close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ασφαλιστικού συμβούλου και πώς να τα αντιμετωπίσει!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/11/2020 - 15:53
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ασφαλιστικού συμβούλου και πώς να τα αντιμετωπίσει!

Nextdeal newsroom, 12/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι ένα εύκολο θέμα. Πολλά θα μπορούσε να πει κανείς, να τα βάλει σε μια λίστα και μετά να κάτσει να τα σκεφθεί. Θα μπορούσε ακόμα να προσπαθήσει να τα βάλει σε μια σειρά σπουδαιότητας αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.

Όμως εγώ θα προσπαθήσω να εντοπίσω τα πιο «βασικά», τα πιο θεμελιώδη που ειναι η κινητήρια δύναμη όλων των υπολοίπων. Μιλώ για αυτές τις λειτουργίες που αν δεν υπάρχουν ή αν δεν κινητοποιούνται σε σημαντικό βαθμό, δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, αναφέρομαι σε ενέργειες, δράσεις και τρόπο σκέψης που πρέπει να γίνονται καθημερινά, συνεχώς και με πάθος.

Απόλυτη Εστίαση στον Στόχο σου

Βασικά πρέπει να έχεις στόχους. Και μιλώντας για στόχους μιλώ για σαφείς, επιτεύξιμους και «ερωτεύσιμους» στόχους. Στόχους που να σε παθιάζουν και που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή σου. Ευτυχώς στο επάγγελμα μπορείς να βάζεις μεγάλους στόχους. Δεν ειναι απαραίτητο να τους βάλεις για να το ξέρουν άλλοι. Αρκεί να τους βάλεις για τον εαυτό σου αλλά να τους ερωτευτείς. Να φανταστείς πως θα είναι η ζωή σου όταν (όχι αν...) τους πετύχεις. Δεν πειράζει αν θα τους πιάσεις μετά απο 2, 3 ή 5 χρόνια. Αρκεί να τους σκέφτεσαι κάθε μέρα, κάθε πρωί και κάθε βράδυ. Να είσαι συνέχεια συγκεντρωμένος/η στους στόχους σου. Να πιστεύεις ακράδαντα πως μπορείς να τους πετύχεις και πως θα το κάνεις ό,τι και να γίνει. Να νιώθεις πως κανένας και τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει και να ξέρεις πως εξαρτάται μόνο απο σένα. Να τους γράφεις και να τους μελετάς συχνά. Να τσεκάρεις κάθε μήνα πόσο πιο κοντά φθάνεις, να βλέπεις την πρόοδο σου τακτικά και να ξέρεις που βρίσκεσαι πάντα.

Αυτό πρέπει να το κάνεις κάθε μέρα, κάθε μέρα και κάθε μέρα.

Αυτοδιαχείριση Συναισθημάτων

Το μόνο εμπόδιο για να πετύχεις τους στόχους σου είσαι εσύ ! Ναι είσαι εσύ γιατί εφόσον οι στόχοι σου είναι ανθρωπίνως δυνατοί, τότε μόνο εσύ μπορείς να σταματήσεις τον εαυτό σου. Μην αυταπατάσαι πως οι άλλοι φταίνε όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Μπορείς να προβλέψεις τις αποτυχίες, μπορείς να αλλάξεις εταιρεία, ομάδα ή γραφείο (ακόμα και αν δεν είναι εύκολο αυτό) αλλά... μπορείς ! Τίποτε δεν θα σε σταματήσει.

Αυτό που θα σε σταματήσει είναι μόνο ο εαυτός σου με τις δικαιολογίες και τις ενοχές, με το άγχος και τον φόβο. Αν τον αφήσεις τότε έχεις χάσει το παιχνίδι και έχεις χάσει τεράστιο και σημαντικό χρόνο. Και το μόνο που δεν μπορείς να αγοράσεις με λεφτά ειναι ο χρόνος. Αρα θα πρέπει να διαχειριστείς τα συναισθήματά σου.

Τα συναισθήματά σου ειναι προιόν των σκέψεών σου. Όλα όσα νιώθεις και ειδικά όταν δεν είσαι καλά γεννιούνται απο τις δικές σου σκέψεις. Ελεγξε τις σκέψεις σου λοιπόν και άλλαξε τα συναισθήματά σου. Όσο και αν στεναχωριέσαι για την κακή παραγωγή του περασμένου μήνα ή τον διαγωνισμό που έχασες, δεν πρόκειται να αλλάξει την κατάσταση. Γύρνα σελίδα γρήγορα, σταμάτα να λυπάσαι (...τον εαυτό σου;;) και προχώρα με χαμόγελο ξεκινώντας τον νέο μήνα. Ξέρεις τι να κάνεις και πως... και αν δεν ξέρεις ρώτα αλλά σε κάθε περίπτωση ξεκίνα και ΚΑΝΕ πράγματα για να αυξήσεις το πελατολόγιο σου. Πάρε το μάθημα από κάθε αποτυχία, κατάλαβε τι έγινε και γιατί και φρόντισε να μην επαναληφθεί. Πλήρωσες το μάθημα και πρέπει να το μάθεις καλά. Αλλά εκεί τελειώνουν όλα. Όλες οι αρνητικές σκέψεις σταματάνε και νιώθεις κερδισμένος/η που έμαθες ένα καλό μάθημα γιατί πήγε λάθος η παραγωγή ή γιατί έχασες έναν καλό πελάτη κλπ κλπ.

Αυτοδιαχειρίσου τα συναισθήματά σου λοιπόν και ανέβαζε συνεχώς τον εαυτό σου και την ψυχολογία σου. Άλλωστε έχεις μεγάλους στόχους και τι είπαμε;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

ΚΑΝΕΙΣ, ούτε ο εαυτός σου δεν θα σε σταματήσει!

Διαχείριση Χρόνου

Κάθε λεπτό, κάθε ώρα που περνάει, σκέψου αν αυτό που κάνεις σε βοηθά να πιάσεις τον στόχο σου. Αν αξίζει να κάνεις αυτό που κάνεις και αν είναι παραγωγικό. Τις ώρες που λες ότι δουλεύεις, πρέπει να ενεργείς σε σχέση με τον στόχους σου. Αν πιάνεις τον εαυτό σου να χάνει χρόνο παραγωγικό (τις ώρες που θα μπορούσες να είσαι με πελάτες, υποψήφιους ή να βρίσκεις νέους πελάτες) σε άσχετες με αυτό ενέργειες, τότε απομακρύνεσαι από τους στόχους.

Διάφορες συζητήσεις με συναδέλφους, καθήκοντα γραφείου, μακροχρόνια τηλεφωνήματα με διάφορες επαφές (και όχι για εξεύρεση υποψηφίων), μπορεί να σου φαίνονται απαραίτητα μερικές φορές αλλά είναι ο εχθρός σου. Εσένα σε ενδιαφέρει να πετύχεις τους στόχους σου πάση θυσία. Αυτό σημαίνει πως ο παραγωγικός χρόνος σου θα πρέπει να έχει σχέση ΜΟΝΟ με την εξεύρεση πελατών, την παρουσίαση προτάσεων και το κλείσιμο της δουλειάς. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα και αν δεν μπορείς να τα αναθέσεις σε κάποιον άλλο, τότε κάντα στον πιο νεκρό χρόνο που υπάρχει. Δηλαδή τις ώρες που δεν θα μπορούσες να βρεθείς με πελάτες συνήθως ή καθόλου.

Όταν πιάνεις τον εαυτό σου να χρονοτριβεί στο γραφείο και να χάνεται η μέρα, τότε ουσιαστικά είναι σαν να κλέβεις τον εαυτό σου, που ειναι και εργοδότης σου. Αλήθεια, πόσο κοστίζει η ώρα σου; Αν κάποιος σου ζήταγε τις συμβουλές σου και ήθελε να σε πληρώνει με την ώρα αλλά χωρίς ποτέ να κερδίσεις χρήματα από αυτόν με άλλο τρόπο, πόσα θα ζήταγες; Βάλε αυτό στο μυαλό σου, πολλαπλασίασε την αξία της ώρας σου με τις εργάσιμες ώρες της μέρας και υπολόγισε πόσα χάνεις.

Ο χρόνος σου είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό σου στοιχείο, μην το σπαταλάς.

Επίλογος

Μπορεί να έχεις άριστες τεχνικές γνώσεις (απαραίτητες), μπορεί να έχεις τέλεια εργαλεία (υπολογιστή, κινητό κλπ), μπορεί να έχεις κάνει τα καλύτερα σεμινάρια τεχνικών πωλήσεων, αλλά όλα αυτά να μην φθάνουν.

Δεν έχει ακόμα σημασία καμμία αν τα προιόντα που προσφέρεις είναι τα καλύτερα ή τα χειρότερα στην αγορά. Δεν έχει σημασία αν το γραφείο σου ειναι μοντέρνο ή παλιό ή αν η ομάδα σου είναι η πρώτη ή τελευταία. Δεν έχει σημασία αν η εταιρεία σου είναι η πρώτη ή δέκατη στην χώρα.

Το μόνο, το πιο σημαντικό, το καθοριστικό, η αρχή και το τέλος για τη δική σου καριέρα, είσαι ΕΣΥ.

Καλή επιτυχία.

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
iwant2helptraining.com
Νοέμβριος 2020 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • προβλήματα
  • ασφαλιστικοί σύμβουλοι
  • στόχοι
  • συναισθήματα
  • διαχείριση χρόνου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;
    Nextdeal newsroom, 18/12/2017

    Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;

  • Πέντε τρόποι για να μεταμορφώσετε τις αντιρρήσεις σε ευκαιρίες
    Nextdeal newsroom, 11/9/2017

    Πέντε τρόποι για να μεταμορφώσετε τις αντιρρήσεις σε ευκαιρίες

  • Μήπως ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι ο εαυτός σου;

    Μήπως ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι ο εαυτός σου;

    Ο Γιώργος ήθελε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 50% μέχρι το τέλος του χρόνου. Ήταν πολύ καλός στην επικοινωνία...
    Nextdeal newsroom, 23/08/2017 - 09:09 23/8/2017
  • Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)

    Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς)

    Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική. Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι...
    Nextdeal newsroom, 14/08/2017 - 09:37 14/8/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  3. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading