Λάουρα Σταυρίδου, 29/9/2023 - 10:42 facebook twitter linkedin Μελέτες που αναδεικνύουν την Καλύτερη Εταιρία με βάση το τι θέλει ο πελάτης. Ίσως πρέπει να εφαρμοστεί και στην Ελληνική Αγορά Λάουρα Σταυρίδου, 29/9/2023 facebook twitter linkedin Είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς, ποια είναι η μεγαλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία με βάση τα κέρδη ή το μερίδιο αγοράς. Ωστόσο παγκοσμίως, υπάρχουν εξειδικευμένες εταιρίες, οι οποίες διεξάγουν έρευνες με βάση ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως είναι η ικανοποίηση πελατών. Κάθε χρόνο, η JD Power διεξάγει Μελέτη Ικανοποίησης Απαιτήσεων ανάμεσα σε Ασφαλιστικές Εταιρίες του κλάδου Περιουσίας στις ΗΠΑ. Βαθμολογεί σε κλίμακα 1.000 βαθμών και εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών που έχουν συμβόλαιο ασφάλισης κατοικίας, με βάση πέντε παράγοντες: Ταχύτητα ανταπόκρισης μετά από την πρώτη ειδοποίηση απώλειας/ζημιάς Πραγματογνωμοσύνη Διαδικασία αποκατάστασης Εξυπηρέτηση αξίωσης Αποζημίωση Η AM Best βαθμολογεί τις Ασφαλιστικές Εταιρείες στην οικονομική ευρωστία, για να βοηθήσει τους δυνητικούς πελάτες να αξιολογήσουν ευκολότερα το που θα τοποθετήσουν μακροπρόθεσμα συμβόλαια. Η βαθμολόγηση βασίζεται στην οικονομική ισχύ, την πιστοληπτική ικανότητα και την ικανότητα των Ασφαλιστικών Εταιριών να ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε λήπτη. Η μεθοδολογία αξιολόγησής βασίζεται στους ακόλουθους παράγοντες: Ισχύς ισολογισμού Λειτουργική απόδοση Επαγγελματικό προφίλ Διαχείριση επιχειρηματικού κινδύνου Το βασικό είναι πως οι Εταιρίες ιεραρχούνται στις 10 καλύτερες αλλά και στις 10 χειρότερες Επιπλέον υπάρχουν και άλλες αξιολογήσεις, με κριτήρια πχ ποια εταιρία έχει τις καλύτερες καλύψεις, σε ποια εταιρεία υπάρχουν καλύτεροι όροι κάλυψης σε ένα προϊόν, ποια εταιρεία έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελάτη, ποια εταιρεία έχει τις ποιο προσαρμόσιμες καλύψεις στο ζητούμενο του πελάτη, ποια έχει τους καλύτερους γενικούς όρους, για ποια εταιρεία δίνουν οι πελάτες πιο εύκολα συστάσεις κτλ. Οι δυνητικοί πελάτες βρίσκουν σε αυτές τις έρευνες, το κριτήριο που είναι πιο σημαντικό για εκείνους ώστε να προβούν σε συμφωνία. Το εντυπωσιακό στοιχείο διαβάζοντας αυτές τις μελέτες, είναι πως συναντάμε το όνομα πολύ γνωστών εταιριών, στην λίστα με τις 5 ή 10 χειρότερες και μάλιστα σε παραπάνω από μια λίστες, όπως πχ στην εξυπηρέτηση πελάτη και στην ευκολία αποζημίωσης. Θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να διεξάγονταν τέτοιες αξιόπιστες έρευνες και για τη δική μας αγορά, ειδικά για θέματα που αφορούν τους λήπτες της Ασφάλισης και όχι μόνο για το ποια παρέχει τον καλύτερο εργασιακό χώρο. Ίσως τα αποτελέσματα μας εξέπλητταν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03