close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πέντε τρόποι για να μεταμορφώσετε τις αντιρρήσεις σε ευκαιρίες
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/9/2017 - 08:29
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πέντε τρόποι για να μεταμορφώσετε τις αντιρρήσεις σε ευκαιρίες

Nextdeal newsroom, 11/9/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η άρνηση δεν είναι συνήθως κάτι που μας ευχαριστεί ή το απολαμβάνουμε, αλλά σαν επαγγελματίες πωλήσεων, το εισπράττουμε με πολλούς τρόπους.

• Οι άνθρωποι αντιστέκονται σε νέες ιδέες
• Οι άνθρωποι αρνούνται αλλαγές στην ρουτίνα εργασίας
• Οι άνθρωποι αντιστέκονται σε αρνητικές κριτικές και αντιδρούν αμυντικά
• Οι άνθρωποι αντιστέκονται σε αλλαγές πολιτικής αν δεν καταλάβουν την αξία τους
• Οι άνθρωποι αρνούνται να αγοράσουν τα προϊόντα μας

Όλοι οι επαγγελματίες πωλητές αποδέχονται το ότι οι αντιρρήσεις στις προσπάθειες πωλήσεων που κάνουν, είναι το πιο αληθινό και ξεκάθαρο μέρος της πώλησης. Όμως οι επιτυχημένοι γνώστες της δουλειάς, αποδέχονται τις δυσκολίες και μαθαίνουν να χρησιμοποιούν την άρνηση για να πετύχουν τον στόχο τους.

1. Εξετάζοντας την άρνηση

Ο λόγος που οι περισσότεροι προσπαθούν να αποφύγουν την άρνηση και την φοβούνται, είναι πως δεν έχουν αντιληφθεί την χρησιμότητά της. Φανταστείτε μια επαγγελματική συνάντηση όπου όλοι συμφωνούν και δεν υπάρχει καμία ερώτηση ή διαφωνία. Αυτό αρχικά θα έμοιαζε σαν ο παράδεισος της δουλειάς. Τελειώνει το meeting σε χρόνο μηδέν και όλοι συμφωνούν! Καμία διαφορετική πρόταση! Καμία ερώτηση! Καμία ξαναμμένη συζήτηση! Κανένα άγχος! Και ενώ το άγχος είναι μειωμένο, πολλοί δεν αντιλαμβάνονται πως και η πιθανότητα για πρόοδο και αλλαγή είναι μειωμένη.

Η αντίσταση μπορεί να είναι η αφετηρία για καινοτομία και αλλαγή. Η αντίσταση μπορεί να φέρει νέες ιδέες, νέες προοπτικές και να μας βοηθήσει να δούμε τα πράγματα από νέα σκοπιά ή και να αντιληφθούμε καλύτερα τις ανάγκες των άλλων. Πρόοδος υπάρχει μόνο αν υπάρχει αντίσταση όπως για κάθε αθλητή χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια σε κάθε άσκηση για να προχωρήσει σε άλλο επίπεδο. Φανταστείτε να σταμάταγε το άλμα σε ύψος σε ένα συγκεκριμένο ύψος και μετά να μην προσπαθούσαν οι αθλητές να πάνε ψηλότερα. Η αντίσταση είναι η ευκαιρία να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα και να αλλάζουμε και εμείς οι ίδιοι προς το καλύτερο.

Η άρνηση και οι αντιρρήσεις, βοηθούν ουσιαστικά τον πωλητή να καταλάβει καλύτερα τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη και να κλείσει την δουλειά. Όταν δεν υπάρχουν αντιρρήσεις από τον υποψήφιο, είναι πάρα πολύ ύποπτο και συνήθως οδηγεί ή στην αποτυχία της δουλειάς ή στην σύντομη διακοπή της ακόμα και αν αυτή ξεκινήσει. Ο πωλητής χρειάζεται απαραίτητα την αντίσταση του πελάτη για να φθάσει στην επιτυχία!

2. Μαθαίνοντας να αγαπάς την άρνηση

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τα ακόλουθα βήματα χρησιμοποιούνται από πετυχημένους πωλητές για να αντιμετωπίζουν κάθε άρνηση, να την χρησιμοποιούν αλλά και να μαθαίνουν να την εκτιμούν και να την αγαπούν.

ANEMENE ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ
Δεν έχει σημασία πόσο καλή είναι η λύση που προσφέρεις, πόσο έξυπνος και εκπαιδευμένος είσαι, πόσο δυνατή είναι η εταιρεία σου. Ο υποψήφιος συνήθως θα προσπαθήσει να σε αναβάλλει ή να σε απορρίψει κατά την διάρκεια της συζήτησης. Προετοιμάσου για οποιαδήποτε αντίρρηση, έχοντας συγκεκριμένες ερωτήσεις, σχεδιασμένες για να οδηγήσεις τη συζήτηση εκεί που πρέπει για να δώσεις την κάλυψη στις ανάγκες του πελάτη σου.

ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
Ο υποψήφιος δεν απορρίπτει εσένα προσωπικά, ειδικά αν είσαι και φαίνεσαι επαγγελματίας, Ανησυχεί για αυτά που πρέπει να ανταποδώσει για να έχει αυτό που προτείνεις και ουσιαστικά είναι σαν να σε ρωτάει και όχι να σε απορρίπτει.

ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ
Όταν ένας υποψήφιος αρνείται πολλοί παίρνουν μια αμυντική στάση, κοκκινίζουν, νιώθουν άβολα, τραυλίζουν, νευριάζουν κ.α. Η στάση αυτή δικαιώνει τον υποψήφιο γιατί ΔΕΝ πρέπει να αγοράσει αυτό που προτείνεις και ουσιαστικά οδηγεί την πώληση στην αποτυχία. Κράτα την ψυχραιμία σου και κάνε ερωτήσεις στον υποψήφιο για να καταλάβεις την αληθινή φύση της αντίρρησής του.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙΣ
Η άρνηση του υποψήφιου είναι πολλές φορές μέρος της διαδικασίας για να αποδεχθεί μια αλλαγή. Κράτα το μυαλό και τα αυτιά σου ανοικτά σε ό,τι λέει. Οι επαναλαμβανόμενες αρνήσεις σε βοηθούν να μάθεις περισσότερα και να έχεις έτοιμες όλες τις απαντήσεις στο μέλλον. Κάθε άρνηση σε κάνει πιο δυνατό.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ
Μια μοναδική τεχνική για χρησιμοποιήσεις τις αντιρρήσεις είναι να προκαλέσεις τον υποψήφιο να σου τις εκφράσει. Ζήτα την άδειά του για να του κάνεις ερωτήσεις σχετικές με τις απόψεις του. Άκου προσεκτικά και μην τον διακόψεις ποτέ. Μετά από κουβέντα του και ενώ νομίζεις πως έχει τελειώσει μέτρα 2-3 δευτερόλεπτα πριν αρχίσεις να μιλάς. Ίσως διαπιστώσεις πως δεν έχει τελειώσει και δεν χρειάζεται να βιαστείς να απαντήσεις. Συνέχισε τις ερωτήσεις όπως «πώς το εννοείται ακριβώς;», «ποιες θα ήταν οι συνέπειες;», «πώς θα σας εξυπηρετούσε;» κλπ.

Πολλές φορές οι αντιρρήσεις προέρχονται από στοιχεία που δεν έχει κατανοήσει πλήρως ο υποψήφιος πελάτης και που νομίζουμε πως έχουν γίνει κατανοητά. Αν ο υποψήφιος καταλάβει πως νοιαζόμαστε και καταλαβαίνουμε τις ανησυχίες του τότε έχουμε μεγαλύτερη πιθανότητα να ανακαλύψουμε μαζί του τις λύσεις και να κλείσουμε με επιτυχία.

Οι αντιρρήσεις μπορούν να είναι ο συνεργάτης μας στις πωλήσεις. Οι επιτυχημένοι πωλητές χρησιμοποιούν τις αντιρρήσεις για να πετύχουν την πώληση. Να θυμάσαι πως η εκπαίδευση και η προετοιμασία αντιρρήσεων είναι επίπονη αλλά σε κάνει πιο δυνατό.

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 1/10/2025

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
    Νικολέτα Μάρκου, 26/9/2025

    Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55 24/9/2025
  • Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν «τον χρόνο» τους

    Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν «τον χρόνο» τους

    Πηγή: Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Τεύχος 144, Ιούλιος-Αύγουστος 2013 Διαβάστε παρακάτω τις πωλήσεις από το Ασφαλιστικό ΝΑΙ και σε ηλεκτρονική μορφή (πατήστε κάτω δεξιά...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 23/09/2025 - 13:40 23/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
16:27 Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
  • 16:00 Worldline: Φέρνει στην Ελλάδα το Split Bill μέσω POS
  • 15:58 «Καμπανάκι» για τη Δημοκρατία: Κίνδυνοι παραπληροφόρησης και κυβερνοεπιθέσεων από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 15:53 ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης επιστρέφοντας 70 εκατομμύρια τεμάχια υλικών στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης στο πλαίσιο των Μεγάλων Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης!
  • 15:46 Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
  • 15:40 Snappi: Συνεργασία με Vodafone για υπηρεσίες επικοινωνίας με χρηματοδοτικές λύσεις
  • 14:11 ΤτΕ: Μειώθηκαν τον Αυγουστο τα Τραπεζικά Επιτόκια Καταθέσεων και Δανείων
  • 13:37 Deloitte Ελλάδος: O Νίκος Κουτσογιάννης Finance Transformation Leader
  • 13:11 Το AI Conference της KPMG φέρνει στις 8 Οκτωβρίου, ηγέτες τεχνολογίας, καινοτομίας και δημόσιας πολιτικής σε μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τη νέα εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα
  • 12:53 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων μηχανικών βλαβών και ηλεκτρονικού εξοπλισμού
  • 12:12 Η NBG Pay ενεργοποιεί το Tap to Pay στο iPhone για τους πελάτες της στην Ελλάδα
  • 11:45 Διαβάστε στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Πάνο Κούβαλη
  • 11:10 Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
  • 11:04 Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού
  • 10:44 Φθινόπωρο 2025: Θρυαλλίδα αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού
  • 10:37 ΙΣΑ: Ενώνει δυνάμεις με Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας για την αντιμετώπιση υπογονιμότητας και δημογραφικού
  • 10:34 Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
  • 10:30 Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
  • 10:00 Οδηγός επιβίωσης στη γενική απεργία
  • 09:48 Ειρήνη Αγαπηδάκη στο HealthWorld Conference: Η Ελλάδα από παρατηρητής, διαμορφωτής πολιτικών υγείας σε διεθνές επίπεδο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 24/9 Εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα «νεας εμπειρίας» CrediaBank στη Σκουφά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube