Γιώργος Μούζος, 9/9/2021 - 11:05 facebook twitter linkedin Rally Acropolis: Η πρώτη φάση των δράσεων οδικής ασφάλειας «Road Safety»! Γιώργος Μούζος, 9/9/2021 facebook twitter linkedin Κορυφώθηκε χθες Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο, η πρώτη φάση των δράσεων οδικής ασφάλειας «Road Safety» στο πλαίσιο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με προσομοίωση σύγκρουσης και απεγκλωβισμού τραυματία. Το Nextdeal ήταν εκεί και σας μεταφέρει τον παλμό της φαντασμαγορικής κι άρτια οργανωμένης εκδήλωσης. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που οργάνωσε το Υφυπουργείο Αθλητισμού σε συνεργασία με τη Motorsport Greece και τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο τεχνικός διευθυντής της FIA, Νικόλας Τομπάζης, ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρης Οικονόμου, καθώς και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, έγινε προσομοίωση μετωπικής σύγκρουσης οχήματος. Συγκεκριμένα, ένα επιβατικό αυτοκίνητο πραγματοποίησε ελεύθερη πτώση από ύψος 10 μέτρων, για να προσκρούσει στο έδαφος με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Την εποπτεία του εγχειρήματος είχε το ΕΜΠ, με τον αρμόδιο καθηγητή του Εργαστηρίου Οχημάτων, Δημήτρη Κουλοχέρη. Η Ολυμπιονίκης Όλγα Βασδέκη έπαιξε το ρόλο της «εγκλωβισμένης» οδηγού. Ειδοποιήθηκε το 112, κατέφθασε η ΕΛ.ΑΣ. για να οριοθετήσει το χώρο συμβάντος, στη συνέχεια η Πυροσβεστική για να απεγκλωβίσει την «τραυματία», και το ΕΚΑΒ για να τη μεταφέρει στο νοσοκομείο. Το πρόγραμμα προώθησης καλών πρακτικών και μηνυμάτων οδικής ασφάλειας και συμπεριφοράς βασίζεται στην παγκόσμια καμπάνια της FIA #3.500lives και έχει ως στόχο τον περιορισμό των ανθρώπινων απωλειών σε τροχαία δυστυχήματα, που φτάνουν παγκοσμίως τις 3.500 ανά 24ωρο -δηλαδή τουλάχιστον δύο άνθρωποι κάθε λεπτό. Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, το 2019 στη χώρα μας συνέβησαν 10.712 οδικά τροχαία ατυχήματα που προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ανθρώπων, ενώ περίπου 700 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο κάθε χρόνο, χωρίς να προσμετρώνται οι θάνατοι συνεπεία τροχαίου. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, επανέλαβε την αποφασιστικότητα της ελληνικής κυβέρνησης στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και τη διάδοση των ζωτικών μηνυμάτων ασφαλούς οδήγησης και συμπεριφοράς, αφού, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, «στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας δε χωρούν εκπτώσεις». Στην ομιλία του ανέφερε μεταξύ άλλων: «Αν συνοψίσουμε το θέμα της οδικής ασφάλειας, διαπιστώνουμε ότι στη χώρα μας έχουμε πρόβλημα υποδομών, παιδείας και αστυνόμευσης. Στόχος της κυβέρνησής μας είναι να βελτιώσουμε - και βελτιώνουμε καθημερινά- και τους τρεις τομείς», ενώ εξήρε το ρόλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, επισημαίνοντας πως «χώρες με ανεπτυγμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό βρίσκονται χαμηλά σε τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα. Με απλά λόγια, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός οδηγεί αυτομάτως σε μείωση των τροχαίων». Ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Κάθε χρόνο καταγράφονται παγκοσμίως 1,4 εκατ. θάνατοι από τροχαία δυστυχήματα. Γνωρίζουμε τον τρόπο να τα αποτρέψουμε και το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα εργαστήρι προώθησης των μηνυμάτων ασφαλούς οδήγησης. Θα ήθελα να εκφράσω το θαυμασμό μου και τη συμπαράστασή μου στην προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω!». Ο τεχνικός διευθυντής της FIA, Νικόλας Τομπάζης, δήλωσε ιδιαίτερα συγκινημένος για την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο καλαντάρι του WRC, επικεντρώνοντας την ομιλία του στη μεταφορά τεχνολογίας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και ιδιαίτερα από την F1 στο δρόμο, με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. «Η FIA ως ρυθμιστική αρχή προωθεί την καινοτομία», δήλωσε, παραθέτοντας το παράδειγμα της εξέλιξης ενός κράνους ειδικά για τις λιγότερο εύπορες χώρες, το οποίο πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και κοστίζει μόλις 17 ευρώ. Στο θέμα της οδικής παιδείας και συμπεριφοράς, το Υφυπουργείο Αθλητισμού διαδραματίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, αξιοποιώντας τον αθλητισμό, τους Ολυμπιονίκες και τους πρωταθλητές μας. Σε αυτό το πλαίσιο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν δύο μηνύματα οδικής ασφάλειας. Στο πρώτο, ο χρυσός Ολυμπιονίκης στην κωπηλασία Στέφανος Ντούσκος τονίζει: «Φοράμε πάντα ζώνη στο αυτοκίνητο, όπου κι αν καθόμαστε», ενώ στο δεύτερο ο αρχηγός της Εθνικής Πόλο και αργυρός Ολυμπιονίκης, Γιάννης Φουντούλης, υπενθυμίζει: «Φοράμε πάντα κράνος και προστατευτικά στη μηχανή». Οι δράσεις «Road Safety», υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Αθλητισμού, θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μέχρι την έναρξη του επόμενου ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η εκδήλωση έγινε με τη χορηγία της ΕΚΟ και της Νέας Οδού - Κεντρικής Οδού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37