Με στόχο την κατάρτιση του προϋπολογισμού του 2011, έχει εγκατασταθεί από σήμερα στην Αθήνα και πάλι Κλιμάκιο χαμηλόβαθμων στελεχών της τρόικας που θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες υπουργείων.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων, η υστέρηση που παρουσιάζεται στο σκέλος των εσόδων και στον τρόπο κάλυψής των. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στις ΔΕΚΟ και σε φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπου δημιουργούνται επιπλέον ανάγκες στο σκέλος των δαπανών.
Όπως αναφέρεται, φέτος ενδέχεται να σημειωθεί νέα αύξηση στο δημοσιονομικό έλλειμμα κατά 1,5 διες ευρώ, κυρίως λόγω των καταπτώσεων των εγγυήσεων του Δημοσίου στον δανεισμό των ΔΕΚΟ. Και, ως εκ τούτου στο επικαιροποιημένο κείμενο του μνημονίου που υπεγράφη την Τρίτη στις Βρυξέλλες υπάρχει η πρόβλεψη για δημιουργία έως το Δεκέμβριο ενός πλήρους κεντρικού μητρώου για τις δημόσιες επιχειρήσεις.