαναγκασμός, είτε ως κινητήρια δύναμη για συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως να
καθορίζουν παραμέτρους δράσης και επιδρούν σημαντικά στη συμπεριφορά των πωλητών.

Οι παράγοντες που είναι έξω από την εταιρία και δημιουργούν το περιβάλλον, μέσα στο οποίο λειτουργεί είναι:

1) το οικονομικό 2) το νομικό-κανονιστικό 3) τεχνολογικό 4) ανταγωνιστικό 5) κοινωνικό-δημογραφικό 6) πολιτικό.

Αυτοί οι παράγοντες αλληλεπιδρούν και δημιουργούν τόσο απειλές, όσο και ευκαιρίες για την επιχείρηση.

Επιδρούν άμεσα στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, αλλά η επίδραση στο δίκτυο πωλήσεων είναι έμμεση.

Η Διεύθυνση πωλήσεων επιβάλλεται να κάνει ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, με βάση την ανάλυση η εταιρία θα εξετάσει την αποστολή, τους στόχους πωλησεων, τις στρατηγικές και τις τακτικές της.

Στο εσωτερικό περιβάλλον, υπάρχει μια σειρά δυνάμεων που αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν τη λειτουργία της επιχείρησης και είναι: 1) κουλτούρα 2) οικονομικό κλίμα και κεφαλαία της επιχείρησης 3) τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας 4) πολιτική της επιχείρησης 5) διάρθρωσης της εταιρίας.
Οι δυνάμεις αυτές επηρεάζουν τη δυναμική της επιχείρησης, το μέγεθος και την χρήση των κεφαλαίων καθώς και τον στρατηγικών πλάνων των πωλήσεων.

Ο Διευθυντής πωλήσεων λειτουργεί ως «Φιλτρο» μεταξύ του δικτύου πωλήσεων και όλων των παραπάνω περιβαλλοντικών παραγόντων. Ο Διευθυντής πωλησεων καλείται να ερμηνεύει και να εκλεπτύνει τα σχέδια, να αποφασίσει για τις προτεραιότητες που θα ενημερώσει και θα αναθέσει στο δίκτυο πωλησεων.
Επιπλέον, ο Διευθυντής πωλήσεων δέχεται τις αντιδράσεις του δικτύου πωλήσεων. Οι πληροφορίες αυτές επηρεάζουν τις αποφάσεις, αλλά και διαβιβάζονται στη διοίκηση.

Ο ρόλος του «φίλτρου» είναι πολύ σημαντικός κατα την υλοποίηση των σχεδίων της διοίκησης, γιατί λαμβάνει υπόψη του τους σχετικούς παράγοντες της επιχείρησης και προσαρμόζει τα σχέδια αυτά για κάθε μεμονωμένη εφαρμογή. Τόσο οι εσωτερικοί, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες είναι δυναμικοί, πράγμα που απαιτεί από ένα Δντη πωλήσεων να είναι ευέλικτος με πολύ καλή οργάνωση της διεύθυνσης του και δημιουργικός.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
16:28 ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
  • 16:15 NN Hellas: 3 tips για τα Χριστούγεννα!
  • 15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube