Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55 facebook twitter linkedin Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 facebook twitter linkedin Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη μετράνε σχεδόν τα πάντα. Έτσι η Eiopa σε έρευνα με θέμα «Ευρωβαρόμετρο: Τι πιστεύουν οι πολίτες της ΕΕ για την ασφαλιστική τους προστασία;» μας δίνει μια σαφή κατεύθυνση ως προς το τι ενδιαφέρει τους δυνητικούς μας πελάτες. Στην ερώτηση «τι θα κάνατε στην περίπτωση ενός έκτακτου περιστατικού υγείας» το 43% απάντησε πως θα βασιζόταν στο προσωπικό συμβόλαιο υγείας που διατηρεί, ενώ ένα πολύ κοντινό ποσοστό (37%) απάντησε πως θα βασιζόταν στις παροχές του δημοσίου. Δείτε όμως κάτι πολύ ενδιαφέρον Στην ερώτηση «τι θα κάνατε στη περίπτωση μιας καταστροφής της περιουσίας σας, λόγω ακραίου καιρικού φαινομένου;» ενώ το 51% απάντησε πως θα στηριζόταν στο ιδιωτικό συμβόλαιο πυρός, μόνο το 14% δήλωσε ότι θα στρέφονταν σε κρατική βοήθεια. Αυτό είναι εντυπωσιακό αλλά και καθοδηγητικό, διότι μας δείχνει που υπάρχει κενό που μπορούμε να καλύψουμε ασφαλιστικώς. Υπάρχουν λοιπόν αρκετοί άνθρωποι οι οποίοι σε περίπτωση που αντιμετώπιζαν ένα πρόβλημα υγείας θα σκεφτόντουσαν να κάνουν χρήση του Δημοσίου αλλά εξαιρετικά λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι το κράτος θα τους βοηθούσε σε μια καταστροφή της περιουσίας τους. Με απλά λόγια δεν έχουν back up plan αν δεν διαθέτουν συμβόλαιο πυρός. Συνεπώς είναι ευκαιρία για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να στρέψει την προσοχή του στην ασφάλιση περιουσιών και επιχειρήσεων, γιατί το Ευρωβαρόμετρο δείχνει πως αυτή είναι η τάση της αγοράς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50