Nextdeal newsroom, 3/2/2017 - 14:29 facebook twitter linkedin Η EUROINS διεισδύει στον ψηφιακό κόσμο των Social Media! Nextdeal newsroom, 3/2/2017 facebook twitter linkedin Σε μια εποχή καταιγιστικών ψηφιακών εξελίξεων όπου η κυριαρχία της νέας τεχνολογίας καλπάζει, οι εταιρείες ή οργανισμοί έρχονται αντιμέτωπες/οι με ριπές μηνυμάτων και την ίδια στιγμή η διάχυση της πληροφορίας λαμβάνει χώρα με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Οι εταιρικές οντότητες καλούνται μέσα στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης να ακολουθήσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας, αφενός μεν, για να καταστούν βιώσιμες, αφετέρου για να ενδυναμώσουν την παρουσία τους και να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους. Ακολουθώντας πιστά το ρεύμα της εποχής και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον ενεργό ρόλο που διαδραματίζει η ψηφιακή επικοινωνία στην ζωή μας γενικότερα, η EUROINS και η αποκλειστική της εκπρόσωπος στην Ελλάδα, GLOBAL INSURANCE GROUP, εντάσσουν τα χρήσιμα εργαλεία της ψηφιακής επικοινωνίας στην καθημερινότητα των Συνεργατών της και του καταναλωτικού κοινού τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής. Υπό τούτο το πρίσμα, η Εταιρεία των Ασφαλιστών, έχει δημιουργήσει έξι (6) διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας τα οποία ως εργαλεία επικοινωνιακής προβολής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συμπληρώνουν τον εταιρικό της ιστότοπο και δημιουργούν το ψηφιακό μείγμα της επικοινωνιακής της στρατηγικής. Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Global Insurance Group, κ. Κων/νος Μάκαρης, επισημαίνει και ενστερνίζεται τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην καθημερινότητα των λειτουργιών της επιχείρησης καθώς «δίδεται η δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να επικοινωνεί με την Εταιρεία σε πραγματικό χρόνο, να εξυπηρετείται και να ανταλλάζει απόψεις σε καθημερινή βάση». Σύμφωνα με τον κ. Ελευθέριο Ιωαννίδη, Δ/ντή Marketing & Επικοινωνίας της Global Insurance Group, «ο Διαμεσολαβητής βρίσκεται πάντα σε πρώτο πλάνο και στο επίκεντρο κάθε επικοινωνιακής εταιρικής στρατηγικής. Με την δημιουργία των μοντέρνων ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, στοχεύουμε στην αρτιότερη εξυπηρέτηση των Συνεργατών μας, στην ολοκληρωμένη ακέραιη πληροφόρηση του καταναλωτικού κοινού και στον εξανθρωπισμό του brandname EUROINS!! Αξιοσημείωτο παραμένει το γεγονός ότι το ψηφιακό (digital) marketing επ’ ουδενί αντικαθιστά τις παραδοσιακές μεθόδους του marketing. Αντ’ αυτού έρχεται να συμπληρώσει μέσω της μοντέρνας προσέγγισης μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing και να αναδείξει την εμπλοκή και τον ενεργό ρόλο των Συνεργατών της Εταιρείας στην προσπάθεια αυτή». Τα online κανάλια επικοινωνίας της Εταιρείας των Ασφαλιστών βρίσκονται στο κάτω μέρος της εταιρικής ιστοσελίδας στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο www.glig.gr όπου μπορεί να τα προσεγγίσει κανείς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/8/2025 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω Γράφει ο Στέργιος Κωστακόπουλος, Πιστοποιημένο Στέλεχος της Διεύθυνσης Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Εταιρικής Διακυβέρνησης, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική Μια αξιόπιστη και εύρυθμη ασφαλιστική αγορά... Nextdeal newsroom, 19/08/2025 - 08:57 19/8/2025
Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Εθνικής Ασφαλιστικής Δημήτρη Μαζαράκη στην Ετήσια Χρηματοοικονομική Έκθεση για τη χρήση... Nextdeal newsroom, 18/08/2025 - 14:07 18/8/2025