close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: Τι αγοράζουν οι πελάτες από τους πωλητές υπηρεσιών;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/5/2023 - 12:53
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τι αγοράζουν οι πελάτες από τους πωλητές υπηρεσιών;

Δημήτρης Μπάτρης, 29/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι εταιρείες υπηρεσιών, σχεδιάζουν υπηρεσίες και μέσω δικτύων πωλήσεων τις προωθούν στην αγορά που έχουν στοχεύσει.

Οι πωλητές υπηρεσιών προσπαθούν να κατακτήσουν την αγορά που ανταποκρίνεται στα προϊόντα υπηρεσιών που έχουν μέσω των εταιριών τους.

Κάποιοι από αυτούς πιστεύουν ότι, οι πελάτες αγοράζουν την υπηρεσία, το κύρος της εταιρείας και την αξιοπιστία της, άλλοι πιστεύουν ότι αγοράζουν το προϊόν γιατί καλύπτει τις ανάγκες τους, άλλοι για την καλή εξυπηρέτηση, άλλοι γιατί για την ποιότητα του συμβούλου πωλητή και τον τρόπο πώλησης.

Όπως ξέρουμε, για να γνωρίζει μια εταιρεία ή ένας σύμβουλος πωλήσεων υπηρεσιών τι αγοράζει τελικά ο πελάτης, ένα πράγμα μπορούν να κάνουν, να τον ρωτήσουν.

Όσοι το έκαναν εξεπλάγησαν διότι άλλο περίμεναν και άλλο προέκυψε. Έτσι συμπερασματικά, πρέπει να αναρωτιόμαστε και να εκτιμούμε κάθε στιγμή τι τελικά αγόρασε ο πελάτης ή τι καθορίζει την απόφασή του; η εταιρεία και η επωνυμία της; το καλό προϊόν; ή ο πωλητής - σύμβουλος του;

Ο τρόπος πώλησης πολλές φορές καθορίζει ένα από τα παραπάνω όπως έχει διαπιστωθεί από μελέτες.

Όταν η προσέγγιση και η διαδικασία πώλησης είναι βασισμένη στην πώληση «προϊόντος» έχει ως πρώτη προτεραιότητα την εταιρία η το προϊόν, όταν εφαρμόζεται η διαδικασία της «συμβουλευτικής πώλησης» με τις κατάλληλες ερωτήσεις, τότε “αγοράζει” τον σύμβουλο πωλήσεων και μαζί την επαγγελματική σχέση.

Η κάθε εταιρεία αλλά και ο επαγγελματίας σύμβουλος πωλήσεων υπηρεσιών οφείλει να γνωρίζει σε τι διαφέρει από τους άλλους, όχι μόνο αυτός αλλά και οι πελάτες μεταξύ τους.

Πως θα το μάθουν; τους ρωτάμε και εδώ όπως καταλαβαίνετε έχει εκπλήξεις.

Οι πελάτες μιλούν συνήθως για τις εταιρίες που έχουν ένα ή περισσότερα προϊόντα αλλά και ορισμένοι μάχονται να αποδείξουν ότι ο σύμβουλος πωλήσεων είναι ο καλύτερος με διαφορά χαρακτηριστικά, όπως κάνουν για τον γιατρό, τον δικηγόρο, τον μεσίτη ακινήτων, τον φοροτεχνικό.

Γιατί συμβαίνει αυτό; τι έχουν προσφέρει στο πελάτη;

Κάθε πωλητής που σχεδιάζει το μέλλον του πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση «σε τι είμαι καλός».

Λίγοι απαντούν στην ερώτηση, γιατί λίγοι σκέφτηκαν να την θέσουν.

Άλλοι απαντούν ότι είναι καλός και αναφέρει το επάγγελμα του. Είναι όμως παγίδα να κάνεις ότι κάνουν και οι υπόλοιποι, να προσφέρεις το ίδιο με τους άλλους.

Σε παγιδεύει στο να είσαι ιδιος, αντί να βρεις τρόπους να διαφοροποιηθείς.

«Όμως σε τι είσαι πράγματι καλός;».

Ψάξε να βρεις τι πραγματικά προτιμούν ή βλέπουν οι πελάτες σε σένα.

Οι περισσότεροι πωλητές εξειδικευμένων υπηρεσιών όπως χρηματοεπενδυτικοί - ασφαλιστικοί σύμβουλοι, γιατροί, δικηγόροι, φοροτεχνικοί σύμβουλοι, πιστεύουν ότι οι πελάτες τους αγοράζουν την εξειδικευμένη τους γνώση.

Η εξειδίκευση είναι σημαντική στο πρώτο στάδιο της γνωριμίας, για να τους προσέξει ο πελάτης και να διακρίνει σε τι μπορούν να φανούν χρήσιμοι στο πρόβλημα που πιθανό να έχει

Ωστόσο, προκειμένου γι αυτού του είδους τις πολύπλοκες υπηρεσίες, οι πελάτες δεν μπορούν να αξιολογήσουν την εξειδίκευση (τον τρόπο δημιουργίας ενός κεφαλαίου για έκτακτες ανάγκες ή την δημιουργία κεφαλαίου σύνταξης, μια έξυπνη αγωγή, μια διορατική διάγνωση).

Μπορούν όμως να κρίνουν αν μια «σχέση είναι καλή» ή αν απαντούν στα τηλεφωνήματα τους.

«Οι πελάτες γνωρίζουν καλά αν τους υπολογίζουν η όχι».

Στις περισσότερες υπηρεσίες δεν πουλάει κανείς την εξειδικευμένη γνώση του. Αυτή είναι προϋπόθεση και ο πελάτης δεν μπορεί έτσι και αλλιώς να την αξιολογήσει.

Αυτό που πουλάει, όμως είναι μια «σχεση». Εκεί χρειάζεται η περισσότερη προσοχή και επαγγελματική δουλειά.

Τέλος όταν πουλάς μια υπηρεσία πουλάς μια σχέση και αυτό αγοράζουν!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

“My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
  • 14:35 ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για εγκύκλιο ΑΑΔΕ
  • 12:20 H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του “Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival”
  • 11:18 Όταν η αποτυχία γίνεται εργαλείο ηγεσίας - ΕΑΣΕ Leadership Summit 2025: “The Failure Paradox”
  • 11:06 ERB ASFALISTIKI και Αστυνομία Κύπρου ένωσαν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια
  • 10:11 O οίκος Fitch αναβάθμισε την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος (IFS) της Euroins σε «BB-» από «B+» με σταθερή προοπτική
  • 09:29 ΕΑΕΕ: Δασικές πυρκαγιές 2025 - Σε €8,85 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • 09:18 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Η πρόληψη πέρα από ζήτημα υγείας, είναι και ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης
  • 09:13 Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός!
  • 09:10 Θ.Καρποδίνη: Η συνεργασία με όλες τις ενώσεις ασθενών είναι σημαντική και καθοριστική για τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:05 Η KPMG προσφέρει για 10η χρονιά σχολικά προϊόντα στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ
  • 09:00 Οι ισχυρές τράπεζες και οι διεθνείς κίνδυνοι, τα «γαλάζια» καρφιά στον Δένδια, η «ισοπαλία» Νίκου- Ζωής, συνέχεια στο ράλι των ακινήτων και το νέο deal της Metlen
  • 08:54 Νίκη Κεραμέως στο 5ο Συνέδριο Cyber Greece: Διεξάγουμε μελέτη για την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνική ασφάλιση
  • 08:50 23 Οκτωβρίου - Μνήμη του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου
  • 16:22 Η Euroins «ανέβασε στροφές» στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου - Μοναδική εμπειρία συν-οδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά
  • 15:08 Παραδόθηκε το νέο Ωνάσειο Νοσοκομείο, με το Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και τη Μονάδα Παίδων, αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Ωνάση
  • 14:53 ΤτΕ: Έκθεση Χρη/κής Σταθερότητας - Χωρίς μεγάλες μεταβολές το ασφαλιστικό τοπίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  3. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  6. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  7. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube