close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/7/2023 - 09:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 17/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εάν το δίκτυο πωλητών ήταν ικανό και πρόθυμο να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες της διοίκησης και η διοίκηση ενδιαφερόταν πραγματικά για τις ανάγκες κάθε πωλητή, ο ρόλος του διευθυντή πωλησεων θα ήταν σχετικά δευτερεύων.
Ωστόσο, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, ο ρόλος του διευθυντή πωλήσεων είναι πολύ σημαντικός.

Διάφοροι παράγοντες, μέσα και έξω από την εταιρία επηρεάζουν το δίκτυο πωλήσεων. Οι παράγοντες αυτοί δρουν είτε ως εξαναγκασμός, είτε ως κινητήρια δύναμη για συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως να
καθορίζουν παραμέτρους δράσης και επιδρούν σημαντικά στη συμπεριφορά των πωλητών.

Οι παράγοντες που είναι έξω από την εταιρία και δημιουργούν το περιβάλλον, μέσα στο οποίο λειτουργεί είναι:

1) το οικονομικό 2) το νομικό-κανονιστικό 3) τεχνολογικό 4) ανταγωνιστικό 5) κοινωνικό-δημογραφικό 6) πολιτικό.

Αυτοί οι παράγοντες αλληλεπιδρούν και δημιουργούν τόσο απειλές, όσο και ευκαιρίες για την επιχείρηση.

Επιδρούν άμεσα στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, αλλά η επίδραση στο δίκτυο πωλήσεων είναι έμμεση.

Η Διεύθυνση πωλήσεων επιβάλλεται να κάνει ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, με βάση την ανάλυση η εταιρία θα εξετάσει την αποστολή, τους στόχους πωλησεων, τις στρατηγικές και τις τακτικές της.

Στο εσωτερικό περιβάλλον, υπάρχει μια σειρά δυνάμεων που αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν τη λειτουργία της επιχείρησης και είναι: 1) κουλτούρα 2) οικονομικό κλίμα και κεφαλαία της επιχείρησης 3) τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας 4) πολιτική της επιχείρησης 5) διάρθρωσης της εταιρίας.
Οι δυνάμεις αυτές επηρεάζουν τη δυναμική της επιχείρησης, το μέγεθος και την χρήση των κεφαλαίων καθώς και τον στρατηγικών πλάνων των πωλήσεων.

Ο Διευθυντής πωλήσεων λειτουργεί ως «Φιλτρο» μεταξύ του δικτύου πωλήσεων και όλων των παραπάνω περιβαλλοντικών παραγόντων. Ο Διευθυντής πωλησεων καλείται να ερμηνεύει και να εκλεπτύνει τα σχέδια, να αποφασίσει για τις προτεραιότητες που θα ενημερώσει και θα αναθέσει στο δίκτυο πωλησεων.
Επιπλέον, ο Διευθυντής πωλήσεων δέχεται τις αντιδράσεις του δικτύου πωλήσεων. Οι πληροφορίες αυτές επηρεάζουν τις αποφάσεις, αλλά και διαβιβάζονται στη διοίκηση.

Ο ρόλος του «φίλτρου» είναι πολύ σημαντικός κατα την υλοποίηση των σχεδίων της διοίκησης, γιατί λαμβάνει υπόψη του τους σχετικούς παράγοντες της επιχείρησης και προσαρμόζει τα σχέδια αυτά για κάθε μεμονωμένη εφαρμογή. Τόσο οι εσωτερικοί, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες είναι δυναμικοί, πράγμα που απαιτεί από ένα Δντη πωλήσεων να είναι ευέλικτος με πολύ καλή οργάνωση της διεύθυνσης του και δημιουργικός.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
19:33 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  • 15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube