Nextdeal newsroom, 8/6/2011 - 12:24 facebook twitter linkedin Πρέβεζα: Θάνατος, και οι εταιρείες που κλαίνε σαν να καθαρίζουνε κρεμμύδια….! Nextdeal newsroom, 8/6/2011 facebook twitter linkedin Το www.nextdeal.gr μέσα από τις συζητήσεις της δημοσιογράφου μας Έλενας Ερμείδου θέλοντας να δώσει το παρόν της παρουσίας των ασφαλιστών στην Πρέβεζα και να πει ότι Ελλάδα είναι και η Πρέβεζα, κοινοποιεί σήμερα τις απόψεις αξιόλογων ανθρώπων της περιοχής για μια επικοινωνία με τους συναδέλφους της σε όλη την Ελλάδα. Ίσως κάποιοι να συναντήσουν και τις δικές τους αισιοδοξίες ή απαισιοδοξίες για τον κλάδο. Διαλέξαμε για τίτλο ένα κομμάτι διασκευασμένο από τον ποιητή Καρυωτάκη. Μικρή η αγορά ιδιωτικής ασφάλισης στο Νομό Πρεβέζης, μεγάλο όμως το πλήγμα που έχει δεχτεί από την οικονομική κρίση, αλλά και από τις ασφαλιστικές που έβαλαν λουκέτο με τελευταία την Eurostar. Δεν λείπουν όμως και οι εκπλήξεις, οι παραλείψεις, αλλά και οι ελλείψεις μία και που ο νομός στερείται ενός σύλλογο ασφαλιστών ή πρακτόρων. Οι ασφαλιστές του Νομού Πρεβέζης καταγγέλλουν σε συνεντεύξεις που έκανε το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ και η εφημερίδα NextDeal την οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει την Ελλάδα, αλλά και τα μέτρα που έχουν ληφθεί ενάντια στους αδυνάτους και που έχουν αντίκτυπο στον κλάδο. Κάποιοι εξ’ αυτών μιλάνε για σκόπιμη την αδιαφορία του κράτους να βελτιώσει τις υποδομές στο νομό, κίνηση που εμμέσως θα έδινε ώθηση και στο κλάδο, αλλά και την μετονομασία του τμήματος ασφαλιστικών σπουδών στο ΤΕΙ. Δεν παραλείπουν να αναφερθούν στις ασφαλιστικές που έκλεισαν και την έκθεση που είχε η Commerical Value στην Πρέβεζα, ενώ τονίζουν ότι δεν έχουν πρόσβαση στην ενημέρωση για τον κλάδο τους από την Τράπεζα της Ελλάδος. Φυσικά, και αυτοί από την πλευρά τους διαπιστώνουν πτώση στον κλάδο αυτοκινήτου, ζωής, διαμηνύοντας ότι αν καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές θα υπάρξει δεύτερο κύμα εξαγοράς συμβολαίων ζωής. Εκπληξη ωστόσο προκαλεί και αυτό αναδείχθηκε μέσα από τις ατομικές συνεντεύξεις που έκανε το περιοδικό και η εφημερίδα, ότι ενθαρρυντικά κινείται στο Νομό Πρεβέζης ο κλάδος μεταφορών και αερομεταφορών, αλλά και οι ασφαλίσεις θαλάσσιων σκαφών αναψυχής. Προοπτικές ανάπτυξης στο νομό έχει και ο κλάδος αστικής ευθύνης ανάμεσα στα άλλα και λόγω των ξενοδοχείων που εδρεύουν στο νομό, όμως η συνολική ανάπτυξη εξαρτάται από την κατάσταση της οικονομίας. Στις συνεντεύξεις πήραν μέρος οι κ.κ. Ευθύμιος Κατσάνος, ασφαλιστικός σύμβουλος απο το Θεσπρωτικό Πρεβέζης,ο οποίος συνεργάζεται με εταιρεέις όπως η Generali, Chartis, Victoria. Εθνική Ασφαλιστική, Intersalonica, ο κ. Αγγελος Ντόντόρος της εταιρείας Ασφάλειες Αφοί Ντοντόρου, που εκπροσωπεί τις εταιρεέις Υδρόγειος, NP Insurance, Διεθνής Ενωση, ο κ. Γρηγόρης Παπαδόπουλος ασφαλιστικός πράκτορας που εκπροσωπεί τις εταιρείες VICTORIA, Interamerican, Εθνική Ασφαλιστική, Intersalonica, και ο κ. Ηίας Παππάς που συνεργάζεται με τις εταιρείες Allianz, Εθνική Ασφαλιστική, Υδρόγειος. Τα λάθη του χτες πληρώνονται σήμεραΜιλώντας για το σύνολο του κλάδου ο Ε. Κατσάνος καταγγέλλει εν πρώτοις την έλλειψη επαγγελματισμού που υπήρξε στην αγορά, ενώ μιλώντας για την έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης στο νομό, αποδίδει ευθύνες και στους ασφαλιστές που δεν γνωρίζουν το αντικείμενο τους και τους ασφαλιστές που δεν έχουν άδεια λειτουργίας και λειτουργούν υπό την προστασία πρακτόρων. Συμβουλεύει τους πελάτες να ασφαλίζονται σε όσους ασφαλιστές κατέχουν την κάρτα του επιμελητηρίου και τονίζει ότι ο ασφαλισμένος θα πρέπει να γνωρίζει κατά την αγορά του συμβολαίου τι ασφάλιστρα καταβάλλει για την συνταξιοδότηση του και τι για την νοσοκομειακή περίθαλψη, συμπληρώνοντας ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι συμπληρωματική της κοινωνικής και ότι η ιδιωτική σύνταξη είναι εγγυημένη.. Αρνητικό αντίκτυπο στην αγορά εξ’ ίσου σημαντικό δημιούργησαν και οι ασφαλιστικές που έκλεισαν μετά απο αποφάσεις της ΕΠΕΙΑ και πρόσφατα η Eurostar από την ΤτΕ. Τονίζουν οι πελάτες έγιναν εξαιρετικά καχύποπτοι απέναντι στις εταιρείες και τους ασφαλιστές. Και, όπως αναφέρει συγκεκριμένα ο Αγγελος Ντοντόρος . ‘ναι μεν μοιράζονται οι πελάτες από τις ασφαλιστικές που κλείνουν, αυτοί οι πελάτες όμως έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους προς το κλάδο και επιμένουν να αγοράσουν μόνο τις υποχρεωτικές καλύψεις’. ‘Λάθος που έκλεισε η Eurostar’ εκτιμούν οι πράκτορες. Όπως λένε θα έπρεπε να είχε μείνει ανοικτή μέχρι και να λήξει η διάρκεια του τελευταίου συμβολαίου και μετά να μπει ο εκκαθαριστής ώστε να μην μείνει εκτεθειμένος ο πελάτης ούτε μία μέρα. Στην Ελλάδα τονίζουν δεν τιμωρούνται οι ασφαλιστικές, τιμωρούνται οι πελάτες’. Κυριαρχία των πολυεθνικώνΚυοφορείται δε, η άποψη ότι με αυτά που κάνει το κράτος, ευνοούνται ξεκάθαρα οι ξένες ασφαλιστικές. Το κλείσιμο των ελληνικών εταιρειών γίνεται προς όφελος των πολυεθνικών και εκτιμούν ότι στο τέλος θα κυριαρχήσουν στην αγορά. Προοπτικές ανάπτυξης στην αστική ευθύνηΠροοπτικές ανάπτυξης έχει ο κλάδος αστικής ευθύνης καθώς στο νομό λειτουργούν πολλά ξενοδοχεία που είτε ασφαλίζονται στοιχειωδώς, είτε δεν γνωρίζουν τις ευθύνες τους απέναντι στο πελάτη, είτε κάνουν ότι δεν γνωρίζουν σημειώνουν οι ασφαλιστές. Το γεγονός βέβαια αυτό δεν αναιρεί τις ευθύνες τους και τα χρήματα που θα κληθούν να πληρώσουν για αποζημιώσεις σε περίπτωση ατυχήματος, όπως επισημαίνει ο Ε Κατσάνος ενώ όπως τονίζει ανάμεσα στις καθημερινές επισκέψεις που κάνει στην ιστοσελίδα του NextDeal βρήκε πολύ χρήσιμο άρθρο για τις ευθύνες των ξενοδόχων και συγκεκριμένα για τις ευθύνες που έχει ο ξενοδόχος ακόμα και για κλοπή υπολογιστή, άρθρο το οποίο έχει αναρτήσει σειστοσελίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εκτός των ξενοδόχων συμβόλαια αστικής ευθύνης συνάπτουν και κάποιοι ιατροί και κάποιοι μηχανικοί σημπληρώνει NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Και ασφαλίσεις αεροσκαφών και θαλασσίων σκαφών αναψυχής αλλά και φορτηγών ΔΧΣτο Νομό Πρέβεζας ιδαίτερη αγορά αποτελεί και η ασφάλιση των φορτηγών οχημάτων ενώ κινητικότητα διαπιστώνεται και στο κλάδο ασφάλισης θαλασσίων σκαφών αναψυχής. Όπως λένε όλοι οι ασφαλιστές, ο κλάδος αυτός άρχισε να κινείται ανοδικά από την στιγμή που ο νόμος υποχρεώνει την ασφάλιση των σκαφών για πάνω από 30 ίππους. Κάποιοι ωστόσο υπογραμμίζουν ότι ‘οι άνθρωποι του λιμεναρχείου μεσολαβούν στο να γίνει η ασφάλιση συστήνοντας γνωστούς τους’! Εκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι ο κλάδος ασφάλισης αεροσκαφών στην Πρέβεζα κατέχει το 1% με 2% της συνολικής αγοράς. Όπως αναφέρει ο Ε. Κατσάνος η ασφάλιση επαγγελματικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων κινείται στην Πρέβεζα με συμβόλαια Generali, και της Chartis για αστική ευθύνη, μικτή ευθύνη, χάσιμο αποσκευών. Προβλήματα στον κλάδο αυτοκινήτουΤώρα όπως όλοι καταθέτουν, μεγάλο είναι το πρόβλημα και για το κλάδο αυτοκινήτου, παρατηρείται στασιμότητα ή και πτώση στην παραγωγή. Αποδίδουν ευθύνες στην οικονομική ύφεση, στις λάθος συνταγές για εξυγίανση των οικονομικών, στην σκόρπιες φήμες για επικείμενη πτώχευση Χαρακτηριστικά οι Η. Παππάς και Γ. Παπαδόπουλος μιλάνε για άνευ προηγούμενου οικονομική κρίση, όταν μάλιστα 13 εμπορικά καταστήματα έβαλαν λουκέτο σε απόσταση 100 μέτρων στο κεντρικό και πιο εμπορικό δρόμο της Πρέβεζας. Μιλούν για δυσκολίες εξόφλησης συμβολαίων αυτοκινήτων, για ακυρώσεις συμβολαίων, για αύξηση στα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, για μειώσεις καλύψεων. Οι οικονομικές δυσκολίες ωστόσο και το κλίμα που κυριαρχεί έχει κάνει και αυτούς που πλήρωναν σωστά να μην πληρώνουν, αλλά και αυτούς που διαθέτουν χρήματα να θεωρούν φυσιολογικό να μην πληρώνουν. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Α. Ντοντόρος όπου προσθέτει ότι καταγράφηκε μεγάλη πτώση το κλάδο σε σχέση με την άνοδο που υπήρξε μεταξύ 2000-2006, μιλώντας για αντιπροσωπείες αυτοκινήτου που έκλεισαν στην Πρέβεζα. Αποσύρθηκαν, συμπληρώνει 1000 αυτοκίνητα μέσα στο τρέχον έτος από τα 15.000 που κυκλοφορούν στην Πρέβεζα, γεγονός που διογκώνει μεταξύ των άλλων τις ζημιές στο κλάδο αυτοκινήτου. Σε πολύ χαμηλά επίπεδα βρίσκεται και ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας, και ο κλάδος πυρός, ενώ όπως τονίζουν οι ασφαλιστές οι κλάδοι αυτοί κινούνται κυρίως από τα ενυπόθηκα δάνεια. Είναι σωστοί οι ισολογισμοί που παρουσιάζουν οι ασφαλιστικές;Η ενημέρωση όπως αναφέρουν οι ασφαλιστές γίνεται κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, σεμινάρια έχουν πολλά χρόνια να γίνουν στο Νομό. Καταγγέλλεται ωστόσο η έλλειψη δυνατότητας ενημέρωσης από την ΤτΕ. Χαρακτηριστικά τονίζει ο Α. Ντοντόρος ότι οι εταιρείες τους δείχνουν έναν ισολογισμό, αυτός ο ισολογισμός μπορεί να είναι πειραγμένος, έτσι ακριβώς συνέβη και με την υπόθεση της Commericial Value, όπου ο ισολογισμός της έδειχνε ότι καταβάλλει κανονικά αποζημιώσεις για ζημιές. Πάμε για 2ο γύρο εξαγοράς συμβολαίων ζωήςΣχετικά με τις προοπτικές ανάπτυξης και εδώ, όπως και στους άλλους νομούς συναντάμε κάποια θετικά στοιχεία και κάποια αρνητικά. Ανάπτυξη μπορεί να υπάρξει. Σημαντικά βοηθά η ανασφάλεια που υπάρχει για το αύριο ωστόσο αν δεν σταθεροποιηθεί η αγορά, ανάπτυξη δεν θα υπάρξει. Κρίσιμη θα είναι η κατάσταση στην περίπτωση που περικοπούν οι φοροαπαλλαγές, όπου στην περίπτωση αυτή θα πάμε τονίζει ο Ε. Κατσάνος για δεύτερο γύρο εξαγοράς συμβολαίων ζωής. Το κράτος αποποιείται τον κλάδοΤέλος δύσκολη είναι η ανάπτυξη των νέων στο κλάδο. Το κράτος μάλιστα υποβοηθά την κατάσταση αυτή. Συγκεκριμένα κάποτε στην Πρέβεζα υπήρχε ΤΕΙ ασφαλιστικών σπουδών το έκαναν χρηματοοικονομικών και ελεγκτικών σπουδών. Στο άκουσμα του οι νέοι προσέρχονται όπως λέει ο Η. Παππάς καθώς νομίζουν ότι απορροφηθούν από στο δημόσιο, την εφορία η το ΣΔΟΕ. *της Έλενας Ερμείδου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πλαγίως: Αλλάζει το κόμμα Οι Αριστεροί έφυγαν. Η κεντροαριστερά έχει περάσει σε διάφορες εκδοχές και εκδόσεις. Ο νέος - αναμφισβήτητος - πρόεδρος κατασκευάζει για τις Ευρωεκλογές... Πλαγίως, 22/04/2024 - 12:33 22/4/2024
Μαθητές από το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Δήμου Αρταίων! Τα παιδιά γνώρισαν την οδική συμπεριφορά παίζοντας και διασκεδάζοντας Ξεκίνησε την Τετάρτη 18 Απριλίου 2024 η καλοκαιρινή λειτουργία του Πάρκου Κυκλοφοριακής... Nextdeal newsroom, 19/04/2024 - 16:07 19/4/2024