Κώστας Παπαϊωάννου, 8/11/2018 - 08:58 facebook twitter linkedin Τρεις συμβουλές για τη διαδικασία πώλησης (και άλλη μία … δώρο) Κώστας Παπαϊωάννου, 8/11/2018 facebook twitter linkedin Σίγουρα έχετε ακούσει πολλά σχετικά με τη διαδικασία πώλησης. Τα επτά βήματα της πώλησης, τα δέκα βήματα της πώλησης, τεχνικές διαχείρισης αντιρρήσεων και άλλα. Επειδή δεν μου αρέσει να μπλέκω σε χωράφια άλλων συναδέλφων που ασχολούνται με την εκπαίδευση των διαμεσολαβούντων στη διαδικασία πώλησης, θα σας παραθέσω την άποψη μου σχετικά με την κρίσιμη στιγμή της δια ζώσης επαφής, της πρώτης επαφής, με τον πελάτη. Η άποψή μου αυτή στηρίζεται στη μελέτη τριών πηγών γνώσεων. Αφενός μεν στις βασικές αρχές της Θεωρίας Παιγνίων, αφετέρου σε αυτά που γράφει ο Σουν Τσου (Κινέζος στρατηγός και θεωρητικός της στρατηγικής, που έζησε τον 5ο π.Χ. αιώνα) στο βιβλίο του «Η τέχνη του πολέμου» και τρίτον (αλλά το σπουδαιότερο) στις απόψεις κλασσικών Ελλήνων φιλοσόφων (όπως ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης) που έχουν παραθέσει και αναπτύξει αναλυτικά σε συγγράμματα όπως το Συμπόσιον, η Πολιτεία, ο Πολιτικός, τα Ηθικά Νικομάχεια, η Ρητορική κ.α., και τελικά μπορούν να αφορούν και τον τρόπο επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης. Μετά από την παράθεση αυτών των πηγών μου, μπορώ να συνοψίσω τις οδηγίες της πρώτης δια ζώσης επαφής με το πελάτη, σε τρείς βασικές αρχές. 1. Να παρατηρείτε πάντα περισσότερα απ’ αυτά που οι γύρω σας μπορούν να πιστεύουν ότι βλέπετε. 2. Να σκέπτεστε περισσότερο απ’ όσο μιλάτε. 3. Να λέτε λιγότερα απ’ αυτά που ξέρετε. Τέλος, θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας, ότι σε μια διαπραγμάτευση (γιατί πάντα τέτοια είναι η διαδικασία πώλησης), αυτός που «χάνει», είναι αυτός που μιλάει πρώτος και περισσότερο. Καλές πωλήσεις! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/11/2025 - 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/11/2025 - 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
Κώστας Παπαϊωάννου, 12/11/2025 - 09:17 Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις προσφέρουν πολλά στους ασφαλιστικούς πράκτορες, στους εργαζόμενους και στους εργοδότες!
Κώστας Παπαϊωάννου, 10/11/2025 - 09:07 Το Underwriting και ασφαλιστικός πράκτορας ως πρώτος Underwriter!
Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση; Υπάρχουν ασφαλιστικοί όροι των οποίων οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστικοί πράκτορες), πρέπει να κατανοούν πλήρως, προκειμένου να επικοινωνούν σωστά, τόσο με... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/11/2025 - 08:45
Συνήθεις εξαιρέσεις σε ένα συμβόλαιο Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ)! Η ΜΟΑ είναι μια από τις σημαντικότερες και περισσότερο χρήσιμες καλύψεις ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, που διασφαλίζει ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής... Κώστας Παπαϊωάννου, 06/11/2025 - 08:50
Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)! Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Λατ. Causa Proxima) είναι μια βασική ασφαλιστική αρχή που διέπει σχεδόν το σύνολο των... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/11/2025 - 09:08
Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο; Η ασφάλιση σε πρώτο κίνδυνο είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, αλλά και του πελάτη του, προκειμένου να... Κώστας Παπαϊωάννου, 29/10/2025 - 08:50
Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές; Σε ασφαλιστήρια συμβόλαια πολλών κλάδων γενικών ασφαλίσεων, όπως οι ασφαλίσεις Πυρός, Αυτοκινήτων αλλά και άλλων κλάδων ασφάλισης, υπάρχουν πρόσθετες καλύψεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 27/10/2025 - 09:14
Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών! Σε πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια των Γενικών ασφαλίσεων τίθενται κάποιες απαλλαγές του ασφαλιστή σε περίπτωση αποζημίωσης, για λόγους που αναφέρονται παρακάτω. Οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/10/2025 - 09:20