close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι θέσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τη μεταρρύθμιση των οδικών μεταφορών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/4/2019 - 09:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι θέσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τη μεταρρύθμιση των οδικών μεταφορών

Nextdeal newsroom, 5/4/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι ευρωβουλευτές αλλάζουν τους κανόνες για να καταπολεμηθούν οι παράνομες πρακτικές στις οδικές μεταφορές και να βελτιωθούν οι εργασιακές συνθήκες για τους οδηγούς. 

Την Πέμπτη, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υιοθέτησε τις θέσεις του για τις διαπραγματεύσεις με το Συμβούλιο σχετικά με τη δέσμη μέτρων κινητικότητας, οι οποίες περιλαμβάνουν αναθεώρηση τον κανόνων για την απόσπαση των οδηγών, τις ώρες ανάπαυσής τους και την καλύτερη εφαρμογή των κανόνων για το καμποτάζ. Οι ευρωβουλευτές επιδιώκουν επίσης τον τερματισμό των στρεβλώσεων του ανταγωνισμού από τις μεταφορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν εικονικές επιχειρήσεις έδρας. Ειδικότερα:

  • Η θέση του ΕΚ για τους κανόνες για την απόσπαση των οδηγών εγκρίθηκε με 317 ψήφους υπέρ, 302 κατά και 14 αποχές.
  • Η θέση για τις περιόδους ανάπαυσης των οδηγών εγκρίθηκε με 394 ψήφους υπέρ, 236 κατά και 5 αποχές.
  • Η θέση για την τροποποίηση των κανόνων για την απελευθέρωση του τομέα των μεταφορών, τους κανόνες για το καμποτάζ και την αντιμετώπιση των εικονικών επιχειρήσεων εγκρίθηκε με 371 ψήφους υπέρ, 251 κατά και 13 αποχές.

Δικαιότερος ανταγωνισμός και καταπολέμηση των παράνομων πρακτικών στις διεθνείς μεταφορές

Για να ενισχυθεί η δυνατότητα εντοπισμού περιστατικών παραβίασης των κανόνων από τις εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών, το ΕΚ θέλει να αντικαταστήσει τον υφιστάμενο περιορισμό για τον αριθμό των επιχειρήσεων καμποτάζ (αλλιώς ενδομεταφορών, δηλ. τη μεταφορά αγαθών εσωτερικά σε χώρα της ΕΕ από εταιρεία που εδρεύει σε άλλη χώρα της ΕΕ μετά τη διασυνοριακή παράδοσή των αγαθών) με τη θέσπιση χρονικού ορίου τριών ημερών και την καταγραφή διασυνοριακών μετακινήσεων μέσω ταχογράφων των οχημάτων.

Θα πρέπει επίσης να καθιερωθεί περίοδος αναμονής για τα οχήματα, τα οποία θα βρίσκονται στη χώρα προέλευσής τους για τουλάχιστον 60 ώρες πριν αναχωρήσουν για άλλη επιχείρηση καμποτάζ, για να αποφευχθεί το φαινόμενο του «συστηματικού καμποτάζ».

Για να καταπολεμηθεί η χρήση εικονικών επιχειρήσεων, οι εταιρείες θα πρέπει να έχουν ουσιαστική δραστηριότητα στη χώρα έδρας τους. Με δεδομένο ότι χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερα ελαφρά οχήματα για την παροχή υπηρεσιών, οι σχετικές εταιρείες θα πρέπει να συμμορφώνονται επίσης με τους κανόνες της ΕΕ για τους μεταφορείς, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές.

Ξεκάθαροι κανόνες για την απόσπαση των οδηγών και λιγότερη γραφειοκρατία για τις εταιρείες 

Η εφαρμογή κανόνων σε επίπεδο ΕΕ για την απόσπαση των οδηγών θα παρέχει ένα ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο για τον τομέα των μεταφορών ο οποίος παρουσιάζει ιδιομορφίες λόγω κινητικότητας, ώστε να αποφευχθεί η γραφειοκρατία που προξενείται από διαφέρουσες προσεγγίσεις σε εθνικό επίπεδο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα δίκαιες αμοιβές για τους οδηγούς.

Οι ευρωβουλευτές επιθυμούν οι κανόνες για την απόσπαση να ισχύσουν και για το καμποτάζ αλλά και για τις διασυνοριακές μεταφορές, εξαιρουμένων των περιπτώσεων διαμετακόμισης (απλής διάβασης), διμερών μεταφορών και διμερών μεταφορών με μία επιπλέον φόρτωση ή εκφόρτωση σε κάθε κατεύθυνση (ή καμία στην είσοδο και δύο στην επιστροφή).

Οι ευρωβουλευτές ζητούν ακόμη να χρησιμοποιηθούν ψηφιακά μέσα για να διευκολυνθούν οι οδηγοί και να μειωθούν οι χρόνοι που απαιτούνται για τους καθ’ οδόν ελέγχους. Θέλουν επίσης οι εθνικές αρχές να επικεντρωθούν στις εταιρείες με κακό ιστορικό συμμόρφωσης, μειώνοντας τους τυχαίους ελέγχους σε νομοταγείς μεταφορείς.

Καλύτερες εργασιακές συνθήκες για τους οδηγούς 

Προτείνονται επίσης αλλαγές για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί θα έχουν καλύτερες συνθήκες ανάπαυσης. Οι εταιρείες θα πρέπει να οργανώνουν τα χρονοδιαγράμματά τους με τέτοιο τρόπο ώστε οι οδηγοί να μπορούν να γυρνούν στο σπίτι τους σε τακτά χρονικά διαστήματα - τουλάχιστον κάθε τέσσερις εβδομάδες. Οι ευρωβουλευτές προσθέτουν ότι οι οδηγοί δε θα πρέπει να περνούν την υποχρεωτική περίοδο ανάπαυσης στο τέλος της εβδομάδας στην καμπίνα των οχημάτων τους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
  • μεταρρύθμιση
  • οδικές μεταφορές
  • οδηγοί
  • ασφάλεια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αυτοκίνητο: Τα τεχνολογικά συστήματα που θα σώζουν ζωές!
    Nextdeal newsroom, 29/3/2019

    Αυτοκίνητο: Τα τεχνολογικά συστήματα που θα σώζουν ζωές!

  • Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στηρίζει τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από αυτοκίνητα
    Nextdeal newsroom, 28/3/2019

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στηρίζει τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από αυτοκίνητα

  • Οδική ασφάλεια: Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών ασφάλειας και κανόνων από την ΕΕ

    Οδική ασφάλεια: Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών ασφάλειας και κανόνων από την ΕΕ

    Σε προσωρινή πολιτική συμφωνία σχετικά με τον αναθεωρημένο κανονισμό για τη γενική ασφάλεια των οχημάτων κατέληξαν τα θεσμικά όργανα της...
    Nextdeal newsroom, 26/03/2019 - 12:48 26/3/2019
  • Εκπομπές CO2: Πόσο "καθαρά" είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; (γράφημα)

    Εκπομπές CO2: Πόσο "καθαρά" είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; (γράφημα)

    Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσο CO2 εκπέμπουν τα αυτοκίνητα ή εάν τα ηλεκτρικά οχήματα συνιστούν όντως καλύτερη εναλλακτική λύση; Οι μεταφορές ευθύνονται σχεδόν...
    Nextdeal newsroom, 26/03/2019 - 12:37 26/3/2019
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤτΕ: Λιγότερο προσιτή η στέγη για τα ελληνικά νοικοκυριά μεταξύ 2018-2021
09:23 ΤτΕ: Λιγότερο προσιτή η στέγη για τα ελληνικά νοικοκυριά μεταξύ 2018-2021
  • 09:15 Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»
  • 09:05 Κ.Πιερρακάκης: «Θέλουμε μία αγορά ενέργειας με χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές»
  • 08:55 Γερμανικοί ύμνοι, «καίει» το στεγαστικό, ο Τσίπρας, η Κεντροαριστερά και το «δώρο» στον Μητσοτάκη, «φουντώνει» η bull market, ο Giannis επενδύει στην Premia
  • 08:45 Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!
  • 16:00 Chiesi Hellas: Βράβευση για πρωτοβουλίες που προασπίζουν την ισότητα & την καινοτομία
  • 15:44 Πώς ο Prem Watsa της Eurobank έβγαλε υπεραξία τουλάχιστον 400% από τα Praktiker
  • 15:25 Ξεκινάει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ιδιωτικών κλινικών στην Ελλάδα - Τι αλλάζει στη φροντίδα των ασθενών!
  • 14:55 Τάκης Θεοδωρικάκος: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την οικονομία μας η επένδυση στην τεχνολογία των ημιαγωγών
  • 14:34 Fitch: Το capacity και ο ανταγωνισμός ασκούν επιπλέον πιέσεις στις τιμές μετά τα υψηλά του 2024
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από ΕΙΟΡΑ των αποτελεσμάτων της άσκησης mystery shopping στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  • 12:10 Έρευνα: Τα ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό μειώνουν τα ατυχήματα στους δρόμους σε σύγκριση με αυτά που προκαλεί ένας μέσος οδηγός
  • 11:42 Εγκύκλιος ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ για παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων βραχυχρόνιας διαμονής
  • 11:27 Το ουκρανικό μέτωπο, το σχέδιο των Ρώσων και οι επιπτώσεις στο μέλλον
  • 11:17 Eurobank Factors | Σταθερά πρώτη για 17η χρονιά στην ελληνική αγορά factoring Νέα παγκόσμια διάκριση από την FCI
  • 10:40 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  • 10:14 Στ. Καφούνης: Η ανάπτυξη περνά μέσα από την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • 10:10 Η Eurobank Α.Ε. υπέγραψε προσύμφωνο με την Praktiker Hellas
  • 10:00 Στο 13,3% του ΑΕΠ οι ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα - Στην 7η θέση της Ε.Ε
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube