Γιώργος Μούζος, 5/12/2019 - 14:12 facebook twitter linkedin Μήπως πρέπει κάθε παράβαση να αυξάνει και το ασφάλιστρο της κάλυψης του αυτοκινήτου μας, μπας και βάλουμε μυαλό πίσω από το τιμόνι; Γιώργος Μούζος, 5/12/2019 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό πως στην Αμερική κάθε παράβαση, εκτός του χρηματικού αντίτιμου για το πρόστιμο, οδηγεί σε ποσοστιαία αύξηση των ασφάλιστρων σε ετήσια βάση και αυτή η αύξηση μπορεί να κρατήσει έως και 3 χρόνια μετά την παράβαση. Για παράδειγμα στην Αμερική το πρόστιμο για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κοστίζει περίπου 150$, ενώ προσθέτει στο ετήσιο ασφάλιστρο περίπου 340$, αν αυτό πολλαπλασιαστεί επί 3, (όσα και τα έτη που ισχύει η ποινή) το τελικό ποσό ξεπερνάει τα 1.000$. Αντίστοιχα η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, οδηγεί σε αύξηση ετήσιου ασφάλιστρου κατά 330$ περίπου, ενώ η οδήγηση υπό την επήρρεια αλκοόλ πάνω από 1.000$. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μεγάλη αύξηση στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, κάτι το οποίο εξηγείται μέσα από τις στατιστικές. 9% από τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα που έγιναν το 2017 οφείλονται σε οδηγούς που την προσοχή τους είχε τραβήξει το κινητό τους. Επίσης, το κόστος επισκευής των αυτοκινήτων στις μέρες μας, έχει ανέβει κατακόρυφα, λόγω του υπερσύγχρονου εξοπλισμού που είναι εγκατεστημένος σε όλα τα αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς, όπως οι κάμερες και οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Σε όλα αυτά αν προσθέσουμε και την ποινή από το πρόστιμο της τροχαίας, βλέπουμε πως το κόστος της ασφάλειας για κάθε όχημα ανεβαίνει αισθητά. Κάτι που φαίνεται πως αποδίδει, μιας και στην Αμερική η οδική συμπεριφορά των οδηγών σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες έχει βελτιωθεί αισθητά. Για το λόγο αυτό τα τροχαία ατυχήματα έχουν αρχίσει να μειώνονται σε αριθμό τον τελευταίο χρόνο. Μήπως αυτή η τακτική αποτελεί τη λύση στο πρόβλημα και για την Ελλάδα; Είναι ευρέως γνωστό ότι οι περισσότεροι άνθρωποι, νουθετούνται πιο αποτελεσματικά στις περιπτώσεις που διακυβεύονται τα οικονομικά τους δεδομένα. Αν η κάθε παραβίαση του Κ.Ο.Κ. οδηγεί εκτός από το πρόστιμο και σε μία σταθερή οικονομική επιβάρυνση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, κάποιοι θα σκέφτονται τρεις και τέσσερις φορές πριν πιάσουν το τιμόνι, ενώ έχουν πιεί 2 ποτηράκια παραπάνω. Που κανονικά οι ανθρώπινες ζωές δεν έχουν αντίτιμο, αλλά δυστυχώς αρκετοί το βλέπουν έτσι! Όπως και να έχει πάντως η τακτική των Αμερικάνων πρέπει να αποτελέσει τροφή για σκέψη! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55