Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/11/2017 - 13:54 facebook twitter linkedin Φταίνε οι μήνες ή οι Διευθυντές Πωλήσεων και Marketing; Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/11/2017 facebook twitter linkedin Αναλύοντας τα παραγωγικά αποτελέσματα πωλήσεων, στο www.nextdeal.gr παρατηρούμε ότι υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στα αποτελέσματα αναλόγως με τους μήνες και τις εποχές. Μεγάλη παραγωγή έρχεται στον κλάδο ζωής τους μήνες Μάρτιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο (η μεγαλύτερη παραγωγή). Ο Αύγουστος, ο Φεβρουάριος, ο Απρίλιος, ο Οκτώβριος είναι «κακοί» μήνες στα αποτελέσματα. Χειμώνα και καλοκαίρι υπάρχουν σημαντικές πτώσεις παραγωγής. Στον κλάδο ζημιών παρατηρούμε ότι ο Φεβρουάριος και ο Αύγουστος είναι «κακοί» μήνες ενώ ο Ιανουάριος, ο Μάρτιος, ο Ιούνιος και ο Δεκέμβριος «ανεβάζουν» την παραγωγή ως «καλοί μήνες». Υπάρχουν γραφεία πωλήσεων και διαμεσολαβητές που μέσα στον Δεκέμβριο κάνουν σχεδόν το 80% της ετήσιας παραγωγής. Το ερώτημα είναι στο πού οφείλονται αυτές οι αποκλίσεις; Σε καιρικά φαινόμενα; Στον προγραμματισμό και οργάνωση; Στις ασφαλιστικές ανάγκες πελατών; Οι κίνδυνοι και πιθανές ζημιές έχουν αποκλίσεις και επιλεκτικότητα μηνών; Το www.nextdeal.gr προτείνει οι Διευθυντές Πωλήσεων να ψάξουν το θέμα και είμαστε σίγουροι ότι θα βρουν λύσεις για να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση. Η παραγωγή δεν πάει καλά! Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/4/2024 Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού!
Η Lidl Ελλάς Μεγάλος Χορηγός του Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος»! Προάγει τη σημασία της άσκησης για έναν συνειδητό και υγιεινό τρόπο ζωής, τρέχοντας για καλό σκοπό και στηρίζοντας χορηγικά μία... Nextdeal newsroom, 24/04/2024 - 15:59 24/4/2024
Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο; Κεντρική φωτογραφία από αριστερά: Ο διεθνούς φήμης μουσικός-κλαρινετίστας Θανάσης Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΠΕ Στέλιος Λουκίδης, ο διεθνής αθλητής της... Άρης Μπερζοβίτης, 24/04/2024 - 14:08 24/4/2024