Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2025 - 09:35 facebook twitter linkedin Καλύπτουν τα συμβόλαια αυτοκινήτων την πτώση…μπαλκονιού; Λάουρα Σταυρίδου, 9/10/2025 facebook twitter linkedin Με αφορμή την πρόσφατη πτώση ενός μπαλκονιού πάνω σε αυτοκίνητα, τα οποία μάλλον καταστράφηκαν από ότι έδειχναν τουλάχιστον οι εικόνες, ας δούμε αν έχοντας κάποια πρόσθετη κάλυψη, θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν τις βλάβες τους. Φυσικά η κάλυψη του σεισμού και των ακραίων καιρικών φαινομένων δεν ισχύει. Η μικτή καλύπτει στα οχήματα ζημιές που θα προκληθούν από σύγκρουση, εκτροπή, ανατροπή, κατακρήμνιση και σε ορισμένα συμβόλαια συναντάμε και τον όρο πτώση. Ωστόσο αυτός ό όρος αναφέρεται στην πτώση του ίδιου του οχήματος από κάποιο ύψος (π.χ. γκρεμός, ρέμα, πρανές), όχι σε πτώση εξωτερικού αντικειμένου πάνω στο όχημα. Άρα λοιπόν το πιο πιθανό είναι να μην καλυφθεί το όχημα ακόμα και να είχε μικτή. Ένα μέρος όμως του αυτοκινήτου καλύπτεται. Ποιο είναι αυτό; Τα τζάμια. Η κάλυψη θραύσης κρυστάλλων προβλέπει, αν το αντικείμενο (όπως κεραμίδι ή κλαδί) προκαλέσει ρωγμή ή σπάσιμο τζαμιού, τότε ναι αποζημιώνεσαι, αλλά μόνο για τα κρύσταλλα, όχι για λαμαρίνες ή σασί. Εναλλακτικά λοιπόν αν υπήρχε κάλυψη αστικής ευθύνης για τη διαχείριση του κτιρίου, θα υπήρχε κάποια πιθανότητα για κάλυψη, διότι υπάρχουν αρκετές Ασφαλιστικές εταιρίες που εξαιρούν την πτώση από φυσική φθορά. Ωστόσο μέσα από τη νομική προστασία, αν κάποιος την έχει επιλέξει ως κάλυψη θα μπορούσε να προσπαθήσει να διεκδικήσει αποζημίωση απευθείας από τον ιδιοκτήτη ή τη διαχείριση (μέσω νομικής οδού). Σε πολλά ασφαλιστήρια περιουσίας συναντάμε την κάλυψη «τυχαία ζημιά», αν υπήρχε μια τέτοια κάλυψη και στα αυτοκίνητα, θα ήταν πιθανότερο να αποζημιωθούν. Αλλά μεταξύ μας, γιατί να προσπαθήσουν οι Ασφαλιστικές εταιρίες να προσθέσουν νέες καλύψεις, τη στιγμή που τα περισσότερα οχήματα δεν έχουν βασικές καλύψεις όπως αυτή για τις φυσικές καταστροφές; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50