Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2025 - 09:35 facebook twitter linkedin Καλύπτουν τα συμβόλαια αυτοκινήτων την πτώση…μπαλκονιού; Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2025 facebook twitter linkedin Με αφορμή την πρόσφατη πτώση ενός μπαλκονιού πάνω σε αυτοκίνητα, τα οποία μάλλον καταστράφηκαν από ότι έδειχναν τουλάχιστον οι εικόνες, ας δούμε αν έχοντας κάποια πρόσθετη κάλυψη, θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν τις βλάβες τους. Φυσικά η κάλυψη του σεισμού και των ακραίων καιρικών φαινομένων δεν ισχύει. Η μικτή καλύπτει στα οχήματα ζημιές που θα προκληθούν από σύγκρουση, εκτροπή, ανατροπή, κατακρήμνιση και σε ορισμένα συμβόλαια συναντάμε και τον όρο πτώση. Ωστόσο αυτός ό όρος αναφέρεται στην πτώση του ίδιου του οχήματος από κάποιο ύψος (π.χ. γκρεμός, ρέμα, πρανές), όχι σε πτώση εξωτερικού αντικειμένου πάνω στο όχημα. Άρα λοιπόν το πιο πιθανό είναι να μην καλυφθεί το όχημα ακόμα και να είχε μικτή. Ένα μέρος όμως του αυτοκινήτου καλύπτεται. Ποιο είναι αυτό; Τα τζάμια. Η κάλυψη θραύσης κρυστάλλων προβλέπει, αν το αντικείμενο (όπως κεραμίδι ή κλαδί) προκαλέσει ρωγμή ή σπάσιμο τζαμιού, τότε ναι αποζημιώνεσαι, αλλά μόνο για τα κρύσταλλα, όχι για λαμαρίνες ή σασί. Εναλλακτικά λοιπόν αν υπήρχε κάλυψη αστικής ευθύνης για τη διαχείριση του κτιρίου, θα υπήρχε κάποια πιθανότητα για κάλυψη, διότι υπάρχουν αρκετές Ασφαλιστικές εταιρίες που εξαιρούν την πτώση από φυσική φθορά. Ωστόσο μέσα από τη νομική προστασία, αν κάποιος την έχει επιλέξει ως κάλυψη θα μπορούσε να προσπαθήσει να διεκδικήσει αποζημίωση απευθείας από τον ιδιοκτήτη ή τη διαχείριση (μέσω νομικής οδού). Σε πολλά ασφαλιστήρια περιουσίας συναντάμε την κάλυψη «τυχαία ζημιά», αν υπήρχε μια τέτοια κάλυψη και στα αυτοκίνητα, θα ήταν πιθανότερο να αποζημιωθούν. Αλλά μεταξύ μας, γιατί να προσπαθήσουν οι Ασφαλιστικές εταιρίες να προσθέσουν νέες καλύψεις, τη στιγμή που τα περισσότερα οχήματα δεν έχουν βασικές καλύψεις όπως αυτή για τις φυσικές καταστροφές; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18