close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/7/2023 - 09:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Ο ρόλος του Διευθυντή Πωλήσεων

Δημήτρης Μπάτρης, 17/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εάν το δίκτυο πωλητών ήταν ικανό και πρόθυμο να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες της διοίκησης και η διοίκηση ενδιαφερόταν πραγματικά για τις ανάγκες κάθε πωλητή, ο ρόλος του διευθυντή πωλησεων θα ήταν σχετικά δευτερεύων.
Ωστόσο, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, ο ρόλος του διευθυντή πωλήσεων είναι πολύ σημαντικός.

Διάφοροι παράγοντες, μέσα και έξω από την εταιρία επηρεάζουν το δίκτυο πωλήσεων. Οι παράγοντες αυτοί δρουν είτε ως εξαναγκασμός, είτε ως κινητήρια δύναμη για συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως να
καθορίζουν παραμέτρους δράσης και επιδρούν σημαντικά στη συμπεριφορά των πωλητών.

Οι παράγοντες που είναι έξω από την εταιρία και δημιουργούν το περιβάλλον, μέσα στο οποίο λειτουργεί είναι:

1) το οικονομικό 2) το νομικό-κανονιστικό 3) τεχνολογικό 4) ανταγωνιστικό 5) κοινωνικό-δημογραφικό 6) πολιτικό.

Αυτοί οι παράγοντες αλληλεπιδρούν και δημιουργούν τόσο απειλές, όσο και ευκαιρίες για την επιχείρηση.

Επιδρούν άμεσα στο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, αλλά η επίδραση στο δίκτυο πωλήσεων είναι έμμεση.

Η Διεύθυνση πωλήσεων επιβάλλεται να κάνει ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, με βάση την ανάλυση η εταιρία θα εξετάσει την αποστολή, τους στόχους πωλησεων, τις στρατηγικές και τις τακτικές της.

Στο εσωτερικό περιβάλλον, υπάρχει μια σειρά δυνάμεων που αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν τη λειτουργία της επιχείρησης και είναι: 1) κουλτούρα 2) οικονομικό κλίμα και κεφαλαία της επιχείρησης 3) τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας 4) πολιτική της επιχείρησης 5) διάρθρωσης της εταιρίας.
Οι δυνάμεις αυτές επηρεάζουν τη δυναμική της επιχείρησης, το μέγεθος και την χρήση των κεφαλαίων καθώς και τον στρατηγικών πλάνων των πωλήσεων.

Ο Διευθυντής πωλήσεων λειτουργεί ως «Φιλτρο» μεταξύ του δικτύου πωλήσεων και όλων των παραπάνω περιβαλλοντικών παραγόντων. Ο Διευθυντής πωλησεων καλείται να ερμηνεύει και να εκλεπτύνει τα σχέδια, να αποφασίσει για τις προτεραιότητες που θα ενημερώσει και θα αναθέσει στο δίκτυο πωλησεων.
Επιπλέον, ο Διευθυντής πωλήσεων δέχεται τις αντιδράσεις του δικτύου πωλήσεων. Οι πληροφορίες αυτές επηρεάζουν τις αποφάσεις, αλλά και διαβιβάζονται στη διοίκηση.

Ο ρόλος του «φίλτρου» είναι πολύ σημαντικός κατα την υλοποίηση των σχεδίων της διοίκησης, γιατί λαμβάνει υπόψη του τους σχετικούς παράγοντες της επιχείρησης και προσαρμόζει τα σχέδια αυτά για κάθε μεμονωμένη εφαρμογή. Τόσο οι εσωτερικοί, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες είναι δυναμικοί, πράγμα που απαιτεί από ένα Δντη πωλήσεων να είναι ευέλικτος με πολύ καλή οργάνωση της διεύθυνσης του και δημιουργικός.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube