Nextdeal newsroom, 29/10/2009 - 18:22 facebook twitter linkedin Νέα διαφημιστική καμπάνια από την ΑΧΑ Ασφαλιστική Nextdeal newsroom, 29/10/2009 facebook twitter linkedin Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει, με μεγάλες πιέσεις, από τις 4 Οκτωβρίου στην Τηλεόραση και τον Κυριακάτικο Τύπο, ενώ από την 1η Νοεμβρίου επεκτείνεται και στο Διαδίκτυο.Η προβολή στην Τηλεόραση και στον Κυριακάτικο Τύπο θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, ενώ στο Διαδίκτυο θα υπάρχει παρουσία με διαδραστικά banners μέχρι και τα τέλη του χρόνου.Χωρίζεται σε δύο μέρη και ακολουθεί την πρακτική του Ομίλου ΑΧΑ στις χώρες όπου δραστηριοποιείται, προσαρμοσμένη όμως στην ελληνική αγορά και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες της.Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το περίφημο ανακυκλικό (καρκινικό) κείμενο, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπου μέσα από ένα απλό και κατανοητό λεκτικό περιγράφεται πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την ασφαλιστική αγορά και πώς η ΑΧΑ μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.Το δεύτερο μέρος, ως συνέχεια του πρώτου και στο πλαίσιο της στρατηγικής των αποδείξεων από την ΑΧΑ, αφορά στο τι κάνει η ΑΧΑ Ελλάδας για αυτό, προβάλλοντας τη διαθεσιμότητα και την προσήλωσή μας προς τον πελάτη μας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται με πολύ ιδιαίτερο τρόπο και διαφορετικά τηλεοπτικά μηνύματα, ανάλογα με την ώρα της ημέρας που προβάλλεται, ώστε να συνδέεται με τη διαθεσιμότητά μας 24 ώρες την ημέρα, ακολουθώντας τις δραστηριότητες των ασφαλισμένων μας. Η ιδέα και υλοποίησή του έχει γίνει εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα.Στόχος με αυτή την καμπάνια είναι να ευαισθητοποιηθεί η ελληνική αγορά και να αποδειχθεί, με πράξεις, η διαθεσιμότητα και η προσήλωση προς τον πελάτη, αφού με ένα απλό τηλεφώνημα μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα όλο το 24ωρο, ότι κι αν του τύχει, διαπιστώνοντας έτσι και την αλήθεια των λόγων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 23/4/2024 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: «Για να μην αφήσουμε τα όνειρά μας να γίνουν στάχτη!» - Εβδομάδα Πυρασφάλειας!
Nextdeal newsroom, 23/4/2024 Interamerican: Ολοκληρωμένα προγράμματα για την προστασία της επιχείρησής σας - Στο επίκεντρο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις!
Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, Howden Hellas: «Η ασφαλιστική βιομηχανία δεν κοιτάει πια το παρελθόν για να σχεδιάσει το μέλλον»! Καθώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες γίνονται πιο συχνές και έντονες λόγω της αύξησης της παγκόσμιας θερμοκρασίας, ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 12:04 23/4/2024
Δυναμική παρουσία της ERGO Ασφαλιστικής στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών! Κεντρική φωτογραφία από αριστερά: Ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte, ο Διευθύνων Συμβούλος της ERGO Ασφαλιστική κ. Νίκος Αντιμησάρης, η... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 10:28 23/4/2024