Nextdeal newsroom, 6/12/2017 - 14:09 facebook twitter linkedin Viral στο διαδίκτυο η καμπάνια της Generali! Nextdeal newsroom, 6/12/2017 facebook twitter linkedin Σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου έχει φτάσει το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα της φετινής, ψηφιακής εταιρικής καμπάνιας της Generali. Επιλέγοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λανσάρει την ανανεωμένη επικοινωνία της, η Generali μεγαλώνει το ψηφιακό της αποτύπωμα, ανοίγοντας ζωντανό διάλογο με την επόμενη γενιά καταναλωτών. Τα δύο σποτ ελληνικής παραγωγής, έχουν γίνει viral, αγγίζοντας μέχρι στιγμής τις 9 εκατομμύρια προβολές. Αποτυπώνοντας με συγκινητικό τρόπο τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της ασφάλισης, υπογραμμίζουν ότι η Generali δεν είναι απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ένας σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεων των ασφαλισμένων. Το πρώτο βίντεο με τίτλο «Για κάθε τι, που για σένα είναι τα πάντα», με το οποίο εγκαινίασε τη νέα της εταιρική επικοινωνία η Generali, τον περασμένο Μάρτιο, συγκέντρωσε πάνω από 4,3 εκατ. views και περισσότερα από 14.000 likes. Το βίντεο περιγράφει μικρές και μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας, οι οποίες γεμίζουν με συναισθήματα τη ζωή μας και υπογραμμίζει την αναγκαιότητα προστασίας και διατήρησης όσων αγαπάμε. Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα του δεύτερου βίντεο με τίτλο «Φύλαξε όσα αγαπάς». Σε δύο μόλις μήνες το γεμάτο ευαισθησία διαφημιστικό, συγκέντρωσε περισσότερα από 4,7 εκατ. views και πάνω από 15.500 likes. Και τα δύο βίντεο προβάλλονταν ταυτόχρονα και σε 80 κινηματογραφικές αίθουσες, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λάρισα. Τα μηνύματα της καμπάνιας έχουν αποσπάσει μέχρι στιγμής χιλιάδες θετικά σχόλια στα ψηφιακά μέσα, επιβεβαιώνοντας ότι η αξία της ασφάλισης παραμένει διαχρονικά αναλλοίωτη. Πιστή στην πελατοκεντρική της πολιτική, η Generali θέτει ως πρωταγωνιστή τις ανθρώπινες ανάγκες, αναδεικνύοντας τον πραγματικό ρόλο της ασφάλισης: να αποτελεί έναν αξιόπιστο προστάτη της ζωής των ανθρώπων και όσων έχουν πραγματικά αξία για τον καθένα. Η φιλοσοφία της αυτή αποτυπώνεται και στο περιεχόμενο της σελίδας της στο Facebook, αλλά και στο κανάλι της στο YouTube. Εκεί η Generali συνομιλεί καθημερινά με εκατοντάδες χιλιάδες followers, ανταλλάσσοντας χρηστικά μηνύματα, συμβουλές σχετικά με την αναγκαιότητα της πρόληψης, ενδιαφέρον οπτικοακουστικό περιεχόμενο, αλλά και έξυπνες και απλές λύσεις ασφάλισης. Η καμπάνια της εταιρείας θα συνεχιστεί και το 2018, με νέο περιεχόμενο, διαδίδοντας το μήνυμα της ασφάλισης, σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/5/2025 Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Nextdeal newsroom, 5/5/2025 Νέα έρευνα ΕΑΕΕ: Υπό διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων Ζωής ετών 2023 - 2024
Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές Από την 1η Ιουνίου 2025 θα ισχύει η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών που... Nextdeal newsroom, 05/05/2025 - 12:42 5/5/2025
Κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή με ειδικό αφιέρωμα στην ασφάλιση μικροεπιχειρήσεων - Διαβάστε το Με ένα ευρηματικό εξώφυλλο και βασικό θέμα τις πωλήσεις με ιδέες λύσεις και προτάσεις για τους ασφαλιστές για να πλησιάσουν... Nextdeal newsroom, 05/05/2025 - 11:38 5/5/2025