close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4
Βασίλης Τερζίογλου
Βασίλης Τερζίογλου,
7/1/2025 - 10:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4

Βασίλης Τερζίογλου, 7/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα και τις τεράστιες ευθύνες και τα δίκτυα πωλήσεων φέρνουν τους πελάτες.  Αυτό είναι σε μία συνεχή ροή, άρα δεν γίνεται να πούμε, εντάξει φθάσαμε σε καλό σημείο, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πλέον.  Αφ’ ενός οι συχνότητες επέλευσης κινδύνων, όχι μόνο δεν σταθεροποιούνται, αλλά αυξάνονται, συνεπικουρούμενες από ένα περιβάλλον υπερβολικά ασταθές, δημιουργώντας βέβαια τις αντίστοιχες υποχρεώσεις στις εταιρείες.  Αφ’ ετέρου η εταιρεία οφείλει να αναπτύσσεται.

Ο πρόλογος αυτός έχει σχέση με εμάς τις πωλήσεις, πολύ δε περισσότερο, στην ανάγκη αναγνώρισης, με αισθήματα σεβασμού ως προς την προσφορά αμφοτέρων, διότι η δημιουργία δικτύου είναι μία υπεύθυνη εργασία, πού ξεκινά από την πρώτη συνέντευξη για να καταλήξουμε σε συνεργασία ο υποψήφιος συνεργάτης και εγώ να ξεκινήσουμε…….   Έτσι μπαίνουμε σε μία σχέση ευθύνης, η οποία συνεπικουρείται, από την συμμετοχή μας στις εξετάσεις διαμεσολάβησης, ώστε να επιτύχει.

Σαφώς και έχουμε ένα σχέδιο, πού θα εφαρμόσουμε, πού αφορά το εισόδημα του νέου συνεργάτη, αυτό είναι συνδεδεμένο με την ακολουθούμενη πρακτική, εσωτερική διαδικασία, όσον αφορά στην χρονική διαδρομή μεταξύ της εισερχόμενης αίτησης στον κλάδο μέχρι την αποδοχή του κινδύνου και της έκδοσης συμβολαίου (εδώ η συνδρομή της τεχνολογίας, αξιοποιείται;)   Οι συμμετέχοντες από την έκδοση συμβολαίου μέχρι το μεσολαβών διάστημα της παράδοσης να λάβουν υπ’ όψιν την συχνότητα επέλευσης κινδύνου….., εξαιρουμένων των συμπληρωματικών πληροφοριών, πού μπορεί να προκύψουν, πού ορθώς ζητά ο κλάδος, εκτός αν είναι λάθος του συνεργάτη, την ευθύνη την έχουν οι πωλήσεις.  Όπως γνωρίζετε αν ο υποψήφιος πελάτης είναι μισθωτός θα πρέπει και το ραντεβού της παράδοσης του συμβολαίου να συμπίπτει, επίσης ο προγραμματισμός μας, έχει λάβει υπ’ όψιν του, πάρα πολλές παραμέτρους …….. ανάλογα με τον πελάτη, την προέλευσή του, το ασφάλιστρο, πού πρέπει να είναι συμβατό, με τις ανάγκες του, και όσον αφορά ως προς το ποσοστό του εισοδήματος πού διαθέτει.

Γνωρίζω τι περιμένετε ……. Υποψήφιους πελάτες.  Όπως υποσχέθηκα θα πούμε και για τους υποψηφίους πελάτες …… σε επόμενα άρθρα μου.

Όπου υπάρχει ένα πρόβλημα, δεν υπάρχει κάτι πού πρέπει να κάνεις, αλλά κάτι πού πρέπει να μάθεις.

 

Βασίλης Τερζίογλου

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Βασίλης Τερζίογλου
  • ασφαλιστής
  • πωλήσεις
  • ιδιωτική ασφάλιση
  • συμβουλές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών
    Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38

    Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών

  • Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)
    Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:17

    Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)

  • Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 2ο)
    Βασίλης Τερζίογλου, 23/01/2025 - 09:31

    Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 2ο)

  • Πηγή υποψηφίων πελατών!
    Βασίλης Τερζίογλου, 17/01/2025 - 09:20

    Πηγή υποψηφίων πελατών!

  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5

    Αγαπητοί μου συνάδελφοι, πρέπει με αποδείξεις τις προσπάθειες μας, ώστε να αποτελούν κίνητρο, πού μπορεί και θα έχει δικαίωμα να...
    Βασίλης Τερζίογλου, 15/01/2025 - 14:15
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4

    Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα...
    Βασίλης Τερζίογλου, 07/01/2025 - 10:05
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3

    Να ευχηθώ καλή Χρονιά, Υγεία και πρόοδο. Στην πρώτη του έτους επικοινωνία μας θα αναφερθώ στο σχεδιασμό της Διεύθυνσης Πωλήσεων, στην...
    Βασίλης Τερζίογλου, 03/01/2025 - 09:35
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2

    Αγαπητοί συνάδελφοι, σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά! Με υγεία και ευημερία! Γνωρίζω ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα στην χρήση...
    Βασίλης Τερζίογλου, 02/01/2025 - 13:23
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή...

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή...

    Ξεκινώντας, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε, Δ. Κοντομηνά, αιωνόβιος στον θεσμό και στις καρδιές μας. Ευχαριστώ, τον κ . Ευάγγελο...
    Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 - 15:50

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
10:10 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
  • 09:40 Τα κρατικά «φέσια» πνίγουν…την αγορά, η Ελλάδα πρότυπο για την Γερμανία(!) «κληρώνει» σήμερα για τον Πιέρρ, ο «βασιλιάς του χαλκού» στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, υπερκάλυψη του ομολογιακού της Aktor
  • 09:34 Αδ. Γεωργιάδης για δίκη Novartis: «Ήταν σκάνδαλο γιατρών, όμως η ευκαιρία χάθηκε επί Τσίπρα, όταν έστρεψαν την έρευνα στους πολιτικούς»
  • 09:25 Μειώθηκαν σημαντικά οι λοιμώξεις σε 10 νοσοκομεία με το Πρόγραμμα GRIPP δωρεάς του ΙΣΝ!
  • 09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
  • 08:51 Mastercard: Αυξητικές τάσεις στις συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα - Αύξηση 18% το 2025 - 2026
  • 08:45 Ο Γιώργος Παπαστεφάνου και η επιστροφή στο «δεύτερο σπίτι»
  • 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  • 18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
  • 15:20 Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη
  • 14:00 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:54 ΕΑΕΕ: «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» Εργοδοτική Ευθύνη
  • 13:36 Έκθεση KPMG: Το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:16 3 Ακαδημαϊκές υποτροφίες από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ, στις Καρδιολογικές Κλινικές του ΕΚΠΑ το 2026
  • 13:00 Έκθεση KPMG για την ασφαλιστική αγορά: Πως αποτιμούν την εικόνα τέσσερα στελέχη του κλάδου (video)
  • 12:30 Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”
  • 12:25 Ε.Ε.Α.- Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 10:30 Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκινά η διαδικασία - Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube